Wij hebben vorige zaterdag voor de eerste keer 2cb gehad. (rode nijntje) WAUW
Wat een ervaring.
20.45 uur: Heb 2 nijntje van ongeveer 11mg naar binnen gegooid. (V) ongeveer 1,5.
22.00 uur: Begon lekker relaxed te worden.
23.00 uur: Ik ging voor mijn gevoel heel hard. Super euforisch gevoel (XTC x 10). Heel lekker. Als je gaat focussen ben je er ook zo weer uit. En als je daarna ogen weer dicht doet is het gevoel gelijk weer terug
.
Na 23.00 uur: Tijdsbesef helemaal weg. Heel veel dingen gedaan. Samen gedanst, in de tuin gezeten, samen ge..
, daarna samen op de trampoline naar de sterrenhemel gekeken. Het leek wel het noorderlicht
. En toen ineens schrok ik erorm. Dacht dat er iemand achter ons stond met een zaklamp en vroeg "wat zijn jullie aan het doen". Ik schrok me wezenloos. Het was natuurlijk niets. Waarschijnlijk weerkaatsing van het licht langs de palen van de trampoline van een langsrijdende auto. Vond de trampoline (met een net eromheen) toen niet meer fijn. Veel te opgesloten gevoel. Gelukkig kun je er gelijk weer uit schakelen en ben je weer helder.
Voor ons gevoel waren we al uren op stap en werd het tijd om naar bed te gaan. Boven aangekomen zag ik op de wekker dat het nog maar 24.00 uur was
. Dit kon echt niet. We hadden zoveel gedaan in nog geen uur tijd. (ik geloof het nu nog niet)
Dit betekende dus ook dat we nog lang niet klaar waren met trippen. Toch maar geprobeerd te gaan slapen, maar dat lukte dus niet. Zag veel visuals met de ogen dicht. Gedachten vliegen alle kanten op. Niet vervelend maar wou nu wel gaan slapen dus het mocht wel stoppen nu. Maar ja het was nog maar 0.30 uur. We hadden wel het besef dat het nog gewoon een paar uur zou duren. Het was niet beangstigend ofzo.
Toen de tv maar aangedaan om weer op aarde te komen. Dat lukte dus ook niet. Enorm gelachen om de "rare" programma's (housevision) waar we niks meer van snapten. Mensen die alleen maar blablablabal zeiden
.
Uiteindelijk denk ik om 3.00 uur begon het uit te werken en zijn we in slaap gevallen.
Wij vonden het een mooie ervaring, Vooral de opkomst van 2CB vond ik hemels.
Zeker voor herhaling vatbaar in een XTC rust periode .
Wat een ervaring.
20.45 uur: Heb 2 nijntje van ongeveer 11mg naar binnen gegooid. (V) ongeveer 1,5.
22.00 uur: Begon lekker relaxed te worden.
23.00 uur: Ik ging voor mijn gevoel heel hard. Super euforisch gevoel (XTC x 10). Heel lekker. Als je gaat focussen ben je er ook zo weer uit. En als je daarna ogen weer dicht doet is het gevoel gelijk weer terug
Na 23.00 uur: Tijdsbesef helemaal weg. Heel veel dingen gedaan. Samen gedanst, in de tuin gezeten, samen ge..
. En toen ineens schrok ik erorm. Dacht dat er iemand achter ons stond met een zaklamp en vroeg "wat zijn jullie aan het doen". Ik schrok me wezenloos. Het was natuurlijk niets. Waarschijnlijk weerkaatsing van het licht langs de palen van de trampoline van een langsrijdende auto. Vond de trampoline (met een net eromheen) toen niet meer fijn. Veel te opgesloten gevoel. Gelukkig kun je er gelijk weer uit schakelen en ben je weer helder.Voor ons gevoel waren we al uren op stap en werd het tijd om naar bed te gaan. Boven aangekomen zag ik op de wekker dat het nog maar 24.00 uur was
Dit betekende dus ook dat we nog lang niet klaar waren met trippen. Toch maar geprobeerd te gaan slapen, maar dat lukte dus niet. Zag veel visuals met de ogen dicht. Gedachten vliegen alle kanten op. Niet vervelend maar wou nu wel gaan slapen dus het mocht wel stoppen nu. Maar ja het was nog maar 0.30 uur. We hadden wel het besef dat het nog gewoon een paar uur zou duren. Het was niet beangstigend ofzo.
Toen de tv maar aangedaan om weer op aarde te komen. Dat lukte dus ook niet. Enorm gelachen om de "rare" programma's (housevision) waar we niks meer van snapten. Mensen die alleen maar blablablabal zeiden
Uiteindelijk denk ik om 3.00 uur begon het uit te werken en zijn we in slaap gevallen.
Wij vonden het een mooie ervaring, Vooral de opkomst van 2CB vond ik hemels.
Zeker voor herhaling vatbaar in een XTC rust periode .