Eerste ervaring NEP

Casrus

DF-koning
Fijn om eens mede liefhebbers van NEP te zien...

Na jaren lang speed en coke misbruik is dit wel echt een uitkomst, lekker fit als van pep en een soort van lekkere high als bij coke, alleen is de zucht een heel stuk minder waardoor mn hoofd niet die dip krijgt als bv van coke...

Ik vind het persoonlijk een soort mmc, maar dan potenter.

Verdeel me regelmatig wel eens een gram over 24 uur, maar na de eerste die altijd wel dik is, moet je echt minder bij nemen...iets teveel en je word er ook redelijk ongemakkelijk van

Wat ik persoonlijk erg chill vind is dat de mindfuck een heel stuk minder is dan wanneer je gram sos op is...je komt jezelf wel tegen als je ligt te draaien, maar je voelt je echt minder kut

1 van de beste stims wat er zijn!!!

En ook nog rete goedkoop en zuiverder dan de meeste straat stims!!!

Ik moet toegeven dat mijn gebruik van NEP inmiddels af en toe erg uit de hand loopt, en ik dagelijks net zo lang blijf gebruiken tot het zakje leeg is.

Misschien iets om op te letten. De rook-ROA is extreem bijpakkingsgevoelig.

Ik zorg zelf dat ik altijd lekker bezig ben met iets...dj-en, pokeren, gamen, neuken...in de comedown...als je afgeleid bent dan valt die na simulatie reuze mee...als de sos uitwerkt dan voel je je pas vercrackt, is dat bij nep een heel stuk minder

Enja, dat is wat stims doen...ze zorgen ervoor dat je wakker blijft

3-MMC had die verDUIVELde nastimulatie niet.

Laatst bewerkt:

FerdFatoehaus

Badass junkie
Na jaren lang speed en coke misbruik is dit wel echt een uitkomst,
Als je gevoelig bent voor stim verslaving dan is het gebruiken van NEP ten zeerste af te raden. Gezien de lange werking zit je snel in de problemen.
Als je ooit in je leven een periode van misbruik hebt mee gemaakt dan weet je wel hoever je kunt gaan, zelfs bij dagelijks gebruik!
Als je er van hebt geleerd wel inderdaad. Maar als je daarna weer een gram NEP wegzet in 24 uur zit je nog steeds vast in je misbruik/verslaving.
Het is en blijft beter dan speed en coke dagelijks.
Kan je dit onderbouwen? Er is omdat het een RC nog niet heel veel bekend over NEP en je kan dus zeker niet stellen dat het 'beter' (wat je daar ook mee bedoelt, het is sowieso slecht voor je) dan coke of speed. Rare vergelijking sowieso want coke werkt veel korter bijvoorbeeld.
als je afgeleid bent dan valt die na simulatie reuze mee
Naar mijn eigen ervaring en van meerdere tripreports ben ik het hier totaal niet mee eens. Die na-stimulatie is gruwelijk lang en je wordt er echt niet fit wakker van. Daarnaast had ik er ook een vreselijke kater van. Stuk erger dan bij pep en helemaal erger dan coke, maar dat kan ook subjectief zijn.

Casrus

DF-koning
Naar mijn eigen ervaring en van meerdere tripreports ben ik het hier totaal niet mee eens. Die na-stimulatie is gruwelijk lang en je wordt er echt niet fit wakker van. Daarnaast had ik er ook een vreselijke kater van. Stuk erger dan bij pep en helemaal erger dan coke, maar dat kan ook subjectief zijn.

Wat helpt is drie uur tevoren stoppen en dertig kilometer fietsen, maar ook daar neem ik meestal een Pyrazolam bij.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Wat helpt is drie uur tevoren stoppen en dertig kilometer fietsen, maar ook daar neem ik meestal een Pyrazolam bij.
Mij lijkt zo'n stuk fietsen en daarmee onnodig deelnemen aan het verkeer terwijl:
- je waarschijnlijk te lang wakker bent en dus slaap tekort hebt
- over gestimuleerd bent door de NEP
- onder invloed bent van een rc-benzo

Een extreem slecht idee.

Casrus

DF-koning
Mij lijkt zo'n stuk fietsen en daarmee onnodig deelnemen aan het verkeer terwijl:
- je waarschijnlijk te lang wakker bent en dus slaap tekort hebt
- over gestimuleerd bent door de NEP
- onder invloed bent van een rc-benzo

Een extreem slecht idee.

Voor de meeste users het grootste deel van de dag/nacht waarschijnlijk wel.

Geen slaap tekort. Het gaat hier om een NEP binge na een dag werken in de stad in combinatie met 60 km fietsen. En de nacht daarvoor was géén NEP gebruik. De dagen daarna zijn vrij.

Het is midden in de nacht, met helm op en lichten aan met een fluorescerende jas of hesje aan over een apart fietspad door de polder en twee provincies (op spierkracht). Ook houd ik me dan natuurlijk juist aan de verkeersregels en de stoplichten.

