• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer 2cb

Diablo69

Bewuste gebruiker
Ola!
1 blauw pilletje 2cb , geen idee hoeveel mg. Eerst een halfje genomen maar na een uur de andere helft want voelde niets. Toen sloeg het in. De muziek werd geweldig ( luister dan de the weeknd,asap rocky en faithless) ik kon alleen mn ogen niet open houden en de bodyload was zo zwaar dat ik alleen maar op bed kon liggen. De muziek zorgde voor neon effecten en het was alsof ik de dirigent van de lichtjes was. Wel was ik vaak misselijk. Na een paar uur vond ik het wel welletjes en heb een diazepam genomen om te slapen. Ga volgende keer overdag proberen zodat ik wat meer tijd er voor heb. Ook nog een sigaretje gerookt maar dit was heel goor. Over de visuals als ik mn ogen open had ; schaduwen bewogen en de muur was een soort screensaver. Maar het was allemaal niet eng ...
Conclusie ik vind Mdma tot nu toe leuker maar geef het nog een kans.

Groetjes!!!!

Rosie

Bewuste gebruiker
2cb is ook niet eng.
Over het algemeen weet je heel goed dat je aan het trippen bent.

Ik ben bij de inkick wat misselijk. Als dat over is, komt het ook niet terug. En ik krijg het heel erg koud.

Bij mij werkt het zo'n 4 uur.
Daarna trip ik nog heel heel lichtjes. Ik kan dan ook prima slapen.

Sowieso wel handig je pilletjes te testen. Dan weet je voor volgende keer wat je beter kunt pakken. 2cb kan best nauw komen.
Ik merk veel verschil tussen bijvoorbeeld 16mg en 18mg

Anderemaan

Wijs gebruiker
2cb is ook niet eng.
Over het algemeen weet je heel goed dat je aan het trippen bent.

Ik ben bij de inkick wat misselijk. Als dat over is, komt het ook niet terug. En ik krijg het heel erg koud.

Bij mij werkt het zo'n 4 uur.
Daarna trip ik nog heel heel lichtjes. Ik kan dan ook prima slapen.

Sowieso wel handig je pilletjes te testen. Dan weet je voor volgende keer wat je beter kunt pakken. 2cb kan best nauw komen.
Ik merk veel verschil tussen bijvoorbeeld 16mg en 18mg
Vind dat dosissen bij psychedelica juist totaal niet zo oplopen. De ene keer ga je harder van minder dan de andere keer van meer. Heb heftige trips op 10mg gehad en matige op 20mg. Hoe hard je gaat trippen hangt naast de dosis van je stemming, de omgeving, je maag, je metabolisme en nog veel meer af.

Ot: leuk dat je het nog een keer gaat proberen. Ik raad aan om met 1 (niet meer dan 1) vriend volgende keer naar het bos te gaan. Hier komen tripmiddelen echt tot hun recht. Met een grote groep vind ik het standaard veeeeel minder leuk. Veel heftiger en minder euforisch ook.

Met MDMA moet je het niet vergelijken, totaal andere stoffen. Wel kun je op 2C-B veel euforischer worden dan op MDMA. Maar dan ook veel meer. Wel een andere soort euforie. Ook heb je die euforie maar 2% van je trips.

Hoop dat het volgende keer erg bevalt!

Diablo69

Bewuste gebruiker
Vind dat dosissen bij psychedelica juist totaal niet zo oplopen. De ene keer ga je harder van minder dan de andere keer van meer. Heb heftige trips op 10mg gehad en matige op 20mg. Hoe hard je gaat trippen hangt naast de dosis van je stemming, de omgeving, je maag, je metabolisme en nog veel meer af.

Ot: leuk dat je het nog een keer gaat proberen. Ik raad aan om met 1 (niet meer dan 1) vriend volgende keer naar het bos te gaan. Hier komen tripmiddelen echt tot hun recht. Met een grote groep vind ik het standaard veeeeel minder leuk. Veel heftiger en minder euforisch ook.

Met MDMA moet je het niet vergelijken, totaal andere stoffen. Wel kun je op 2C-B veel euforischer worden dan op MDMA. Maar dan ook veel meer. Wel een andere soort euforie. Ook heb je die euforie maar 2% van je trips.

Ja, dat is ook het idee voor een volgende keer... alleen de bodyload was zo heavy, dat een boswandeling me wel zwaar lijkt. Ik trip ook nooit in een groep, teveel mensen/wensen om rekening mee te houden. Liefst alleen of met vaste drugspartner. Maar bedankt voor de tips!

Anderemaan

Wijs gebruiker
Ja, dat is ook het idee voor een volgende keer... alleen de bodyload was zo heavy, dat een boswandeling me wel zwaar lijkt. Ik trip ook nooit in een groep, teveel mensen/wensen om rekening mee te houden. Liefst alleen of met vaste drugspartner. Maar bedankt voor de tips!
Wat gek zeg, ik word altijd heel energiek van 2C-B. Het is wel een upper. Bodyload heb ik soms wel, maar nooit dat ik er last van heb zegmaar. Misschien volgende keer toch laten testen. In mijn regio, utrecht/hilversum is dat gratis. Kost je een pil wel.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Wat gek zeg, ik word altijd heel energiek van 2C-B. Het is wel een upper.

Niet zo gek hoor. Ik ken menig mensen die liever met 2cb het rustig houden of wat bankhangen. Ikzelf hoor daar ook bij. Krijg er zware benen van en zit liever ergens te chillen. Heel energiek is 2cb voor mij niet. Meer euforisch dat wel.

Anderemaan

Wijs gebruiker
Niet zo gek hoor. Ik ken menig mensen die liever met 2cb het rustig houden of wat bankhangen. Ikzelf hoor daar ook bij. Krijg er zware benen van en zit liever ergens te chillen. Heel energiek is 2cb voor mij niet. Meer euforisch dat wel.
Oh wat grappig. Ik ervaar het wel redelijk erg energiek. Niet zoals met speed dat ik echt moet bewegen, maar wel zeker zin om dingen te doen. Maarja, iedereen voelt weer wat anders.

Rosie

Bewuste gebruiker
Ik wordt ook niet heel energiek.
Ik zit wel lekker de woonkamer rond te hupsen met koptelefoon op. En dan weer op de bank liggen.
Dan weer even heen en weer lopen. Dan op een stoel zitten.
Schoenen uit, schoenen aan, schoenen uit.

Ik doe van alles. Maar vind mijzelf niet heel energiek

Sannetje

Experimenterende gebruiker

Mdma verbruikt het stofje serotonine. 2cb werkt op de receptoren hier van. Dus zelfde soort feeling en dus snap ik de vergelijking wel. Maar dan nog moet je idd 2cb en mdma wel echt als 2 volkomen verschillende dingen bekijken, want dat zijn het.

Bovenaan