Eerste Joint

No trouble

Experimenterende gebruiker
Yu

Ik heb gisteren mijn eerste joint gerookt.

Mijn Vraag is ik voelde helemaal niets een beetje draaierig toen ging ik naar
huis. Daar heb ik beetje (eetkick) gegeten en gedronken . Toen voelde ik me helemaal niet goed ik begon super veel te draaien ik wou de heletijd naar voor leunen

Toen heb moeten overgeven dus resultaat was

1. Ik voelde geen zak (high)
2.Werd pas op laatste beetje draaierig en moest over geven

Hoe zou dit precies komen ..

Imke

Badass junkie
Het kan voorkomen dat je de eerste paar keren er niet veel effect van hebt, en normaal gezien zou dat wel moeten verbeteren na een tijdje. Gewoon blijven proberen en dan zal het je wel lukken. :stoned:

Imke

Badass junkie
Het kan langer duren, hangt af van persoon tot persoon, er zijn mensen die bij hun eerste joint wel veel effect hebben. Het zal je uiteindelijk wel lukken..

No trouble

Ok

Ik dacht in het begin van is dit het wat ze high noemen

ik snapte er even niks meer van maar het was dus gwn draaierigheid .. :rolleyes:

( En die eetkick Had jij dat ook ? )

Imke

Badass junkie
Gewoon draaierigheid is niet "high" zijn. Normaal zouden je armen en benen zwaar moeten aanvoelen, muziek en kleuren worden intenser en mooier, slappe lach, fantasie wordt groter, je ervaart alles anders, enz..

En ja, de "vreetkick" hoort er inderdaad ook bij, heb ik ook genoeg meegemaakt. :stoned:

No trouble

ok

Want normaal eet ik niet zo vee
l en ik kwam thuis

jezus ik heb volgens mij 2 zakkenchips achter elkaar naar binnen gegooit :grin:

Jeller

Badass junkie
No trouble zei:
ok

Want normaal eet ik niet zo vee
l en ik kwam thuis

jezus ik heb volgens mij 2 zakkenchips achter elkaar naar binnen gegooit :grin:
ja dan ist nog te verstaan da ge moe spauwe

Imke

Badass junkie
No trouble zei:
Daar heb ik beetje (eetkick) gegeten en gedronken . Toen voelde ik me helemaal niet goed ik begon super veel te draaien ik wou de heletijd naar voor leunen

2 zakken chips is niet een beetje eh. :P

azgaza

Badass junkie
Sommige mensen hebben de eerste paar keer geen goed effect, de eerste keer dat ik echt had geblowed (was ook gelijk best veel) voelde ik vooral het ontspannende effect en een paar keer later de lachkicks.
Maar veel andere mensen hebben dat wel, adt de eerste paar keer niet goed aankomen. Als je het vaker probeert zal je het vanzelf voelen.

Osi`

Bewuste gebruiker
Sommigen voelen het niet de eerste keer, andere wel hé.
Btw, als je een joint met tabak en wiet smoort, dan zou je normaal gezien stoned moeten zijn en da's zo'n gevoel, een vrij relaxe en zalig gevoel dat je gewoon in uw zetel wilt blijven liggen ^^

Als je wiet puur zou roken (best nog niet doen :tongueout:, begin rustig) dan zou je high moeten zijn en heb je ook het relaxe gevoel, maar ge zou actief moeten zijn, sommigen zitten liever, tis maar wat je liever hebt hé ^^

Die verandering in u zou je toch al na 20 seconden voelen, dus als je inhaleert en nog eens inhaleert zou je toch nadien een verandering moeten voelen in uw lichaam en vooral uw ogen (niet dat je rare dingen zit) maar je voelt het gewoon via uw ogen. En als je geflipt veel zit te denken ^^
heb je het al zitten.

