• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer 3FA genomen

Heb vandaag voor de eerste keer 25mg 3FA in pellet vorm genomen. De pellet zijn 50 mg maar ik heb eerst een halfje genomen om te zien hoe ik reageer. Na 40 min niks te voelen krijg ik enorme anxiety, mijn gezicht word bloed rood en heeft een branderig gevoel. Ik voelde maar lichte euforie, dat was niet eens leuk door de angst. Ik heb 0 stimulant tolerantie en heb al lang niks gebruikt. Door de intense angst begonnen mensen rond mij al door te hebben dat ik onder invloed was van iets, nu heb ik Xanax genomen om zo snel mogelijk mij sober te kunnen gedragen en de anxiety weg te werken. Dit was zeker een teleurstelling. Ik kon maanden lang speed gebruiken overdag zonder dat iemand iets door had, met RCS word ik direct gespot als drug user. Worst drug category ever.
Ik heb al paar keer 4fma geprobeerd in het verleden maar van 1 pellet was ik full on crackhead geworden, net alsof ik 4 dagen na mekaar meth had gebruikt. En zelfde reactie op de huid..

Update: de grote dosis xanax heeft me geholpen om terug normaal te zijn, de mensen die me beschuldigden hebben hun excuses aangeboden. Ik heb gwn gezegd dat ik last heb stress aanvallen, close call. Never again

Laatst bewerkt:

Gambolitasjuh

Bewuste gebruiker
Ja ik heb ondervonden dat de meeste teleurgesteld zijn. Had je geen wave van angst na het snuiven?
Ik werd volgensmij niet echt angstig, wel oncomfortabel alsof ik veel te veel caffeïne gedronken had.

Oraal of pluggen vond ik wel erg chill, bijna geen verschil met speed. Voor mijn gevoel wel meer cardiotoxic.

Ik werd volgensmij niet echt angstig, wel oncomfortabel alsof ik veel te veel caffeïne gedronken had.

Oraal of pluggen vond ik wel erg chill, bijna geen verschil met speed. Voor mijn gevoel wel meer cardiotoxic.
Ja dat oncomfortabel gevoel is lichte anxiety/ opgejaagdheid. Serieus? Ik zoek naar een speed vervanger, drm dat ik dit besteld heb in the first place. Nu heb ik nog 2fma liggen en 4f-mph, ik heb gelezen dat die meer functioneel zijn dus I’ll give it a shot i guess.. Alleen als ik alleen ben want wie weet begin ik weer cracky te gedragen..

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Ik had het al jaren in huis maar nu eindelijk geprobeerd. 50mg pellet. Voelt op deze dosis als 4fmph/gewone methylfenidaat. Zonder bijwerkingen.
Vooral helder; goed kunnen nadenken, zeer licht euforisch.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik had het al jaren in huis maar nu eindelijk geprobeerd. 50mg pellet. Voelt op deze dosis als 4fmph/gewone methylfenidaat. Zonder bijwerkingen.
Vooral helder; goed kunnen nadenken, zeer licht euforisch.
Ja dit vind ik wel een goede beschrijving van 3-FA. Het heeft een heel licht, haast onmerkbaar stimulerend effect. Wat dat betreft zou ik het misschien wel vergelijkbaar vinden met coke; maar dan misschien nog wat saaier :tearsofjoy:

Alleen als ik alleen ben want wie weet begin ik weer cracky te gedragen..
3-FA vond ik heel saai in mijn eentje thuis in ieder geval.
2-FMA heb ik wel eens geprobeerd om thuis te nemen voor het doen van werk op de computer, maar dat werd uiteindelijk toch een stimfapsessie :sweatsmile:
Ik zou wat dat betreft wel even opletten op de dosis want 30 milligram 2-FMA was dus eigenlijk al te veel om echt geconcentreerd te werken.

