• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer 6apb

Psychojohn

Belezen gebruiker
Een tripreport over 6apb. Mijn eerste keer. Ik ben geen professioneel tripreporter dus verwacht niet te veel.
Goed allereerst wat info, ik heb ervaring met een paar keer XTC/MDMA 2x truffels, 2cb, ketamine, coke, 3mmc, 4 mmc en nog wat andere kleine dingen.
Nou de designerdrugs, ik ben er erg sceptisch over en voorzichtig mee. Uiteraard omdat er gewoon weinig over bekend is. Toch was er 1 voor mij die mij heel erg aansprak, 6apb. Dus ik kopen, en vanacht op een festival tot mij mogen nemen. Ik had allereerst ongeveer 130 mg geslikt rond 23:50 denk ik. Het eerste effect dat ik voelde waren mijn kaken die best wel hevige spanningen ondergingen. Ongeveer om half 2 merkte ik dat ik zeker iets voelde, maar ik wist dat dit niet genoeg was. Ik nam een bommetje met ongeveer 70 mg. Na een half uur kickte het flink in en ging ik richting mijn piek.
Effecten van de piek: de piek in tegenstelling tot xtc was constant en zonder vlagen. Vanaf ongeveer 2 uur tot 6 uur zat ik op hetzelfde niveau, 4 uur lang euforie en intens geluk. Bij xtc word ik blij maar keer ik bij bepaalde vlagen in mijzelf. Bij 3mmc word ik heel energiek en outgoing (ik ga met iedereen praten en vind iedereen leuk. Hierbij vervagen al mijn angsten, onzekerheden en schaamtes.) Bij 6apb was het een combinatie, omdat de 6apb naar mijn mening meer visuals had dan XTC. Belandde ik zelf meer in een space, tegelijkertijd was ik heel energiek en gaf ik iedereen complimenten. Vanaf jongs af aan ben ik heel geinteresseerd in "de mens". Toen ik jong was zette mijn ouders mij altijd op een drukke plek op een bankje en dan kon ik uren rondkijken. Puur kijken naar wat mensen deden en wat er om mij heen gebeurde. Dit heb ik nogsteeds, echter als ik bijv 3mmc op heb of in dit geval 6apb durf ik ook uit te spreken wat ik denk. Ik praat wellicht de oren van je kop af, en bied de hele tijd aan om te zeggen dat ik me bek moet houden als je me niet meer wil horen. Maar alles wat ik normaal zie, bijvoorbeeld dat meisje heeft mooie ogen. Onderneem ik nu actie en ga dr op af en zeg dat ik dat denk. Dit vind ik persoonlijk heel bijzonder, puur omdat het het tegenovergestelde is van mijn karakter. Het feit dat je nergens bang voor hoeft te zijn, is iets dat ik nuchter rationeel niet kan bedenken.
Kortom 6apb voelde voor mij qua intensiteit als de eerste keer xtc. Als dit de volgende keer hetzelfde zou zijn zou ik zeggen 6apb> xtc en overigens alle drugs die ik tot me heb genomen. Het duurt lang, je hoeft weinig bij te nemen. Je hebt weinig last van vlagen, je bent heel energiek, en spreekt je gedachten uit (sociaal ++). De euforie over het lichaam is intens, vooral in het gezicht (heb ik ook met X). Bij X alleen in het gezicht en bij 3mmc en 6apb over het gehele bovenlichaam. Met deze euforie bedoel ik natintelingen over de huid, erg fijn. Ik zal echt nog uren hierover door kunnen schrijven, over alle specifieke momenten op de avond. Echter word het dan te complex en te langdradig. Maar vragen mogen altijd. Graag hoor ik ook jullie ervaring en misschien herkenbaarheden, is dat een woord? Idk. Nogmaals ik hoop dat het een beetje valt te begrijpen en mijn perceptie laat zien van 6apb.

Gr

Stratora

Bewuste gebruiker
Interessant verhaal van je om te lezen en mooi dat je een toffe avond hebt gehad en tijdens het schrijven zat je nog vol in de energie en flow volgens mij:blush:
Enne...mensen kijken is zeker leuk en leerzaam.....wetende dat er ook naar je terug gekeken wordt....:sunglasses:
Ben zelf ook wel nieuwsgierig naar 6apb en dat ook vanwege de reden dat de lekker euforische flow bij Mdma A in vlaagjes komt en B het feestje ondanks een nette dosering na 3 a 4 uur wel over is. Wat me tegenhoud zijn de berichten van het nogal lang aanhoudende effect en het slecht kunnen slapen.
Hoe was je ervaring op dat gebied?