Imke

Badass junkie
azgaza zei:
Sommige mensen hebben de eerste paar keer geen goed effect, de eerste keer dat ik echt had geblowed (was ook gelijk best veel) voelde ik vooral het ontspannende effect en een paar keer later de lachkicks.
Maar veel andere mensen hebben dat wel, adt de eerste paar keer niet goed aankomen. Als je het vaker probeert zal je het vanzelf voelen.

Wat zei ik hierboven dan? :openmouth:

Tazzie

Die draaierigheid is mss te verklaren.
Als No trouble niet rookt (cigaretten etc) , dan zal ze bij een 1e joint wellicht de nicotine-rush gevoeld hebben.

Ikzelf merk die nicotine-rush elke keer weer en ervaar het als niet prettig , dus rook ik mijn hash en wiet door een waterpijp , ideaal :hearteyes:

Telefoon

Wijs gebruiker
Hmm gewoon wiet koekjes naar binnen gooien :wink: :hearteyes: en stuk of 2 /3 da was mijn eerste keer dan ga je kapot hard haha

Wacky

Badass junkie
DuisterPersoontje zei:
No trouble zei:
( En die eetkick Had jij dat ook ? )

Jah die heeft iedereen wel :P Wees blij dat je geen lachkick heb gekregen van de 1ste x blowe joh :grin:

Ik heb bij mijn eerste keer blowen een lachkick van 3 uur gehad, dat was super :)

En als je de vreetkick vervelend vind, eet dan voor je gaat blowen, dan krijg je die niet.

maiskorrel

Bewuste gebruiker
het eerste paar keer blowen vond ik eigenlijk maar vervelend. Begon er na ongeveer de 4de joint pas echt van te genieten.

No trouble

Tazzie zei:
Die draaierigheid is mss te verklaren.
Als No trouble niet rookt (cigaretten etc) , dan zal ze bij een 1e joint wellicht de nicotine-rush gevoeld hebben.

Ikzelf merk die nicotine-rush elke keer weer en ervaar het als niet prettig , dus rook ik mijn hash en wiet door een waterpijp , ideaal :hearteyes:

aan niet roken zou niet liggen ..

rook Jaren Tigra & Belgam 21

raging_bull

Bewuste gebruiker
Heh, lol.. ik smoke nu al een week of 2 lang elke dag zeker 4 a 6 stuks over de dag verdeeld en heb het al zo ver dat ik niets meer voel van een joint. Gelukkig ga ik zondag voor 4 weken weg en kan ik dan mooi cleanen en dan na de vakantie weer lekker smoken.

Bengt

Bewuste gebruiker
Je voelt niks meer van een joint?
Waarom blow je dan nog?

Ik zou er inderdaad ff mee kappen.

let come

Belezen gebruiker
No trouble zei:
Yu

Ik heb gisteren mijn eerste joint gerookt.

Mijn Vraag is ik voelde helemaal niets een beetje draaierig toen ging ik naar
huis. Daar heb ik beetje (eetkick) gegeten en gedronken . Toen voelde ik me helemaal niet goed ik begon super veel te draaien ik wou de heletijd naar voor leunen

haha, naar voor leunen... :grin:
dit heb ik nog niet zo lang geleden ook voor gehad, ik was helemaal van de kaart en dacht dat ze mij aant duwen waren of zo
ik zo: "ey manne, wa bezig yo" (op zo'n toontje waarop ik normaal ni praat)
achteraf bleek dat ik het zelf was die naar voor leunde en dat ze me tegenhielden omdat ik anders recht op men bek was gevallen :grin: :grin: :P

OT: ja, dat draaierig worden, het is iets raar, bij mij is het plots gekomen (terwijl ik al een jaar of 2 heel af en toe blowde)
binnenkort een pure proberen, mijn laatste hoop :P

Loenatik

khad da ook bij men 1ste joints, da ik helemaal niks voelde.
maar da kwam gewoon omdat ik er veeeeeeel te veel tabak in dee en amper wiet. en ik heb nog maar 1keer een lachkick gehad terwijl ik al bijna een jaar blow

Bovenaan