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Ja dit vind ik wel een goede beschrijving van 3-FA. Het heeft een heel licht, haast onmerkbaar stimulerend effect. Wat dat betreft zou ik het misschien wel vergelijkbaar vinden met coke; maar dan misschien nog wat saaier :tearsofjoy:

3-FA vond ik heel saai in mijn eentje thuis in ieder geval.
2-FMA heb ik wel eens geprobeerd om thuis te nemen voor het doen van werk op de computer, maar dat werd uiteindelijk toch een stimfapsessie :sweatsmile:
Ik zou wat dat betreft wel even opletten op de dosis want 30 milligram 2-FMA was dus eigenlijk al te veel om echt geconcentreerd te werken.
Ik neem vaak coke, maar vind dat toch wat anders. 3fa vind ik vooral erg functioneel. In deze dosis dan.
2fma had ik in poedervorm wel eens genomen, maar niks gemerkt (ik ben ook voorzichtig met amfetamines, bang voor angst)

maar heb nog wel 2fma pellets. Ben benieuwd hoe dat anders is.
Ik vond bijv 4fma oraal echt totaal verschillend dan 4fa

Druggers

Belezen gebruiker
Ik heb 300mg 3f tijd terug gehad.(verspreid over de nacht) Effect was subtiel, maar mijn hart ging als een gek. Vervolgens een goede kater gehad dus dit is hem voor mij niet..

Gambolitasjuh

Bewuste gebruiker
Ja het is echt niet goed voor je hart. Ik herinner me nu dat ik na een binge 3-FA (sowieso heel dom) last kreeg van onregelmatige hartslag en paniekaanvallen. Had ik daarvoor nooit last van gehad, ook niet met binges speed of 3m

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ja het is echt niet goed voor je hart. Ik herinner me nu dat ik na een binge 3-FA (sowieso heel dom) last kreeg van onregelmatige hartslag en paniekaanvallen. Had ik daarvoor nooit last van gehad, ook niet met binges speed of 3m
Sommige middelen lenen zich nou eenmaal beter voor binge dan andere :wink:
Heb vandaag voor de eerste keer 25mg 3FA in pellet vorm genomen. De pellet zijn 50 mg maar ik heb eerst een halfje genomen om te zien hoe ik reageer. Na 40 min niks te voelen krijg ik enorme anxiety, mijn gezicht word bloed rood en heeft een branderig gevoel. Ik voelde maar lichte euforie, dat was niet eens leuk door de angst. Ik heb 0 stimulant tolerantie en heb al lang niks gebruikt. Door de intense angst begonnen mensen rond mij al door te hebben dat ik onder invloed was van iets, nu heb ik Xanax genomen om zo snel mogelijk mij sober te kunnen gedragen en de anxiety weg te werken. Dit was zeker een teleurstelling. Ik kon maanden lang speed gebruiken overdag zonder dat iemand iets door had, met RCS word ik direct gespot als drug user. Worst drug category ever.
Ik heb al paar keer 4fma geprobeerd in het verleden maar van 1 pellet was ik full on crackhead geworden, net alsof ik 4 dagen na mekaar meth had gebruikt. En zelfde reactie op de huid..

Update: de grote dosis xanax heeft me geholpen om terug normaal te zijn, de mensen die me beschuldigden hebben hun excuses aangeboden. Ik heb gwn gezegd dat ik last heb stress aanvallen, close call. Never again
Ergens niet heel raar dat je anxiety kan voelen van dit soort middelen maar dit is wel wat extreem. Vooral aangezien je wel goed met speed gaat...
Ik voelde maar lichte euforie,
Wel bijzonder dat je nog euforie kon onderscheiden van je anxiety/angst.... Kan je dat verder toelichten misschien? :)

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter

Lol. 😂 Ik vind 2-FMA puur functioneel tot nu toe, ook op hogere doseringen. Vind het (hoewel toch anders) de RC die het meest in de buurt komt van dexamfetamine, omdat het lichamelijk zo subtiel is, veel meer dan methylfenidaat, 4F-MPH etc. Maar minder recreatieve waarde dan dex, al heb ik dex ook zelden recreatief genomen.

Vind 2-FMA trouwens ook in verhouding wel mild op het vlak van concentratie/focus. Ook niet heel voorspelbaar helaas. Heb keren gehad dat ik er niet echt iets van merkte los van een lichte stimulatie, maar dat ik alsnog mezelf niet aan het werk gezet kreeg (daarentegen had ik dan ook geen overdreven hyperfocus op andere zaken).

Maar heb het ook weer niet zó vaak gebruikt.

Om even on-topic te blijven: in ieder geval geen speedvervanger. :wink:

Bovenaan