Psychojohn

Belezen gebruiker
Wat me tegenhoud zijn de berichten van het nogal lang aanhoudende effect en het slecht kunnen slapen.
Hoe was je ervaring op dat gebied?
Ja goeie vraag inderdaad, wellicht ook het filmpje van drugslab gezien? Wij waren op een rave van 22:00 tot 7:00 in Groningen, ik woon in Gelderland... Dus ik lag helaas pas rond 12 in mijn bedje. Ik viel direct in een lichte slaap, waarin ik de eerste 3 uur wel regelmatig wakker werd. Toen vanaf 15:00 tot 18:00 in een diepe slaap. Om 18:00 even gegeten, daarna schreef ik dit bericht. Op dat moment nogsteeds licht in mn hoofd en overal spierpijn. Maar gwn beetje youtube kijken in bed, prima te doen. Om 00:00 gaan slapen en net wakker geworden om 08:30 in diepe slaap. En nu voel ik mij eigenlijk weer top! (Wel nog veel spierpijn uiteraard)

Yort55

Belezen gebruiker
Een tripreport over 6apb. Mijn eerste keer. Ik ben geen professioneel tripreporter dus verwacht niet te veel.
Goed allereerst wat info, ik heb ervaring met een paar keer XTC/MDMA 2x truffels, 2cb, ketamine, coke, 3mmc, 4 mmc en nog wat andere kleine dingen.
Nou de designerdrugs, ik ben er erg sceptisch over en voorzichtig mee. Uiteraard omdat er gewoon weinig over bekend is. Toch was er 1 voor mij die mij heel erg aansprak, 6apb. Dus ik kopen, en vanacht op een festival tot mij mogen nemen. Ik had allereerst ongeveer 130 mg geslikt rond 23:50 denk ik. Het eerste effect dat ik voelde waren mijn kaken die best wel hevige spanningen ondergingen. Ongeveer om half 2 merkte ik dat ik zeker iets voelde, maar ik wist dat dit niet genoeg was. Ik nam een bommetje met ongeveer 70 mg. Na een half uur kickte het flink in en ging ik richting mijn piek.
Effecten van de piek: de piek in tegenstelling tot xtc was constant en zonder vlagen. Vanaf ongeveer 2 uur tot 6 uur zat ik op hetzelfde niveau, 4 uur lang euforie en intens geluk. Bij xtc word ik blij maar keer ik bij bepaalde vlagen in mijzelf. Bij 3mmc word ik heel energiek en outgoing (ik ga met iedereen praten en vind iedereen leuk. Hierbij vervagen al mijn angsten, onzekerheden en schaamtes.) Bij 6apb was het een combinatie, omdat de 6apb naar mijn mening meer visuals had dan XTC. Belandde ik zelf meer in een space, tegelijkertijd was ik heel energiek en gaf ik iedereen complimenten. Vanaf jongs af aan ben ik heel geinteresseerd in "de mens". Toen ik jong was zette mijn ouders mij altijd op een drukke plek op een bankje en dan kon ik uren rondkijken. Puur kijken naar wat mensen deden en wat er om mij heen gebeurde. Dit heb ik nogsteeds, echter als ik bijv 3mmc op heb of in dit geval 6apb durf ik ook uit te spreken wat ik denk. Ik praat wellicht de oren van je kop af, en bied de hele tijd aan om te zeggen dat ik me bek moet houden als je me niet meer wil horen. Maar alles wat ik normaal zie, bijvoorbeeld dat meisje heeft mooie ogen. Onderneem ik nu actie en ga dr op af en zeg dat ik dat denk. Dit vind ik persoonlijk heel bijzonder, puur omdat het het tegenovergestelde is van mijn karakter. Het feit dat je nergens bang voor hoeft te zijn, is iets dat ik nuchter rationeel niet kan bedenken.
Kortom 6apb voelde voor mij qua intensiteit als de eerste keer xtc. Als dit de volgende keer hetzelfde zou zijn zou ik zeggen 6apb> xtc en overigens alle drugs die ik tot me heb genomen. Het duurt lang, je hoeft weinig bij te nemen. Je hebt weinig last van vlagen, je bent heel energiek, en spreekt je gedachten uit (sociaal ++). De euforie over het lichaam is intens, vooral in het gezicht (heb ik ook met X). Bij X alleen in het gezicht en bij 3mmc en 6apb over het gehele bovenlichaam. Met deze euforie bedoel ik natintelingen over de huid, erg fijn. Ik zal echt nog uren hierover door kunnen schrijven, over alle specifieke momenten op de avond. Echter word het dan te complex en te langdradig. Maar vragen mogen altijd. Graag hoor ik ook jullie ervaring en misschien herkenbaarheden, is dat een woord? Idk. Nogmaals ik hoop dat het een beetje valt te begrijpen en mijn perceptie laat zien van 6apb.

