• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer DMT

Wambo

Newbie
Het was een normale woensdag met goed weer.
een maat van me heeft 4 gr DMT gekregen en ik wou het altijd al is een keer beleven, maar omdat het doordeweeks was namen we niet heel veel, maar gewoon genoeg. :P
We draaide de DMT met wiet in een snaak en rookte die op met 4 man.
Voordat ik het wou roken moest ik wel even pissen, maar dankzij de spanning helemaal vergeten.
We roken de shit die naar poep ruikt en beginnen al enigzins effecten te voelen.
We lieten hem maar even uit gaan, omdat het een beetje te zwaar werd om buiten te spacen.
Ineens schoot er in mijn gedachten dat ik kanker hard moest pissen, dus ik rende naar de bosjes, deed me gulp open en begon heerlijk te pissen. Ik keek naar me straal en het zag er allemaal goed uit. Ineens voelde ik het nat worden bij me geslachtsdeel en ik keek nog is, het enige wat ik zag was een perfecte straal, maar ik voelde me steeds natter worden. Ik was klaar met pissen, maar het voelde alsof ik net een zwembad uitkwam. Om dit te testen voelde ik eerst of mijn kleding nat was, en daarna me huid. Me kleding was niet nat, maar me huid totaal wel. Ik had het er maar bij neergelegd en begon weer verder te spacen. Ik deed mijn ogen dicht en ik zag een tunnel waardoor ik doorheen ging, dit was de eerste keer dat ik een tunnel meemaakte, en dat maakte mij bli. :grin:
Als ik om me heen keek was er niet zoveel visuals, maar me maten hadden dat weer wel, dus ik baalde er wel een beetje van. Als ik rond keek was het beeld gewoon super traag, dit deed me meer denken aan te weinig K snuiven. :P
We besloten om de rest ook op te roken, maar daar voelde ik weinig van.
Toen besloten we onze avond maar in te vullen met overvloedig veel joints, en stoned waren we :wink:

royvdh65

Experimenterende gebruiker
Zelf heb ik DMT nog nooit gebruikt, staat wel zeker op mijn verlanglijstje, maar volgens mij is het zonde van de DMT om dit in een joint te doen. Wanneer je het in een puurpijpje had gedaan had je er waarschijnlijk veel meer uit kunnen halen.

aapkut

Badass junkie
royvdh65 zei:
Zelf heb ik DMT nog nooit gebruikt, staat wel zeker op mijn verlanglijstje, maar volgens mij is het zonde van de DMT om dit in een joint te doen. Wanneer je het in een puurpijpje had gedaan had je er waarschijnlijk veel meer uit kunnen halen.

na ik vind het best grappig in een joint te doen :P
soort van paddo tripje van 20min :3

Atropa

Bewuste gebruiker
Gebruik een glas pijp die je verhit tot 49 graden, dit gaat nergens over ten opzichte van wat je met DMT kunt bereiken. Adem lang inhouden bij elke teug, en meer dan 60 miligram nemen. Dan ga je als een raket een zwart gat in waar je je geen voorstelling bij kunt maken totdat het je overkomt.

J0rrit

Badass junkie
Atropa zei:
Gebruik een glas pijp die je verhit tot 49 graden, dit gaat nergens over ten opzichte van wat je met DMT kunt bereiken. Adem lang inhouden bij elke teug, en meer dan 60 miligram nemen. Dan ga je als een raket een zwart gat in waar je je geen voorstelling bij kunt maken totdat het je overkomt.

hoe wil je dat doen dan? Je kunt nooit weten hoe warm die precies wordt? Of doel jij op een speciale vaporizer pijp die in te stellen is op temperatuur ( dat zou perfect zijn bij dmt dus )?

greets

Atropa

Bewuste gebruiker
Nee, glaspijp, DMT erin en in de buurt van een gasbrander houden, de afstand moet je zelf uitvinden maar als je het eenmaal weet gaat het als een tierelier. Dikke lading witte rook ontstaat in de pijp, liefst in 1 x allemaal opzuigen als je die long conditie hebt (anders tussen de teugen door zo MIN mogelijk zuurstof ademen), gas brander uitzetten of laten uitzetten terwijl je je adem inhoud. Adem lang inhouden en wachten tot je bewusteloos valt.

Zo'n gas aansteker kan ook maar omdat het best even kan duren voordat het opgaat in rook wordt die heet en dat vind je duim niet fijn.

J0rrit

Badass junkie
Atropa zei:
Nee, glaspijp, DMT erin en in de buurt van een gasbrander houden, de afstand moet je zelf uitvinden maar als je het eenmaal weet gaat het als een tierelier. Dikke lading witte rook ontstaat in de pijp, liefst in 1 x allemaal opzuigen als je die long conditie hebt (anders tussen de teugen door zo MIN mogelijk zuurstof ademen), gas brander uitzetten of laten uitzetten terwijl je je adem inhoud. Adem lang inhouden en wachten tot je bewusteloos valt.

Zo'n gas aansteker kan ook maar omdat het best even kan duren voordat het opgaat in rook wordt die heet en dat vind je duim niet fijn.

Een glazen waterpijp bedoel jij? Ik gebruik zelf een pladtig pijp met klapgat en dat werkt opzich ook wel oke. Maar nog niet genoeg geexperimenteerd...

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Niet dat ik het al geprobeerd heb, maar DMT met wiet in een joint lijkt mij ook erg zonde eigenlijk. Ik vind het ook niet raar dat je er weinig van gemerkt hebt.

Bovenaan