• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

eerste keer 3cmc

kaapri

Newbie
Ik heb gisteren voor de eerste keer 3cmc gedaan , 1 klein lijntje om 17:00 en ik raad dit echt niet aan, ik werd heel angstig , hartslag sloeg op hol en vandaag 1 dag later voel ik me nog steeds niet top, ik zou dit zeker geen 2de keer doen en raad het daarom ook niet aan. Wat zijn jullie ervaringen hier mee?

Nihilist88

Badass junkie
Ken het spul zelf niet, is dit niet wat 3mmc moet vervangen? Msschn té vervuild fzo, heb je nog, laten testen die handel.

NM010

Newbie
Vervelend dat je ervaring niet positief was! Ik vind 3 CMC zelf best wel chill. Ik word er socialer van, voel me iets relaxter zonder gelijk helemaal strak te staan en het verhoogt mijn libido ook.

Druggers

Belezen gebruiker
Klinkt alsof je niet door de come up bent gekomen. Waarschijnlijk had je meer nodig om op het gewenste effect te komen.

Blyatman

Badass junkie
Iedereen reageert anders op een middel, echter direct vanuit angst zou ik zeggen: gebruik überhaupt geen stims. Als je dit al direct hebt moet je heel gevoelig zijn.

Bovenaan