Gr
Leuk report! Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad. Mensen bekijken is altijd geweldig, haha.

heb nog wel een vraagje; je geeft aan dat je tot 06;00 in de piek zat. Hoe waren die uren daarna tot aan thuiskomst? Merkte je veel van de ‘comedown’?

Psychojohn

Belezen gebruiker
heb nog wel een vraagje; je geeft aan dat je tot 06;00 in de piek zat. Hoe waren die uren daarna tot aan thuiskomst? Merkte je veel van de ‘comedown’?
Ja ik kan hier helaas niet echt representatief op antwoorden. Omdat ik rond half 6 en 6 uur nog 2 puntjes coke en een halfje X heb gehad. Waarom vraag je je af, mja ik voelde dat de piek llangzaam weg ging en dacht fuck it, beetje kan wel. Voor mijn gevoel heb ik er niet veel van gevoeld. Maar ik kan mij voorstellen dat ik daardoor het wel langer heb volgehouden. Tijdens de treinrit was ik nog vrij actief. Het laatste uurtje kakte ik in, hierbij had ik alleen last van moeheid.

Boyman

Bewuste gebruiker
Leuk report! Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad. Mensen bekijken is altijd geweldig, haha.

In mijn ervaring is er weinig sprake van een echte comedown en zeker niet vergelijkbaar met XTC. De piek blijft heel lang heel stabiel, daarna merk je dat het begint af te bouwen maar ik heb daar altijd heel erg vrede mee. Deze afbouw gaat ook heel geleidelijk en je blijft urenlang nog wel een warm gevoel van binnen houden. Ik voel me dan fysiek wel erg moe en mentaal wat duf, maar niet down/depressief. Vervelende is wel dat je thuis te moe bent om nog iets te ondernemen, maar dat slapen ook nog niet mogelijk is. Het blijft toch een soort stimuleren. En de dag erna is altijd een beetje verloren omdat je aan het bijkomen bent; maar daar teken je voor als je een serotonine slurper neemt :)

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Ik herken me wel in de beschrijving van @Boyman . 6-apb voelt voor mij een beetje als een “platgeslagen” mdma trip. En dat bedoel ik positief.

Bij normale doseringen (voor mij 180-200 mg Mdma of 150-160 mg 6-apb) voelt de kater vergelijkbaar. Het effect van de M piekt sneller en hoger en gaat gepaard met meer vaagheid en dromerigheid. 6 duurt langer om in te kicken, is stabieler en duurt echt dubbel zo lang. Ik vind de piek van M lekkerder maar 6 “netto” een betere deal…

Boyman

Bewuste gebruiker
Ik herken me wel in de beschrijving van @Boyman . 6-apb voelt voor mij een beetje als een “platgeslagen” mdma trip. En dat bedoel ik positief.

Bij normale doseringen (voor mij 180-200 mg Mdma of 150-160 mg 6-apb) voelt de kater vergelijkbaar. Het effect van de M piekt sneller en hoger en gaat gepaard met meer vaagheid en dromerigheid. 6 duurt langer om in te kicken, is stabieler en duurt echt dubbel zo lang. Ik vind de piek van M lekkerder maar 6 “netto” een betere deal…
Mee eens! "Hard gaan" is ook iets wat ik alleen op MDMA heb meegemaakt en niet op 6-APB. Het voelt alsof je dezelfde dosis euforie krijgt verspreid over een langer tijdsbestek ipv een meer intense piek dan op MDMA. Het zal echt per persoon verschillen waar je naar op zoek bent.

Nihilist88

Badass junkie

Gr
Goed dat je sceptisch bent wat betreft research chemicals/designerdrugs, maar ervoor som je toch ook reeds gebruik van designerdrugs op, waaronder 2cb, 3mmc en 4mmc. Of heb je het om toekomstige rc's?

Dan naar je ervaring/tripreport met 6-APB.
Ik ken je BMI en lichamelijke toestand niet, maar ik kan begrijpen dat 130mg 6-APB net te weinig is, omdat het hier hoogstwaarschijnlijk om de succinate variant gaat ipv HCI en van deze variant je duidelijk meer nodig hebt ivm HCI.

Hier vind ik veel in terug van eigen ervaringen en belevingen, zowel vd HCI als Succinate variant.

Mijn eerste keren had ik dus de HCI variant en had ik aan 100mg oraal über vette, zalige en lange stabiele rush, lekkere opkomst en vanaf dan komt de piek op lekkere manier tevoorschijn, ipv bam, plots zoals bij XTC.

De 6apb rush is gewoon de stabielere, aangenamere en langwerkende variant van een ferme XTC rush, maar duidelijke en belangrijke verschillen, zijn dat bij 6apb, de piek zeer lekker, euforisch, empathisch, vol sociale energie, waarbij ik complex- en remloos ben, met duidelijke visuals, dikke zin in dansen, zeer happy en stabiel lang is en giga pupillen en na de piek ook nog heerlijke na-stimulatie waar je echt nog uren zoet mee bent, waarbij ik de 12u haalde en tem 15u na inname giga pupillen had en ook zeer belangrijk, de echte comedown n dinsdagkater is afwezig, wat ik als ongezien voordeel zie, je bent gewoon chill n gemoedelijk.

Later volgde de ervaring met de succinate variant, omdat de HCI variant meer uitzondering dan regel bleek.
Hier was 100mg ook duidelijk te minnetjes en ging ik naar 130mg, dat nog wel wat kon hebben en zo kwam ik op 150mg dosis, nooit moeten bijnemen. 150mg gaf terug zeker een heerlijk lange en stabiele euforische, empatisch/sociale dansgrage energieke rush, met de giga pupillen en steeds duidelijke visuals, waarbij het vanaf come-up tem comedown genieten is. Maar toch nog iets minder dan de rushes op HCI variant.

En zo zit ik nu op 180-200mg 6-APB, wat ondertussen ook al enige tijd is geleden, nl december als combo n candyflip met LSD.
Puur 6-APB 200mg werkte daarvoor echt zot lekker, met alles effecten van hierboven + ook met duidelijke tintelingen over m'n lijf, wel meer n hevigere visuals, wat meer trillend zicht, alles is golvend, beweegt en beelden, kleuren, contouren zien er totaal anders uit, iets vlak lijkt vb mega 3D, lange na-stimulatie.
En ook hier het totaal missen van de negatieve come-down en dinsdagkater. En dat laatste blijft toch mega voordeel tov XTC.

Dus ik herken zeker veel uit jouw positieve ervaring. En mits voldoende tussenpozen, zal een volgende 6-APB rush zeker weer lekkere rush geven 😉

Yort55

Belezen gebruiker
Goed dat je sceptisch bent wat betreft research chemicals/designerdrugs, maar ervoor som je toch ook reeds gebruik van designerdrugs op, waaronder 2cb, 3mmc en 4mmc. Of heb je het om toekomstige rc's?

Dan naar je ervaring/tripreport met 6-APB.
Ik ken je BMI en lichamelijke toestand niet, maar ik kan begrijpen dat 130mg 6-APB net te weinig is, omdat het hier hoogstwaarschijnlijk om de succinate variant gaat ipv HCI en van deze variant je duidelijk meer nodig hebt ivm HCI.

Hier vind ik veel in terug van eigen ervaringen en belevingen, zowel vd HCI als Succinate variant.

Mijn eerste keren had ik dus de HCI variant en had ik aan 100mg oraal über vette, zalige en lange stabiele rush, lekkere opkomst en vanaf dan komt de piek op lekkere manier tevoorschijn, ipv bam, plots zoals bij XTC.

De 6apb rush is gewoon de stabielere, aangenamere en langwerkende variant van een ferme XTC rush, maar duidelijke en belangrijke verschillen, zijn dat bij 6apb, de piek zeer lekker, euforisch, empathisch, vol sociale energie, waarbij ik complex- en remloos ben, met duidelijke visuals, dikke zin in dansen, zeer happy en stabiel lang is en giga pupillen en na de piek ook nog heerlijke na-stimulatie waar je echt nog uren zoet mee bent, waarbij ik de 12u haalde en tem 15u na inname giga pupillen had en ook zeer belangrijk, de echte comedown n dinsdagkater is afwezig, wat ik als ongezien voordeel zie, je bent gewoon chill n gemoedelijk.

Later volgde de ervaring met de succinate variant, omdat de HCI variant meer uitzondering dan regel bleek.
Hier was 100mg ook duidelijk te minnetjes en ging ik naar 130mg, dat nog wel wat kon hebben en zo kwam ik op 150mg dosis, nooit moeten bijnemen. 150mg gaf terug zeker een heerlijk lange en stabiele euforische, empatisch/sociale dansgrage energieke rush, met de giga pupillen en steeds duidelijke visuals, waarbij het vanaf come-up tem comedown genieten is. Maar toch nog iets minder dan de rushes op HCI variant.

En zo zit ik nu op 180-200mg 6-APB, wat ondertussen ook al enige tijd is geleden, nl december als combo n candyflip met LSD.
Puur 6-APB 200mg werkte daarvoor echt zot lekker, met alles effecten van hierboven + ook met duidelijke tintelingen over m'n lijf, wel meer n hevigere visuals, wat meer trillend zicht, alles is golvend, beweegt en beelden, kleuren, contouren zien er totaal anders uit, iets vlak lijkt vb mega 3D, lange na-stimulatie.
En ook hier het totaal missen van de negatieve come-down en dinsdagkater. En dat laatste blijft toch mega voordeel tov XTC.

Dus ik herken zeker veel uit jouw positieve ervaring. En mits voldoende tussenpozen, zal een volgende 6-APB rush zeker weer lekkere rush geven 😉
Door deze uitleg krijg ik nog meer zin om voor het eerst 6apb te nemen in April. Net binnengekomen met de post. Binnenkort even testen en dan hopelijk een mooie dag bij het festival. Ik ga denk ik voor 150mg (weeg 73kg), en mijn vriendin 130mg (weegt 55). Zonder bij te nemen. Ben benieuwd hoe dit gaat zijn!

Psychojohn

Belezen gebruiker
Ja vooral de rc's waar echt nauwelijks iets over bekend is. Maar ook rc's waar ik wel gebruik van heb gemaakt ben ik erg voorzichtig mee :).

mrorange

Bewuste gebruiker
Van een andere thread die ik net getypt had:

16:30 uur:
Ik heb ze nu ook in huis om eens te testen. 3 pellets van 130 mg. Ik heb net 5 minuten geleden een pellet gebroken in dus 65 mg om te zien of ik er niet allergisch op reageer. Daarnaast heb ik een gastric bypass gehad, dus drugs en medicijnen werken altijd vrijwel direct bij mij. Als ik bv 5 gram gedroogde paddos slik, zit ik met 5 minuten al in een baan om jupiter. Dus even wachten wat dit met mn lichaam doet en dan neem ik straks bij. Ben heel benieuwd!

Niet allergisch, dus de tweede helft ook direct ingenomen, een uur later nog een pellet, dus:
Nou ik heb twee pellets op van 130 mg, (dus 260 mg , ik ben 84 kilo, 1,86m.) voel me super chill, vrolijk, praterig, gewoon echt goed, voel en zie alles veel intenser piepklein beetje waus, met gesloten ogen totaal geen visuals, dus echt minimaal waus. Wel strakke kaken. Geen hartkloppingen, niet warm of koud, niet misselijk, plassen duurt even maar dat gaat ook gewoon goed verder. Maar daarnaast word ik er dus ook heel erg moe van, zit steeds te geeuwen enzo... gevoel dat ik zo 24 uur kan slapen, terwijl ik helemaal uitgerust was, geen andere drugs (doe ik nooit) erbij. Vaag dat het zo anders kan werken bij de een en bij de ander. Maar ik moet zeggen dat ik van MDMA (ook 1 keer geprobeerd) ook heel erg moe werd... Zit het bij mij toch weer iets anders in elkaar dan bij een ander. Ik heb nog 1 pellet van 130, maar dan zou ik op 390 mg uitkomen... dat vind ik echt ff teveel van het goede en het is al veel te laat nu om bij te nemen. Maar toch, ik vind het een zeeeeer chill middel.

mrorange

Bewuste gebruiker
Ik heb toch die derde ook genomen (dus verspreid over de avond 390mg) Nu voel ik eigenlijk pas wat. Ik zit sowieso altijd direct vrij hoog in de dosering hoor. Bijvoorbeeld: ik moet twee zegels LSD nemen, maar een ander is met een halve zegel al volledig aan het trippen. Zelfde geld voor Padddos en truffles. Paddos gedroogd, al zijn ze KNAL-blauw ik moet minimaal 5-7 gram hebben. Truffles doe ik bijna nooit meer omdat ze zo ontzettend ranzig zijn.. maar als ik ze nam dan deed ik altijd 2 bakjes High Hawanaiias van 22 gram (dus 44 in totaal)

Zelfde voor 4-HO-MET; ik hoor iedereen 20 a 30 mg zeggen. Ik begin altijd met 60 mg en daarna doe ik eigenlijk altijd nog 20 tot 40 mg erbij. Iig, als ik 4-HO-MET koop, koop ik ze altijd per 5 en ze gaan ookbijna altijd helemaal op.

Nu met 6-APB Beetje zweterig, bevende handen, enorm de behoefte om met iedereen te appen *maar ja het is donderdagnacht 1:40 uur ofzo, dus dat schiet ook niet op. Ben nog steeds ontzettend moe, maar herken nu wel veel meer van de meest voorkomende zaken. Wat ik nog steeds niet merk is: Ik hallucineer niet, geen beelden met ogen dicht, en ik ben nog steeds net zo moe als eerder op de avond. Misschien omdt ik ADHD heb. Amfetamines werken bij mij sowieso vermoeiend in plaats van oppeppend. Dus wellicht MDMA-achtige stoffen net zo. Zoals ik zei, geen flauw idee...

Laatst bewerkt:

Wollukker

Bewuste gebruiker
Flinke dosis. Kan ik eruit opmaken dat je het beter bij die twee pellets (dus 260mg 6APB) had kunnen houden en dat die derde pellet weinig toegevoegde waarde had?

mrorange

Bewuste gebruiker
Flinke dosis. Kan ik eruit opmaken dat je het beter bij die twee pellets (dus 260mg 6APB) had kunnen houden en dat die derde pellet weinig toegevoegde waarde had?
ja je had m'n andere bericht al gelezen. Ben gewoon onverantwoord bezig geweest. Daar moet ik even voor boeten nu. 260 is al veel te veel en die derde erbij slaat natuurlijk nergens op. Maar ja, goede les.

mrorange

Bewuste gebruiker
Pfoe, update: Ik heb de afgelopen dagen enorme kater gehad, na die veel te hoge dosis. Maar ik heb heel veel fruit, groentes en vitaminepreparaten geslikt. Gelukkig was slapen geen probleem, ik was echt alleen maar knettermoe. Gisteravond voelde ik mezelf weer een beetje mens worden en ben om 22:00 uur gaan slapen. Ik heb aan een stuk door tot 8:30 vanochtend liggen pitten. Dus ik heb er goed aan gedaan om alleen maar gezonde voeding te nemen en in je slaap herstel je uiteraard heel goed. Nu voel ik me weer, gelukkig, prima. Klein beetje last van naweeen, maar dat is echt geen probleem meer. Enorm opgelucht. Gewoon een domme fout geweest om te starten met 260 mg en dan na een paar uur nog eens 130mg. Volledige uitputting van serotonine, norepinefrine, dopamine... Tja dan is het niet zo gek dat je helemaal naar de klote gaat.

Vieze asbak

Belezen gebruiker
Misschien staat het ergens al vermeld hoor, maar ik ga aankomend festival 6APB proberen. Kan ik het beste bommetjes maken (op de mg af te wegen) of pellets halen? Ik heb nogal nare ervaringen met bommetjes, maar las ergens dat het met dit middel aan te raden is

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
@Vieze asbak : De door jou, voor jou, juist gedachte dosering komt waarschijnlijk niet in een veelvoud van pellets / halve pellets. Alleen dat al is goede reden om voor een zelf afgewogen bommetje te gaan.

Bonus: per hoeveelheid werkzame stof is poeder de betere deal.

Extra bonus: een goed voorbereid 6-APB bommetje geeft (hopelijk) een ervaring die zwaarder weegt dan de eerdere negatieve bommetjes-ervaring.

Vieze asbak

Belezen gebruiker
@Vieze asbak : De door jou, voor jou, juist gedachte dosering komt waarschijnlijk niet in een veelvoud van pellets / halve pellets. Alleen dat al is goede reden om voor een zelf afgewogen bommetje te gaan.

Bonus: per hoeveelheid werkzame stof is poeder de betere deal.

Extra bonus: een goed voorbereid 6-APB bommetje geeft (hopelijk) een ervaring die zwaarder weegt dan de eerdere negatieve bommetjes-ervaring.
Bedankt voor de info, ik ben 1.88m en 84kg en dacht aan 150-170mg te gaan

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
Over de voor jou goede dosering kan ik niets zeggen. Persoonlijk. Ben zelf nog zoekende ....

Mijn volgende keer (Awakenings Paaszaterdag) wordt 180 mg (succinaat). Ben 1,77 en 71 kg (BMI=23 maar te weinig spier).

ChefCurry

Bewuste gebruiker
Pfoe, update: Ik heb de afgelopen dagen enorme kater gehad, na die veel te hoge dosis. Maar ik heb heel veel fruit, groentes en vitaminepreparaten geslikt. Gelukkig was slapen geen probleem, ik was echt alleen maar knettermoe. Gisteravond voelde ik mezelf weer een beetje mens worden en ben om 22:00 uur gaan slapen. Ik heb aan een stuk door tot 8:30 vanochtend liggen pitten. Dus ik heb er goed aan gedaan om alleen maar gezonde voeding te nemen en in je slaap herstel je uiteraard heel goed. Nu voel ik me weer, gelukkig, prima. Klein beetje last van naweeen, maar dat is echt geen probleem meer. Enorm opgelucht. Gewoon een domme fout geweest om te starten met 260 mg en dan na een paar uur nog eens 130mg. Volledige uitputting van serotonine, norepinefrine, dopamine... Tja dan is het niet zo gek dat je helemaal naar de klote gaat.
Ik doe met je mee. Hier ook een enorme kater. Veel te ver gegaan. Hopelijk snel weer de oude.

Yort55

Belezen gebruiker
Over de voor jou goede dosering kan ik niets zeggen. Persoonlijk. Ben zelf nog zoekende ....

Mijn volgende keer (Awakenings Paaszaterdag) wordt 180 mg (succinaat). Ben 1,77 en 71 kg (BMI=23 maar te weinig spier).
Nice! Ik ga ook die zaterdag naar awakenings. En voor het eerst 6-apb doen. 150mg in capsule is de planning! Weeg 73, wel gespierd!

Nihilist88

Badass junkie
Ja vooral de rc's waar echt nauwelijks iets over bekend is. Maar ook rc's waar ik wel gebruik van heb gemaakt ben ik erg voorzichtig mee :).
Maar dit geld evenzeer voor de gekende harddrugs, waar al decennia lang onderzoek is naar gedaan, hoeveel vervuilde en/of verkeerd gedoseerde troep, van xtc, speed, coke,...gaat er wel niet rond of hoe voorgeschreven medicatie mensen tot ware medicatie-junks en wrak kunnen herleiden 🤷‍♂️

mrorange

Bewuste gebruiker
Ik doe met je mee. Hier ook een enorme kater. Veel te ver gegaan. Hopelijk snel weer de oude.
Take care man, ik ben er gelukkig helemaal vanaf. Heeft echt wel twee volle dagen geduurd en daarna nog wel een beetje naweeen. Proberen te slapen, goed eten en vitamines. Misschien een beetje een open deur intrappen, maar het helpt je herstel echt zeker. Hoop dat je goed slaapt, ik had de mazzel dat ik alleen maar moe was, dus dat heeft echt wel meegeholpen.

5-MAPB werkt bij mij veeel beter, daar had ik gewoon met 100 mg een zeer chille avond en totaal geen kater. Dus dat werkte gewoon goed met een redelijk normale dosis. 6-APB werkte gewoon bijna niet op 260 mg... Apart toch enigszins vergelijkbare stofjes, maar de een valt bij mij prima en de ander..

Laatst bewerkt:
Bovenaan