Je komt zo laat haast niemand tegen en het is een route in een gebied waar ik sinds mijn geboorte woon.

Die Pyrazolam neem ik meestal als ik thuis ben pas in.

Laatst bewerkt:

KipEi

Experimenterende gebruiker
Ja bij NEP ga je naar een aantal lijnen niet meer voelen zoals in het begin en verleng je eigenlijk alleen maar het gevoel. Ik had ook een keer dat ik het had gebruikte en niet goed opgelet had dat ik naar de tandarts moest. Daar merkte ik wel dat ik niet helemaal uit mijn woorden kon komen. Ook werd tekst op mijn mobielscherm moeilijker leesbaar maar dat was nadat ik 1 of meer gram op had volgens mij. Daarnaast verschilt NEP erg per vendor, bij de een moest ik echt minder pakken en bij de andere kon in veel meer pakken voor hetzelfde gevoel. Ook krijg je je derde been moeilijk omhoog terwijl je wel geil wordt.:laughing:

Casrus

DF-koning
Ja bij NEP ga je naar een aantal lijnen niet meer voelen zoals in het begin en verleng je eigenlijk alleen maar het gevoel. Ik had ook een keer dat ik het had gebruikte en niet goed opgelet had dat ik naar de tandarts moest. Daar merkte ik wel dat ik niet helemaal uit mijn woorden kon komen. Ook werd tekst op mijn mobielscherm moeilijker leesbaar maar dat was nadat ik 1 of meer gram op had volgens mij. Daarnaast verschilt NEP erg per vendor, bij de een moest ik echt minder pakken en bij de andere kon in veel meer pakken voor hetzelfde gevoel.

Ja, dat klinkt exact als mijn ervaringen.

Ook krijg je je derde been moeilijk omhoog terwijl je wel geil wordt.:laughing:

Als de roes een beetje voorbij is, maar je nog heftig in de nastimulatie zit, lukt het op een gegeven moment wél

gentedimare

Dat duurt wel even.

Vooral die hartkloppingen kunnen dagenlang aanblijven.

NEP kun je bewaren zolang je er af kunt blijven.
Zal zeker niet voor direct zijn! Meer negatieve effecten dan wat anders. Is het mij zeker niet waard straks misschien wat coke scoren voor vanavond daar heb ik al die miserie allemaal niet mee. Ik weet is ook geen goed idee zo kort op elkaar. Maar je kent dat het geld is gestort 😇

gentedimare

Dat duurt wel even.

Vooral die hartkloppingen kunnen dagenlang aanblijven.

NEP kun je bewaren zolang je er af kunt blijven.
Gelukkig zijn het Pellets moest het poeder geweest zijn ging het iets moeilijker zijn om er vanaf te blijven. Maar heb ze in de kast gelegd voor als de moment er is met wat vrienden of dergelijke of een meisje

Casrus

DF-koning
Gelukkig zijn het Pellets moest het poeder geweest zijn ging het iets moeilijker zijn om er vanaf te blijven. Maar heb ze in de kast gelegd voor als de moment er is met wat vrienden of dergelijke of een meisje

Blijk je er toch niet van af te kunnen blijven, doe het dan a.u.b. écht weg.

gentedimare

Beter weggooien dat spul! NEP wil je niet aan anderen geven, het gaat te snel mis. Volgensmij is NEP niet populair op straat dus ben je er (hopelijk) voorgoed vanaf nu het verboden is!
Gelijk de meeste zeggen plus heb het zelf ondervonden is rotzooi met zware kater dagen nadien! Enigste plaats voor dit is vuilbak of toilet was daar dan ook 0,0 plezant aan

gentedimare

Heb 2gram coke gebased en dan nog 2 gram gesnoven heb ik daar spijt van nog 1 gram over die zit te kijken naar mij
Neus verstopt dus zou zonde zijn dat ik dat zou opsnuiven terwijl het niet eens mijn neus slijmvlies bereikt maar aan de zijkant van mijn neus blijft hangen

gentedimare

Heb je het over mij?
Ja was goed weg van die coke denk dat er flakka bij gemengd was is was zwaar raar aan het doen gelijk die mannen op flakka zombies armen naar alle kanten mijn mond wagenwijd open en 20 minuten naar boven staan gamen! Kreeg mijn mond niet meer dicht en mijn ogen gingen ook alle kanten dat is geen effect van coke moest je mij gezien hebben...

gentedimare

Ja was goed weg van die coke denk dat er flakka bij gemengd was is was zwaar raar aan het doen gelijk die mannen op flakka zombies armen naar alle kanten mijn mond wagenwijd open en 20 minuten naar boven staan gamen! Kreeg mijn mond niet meer dicht en mijn ogen gingen ook alle kanten dat is geen effect van coke moest je mij gezien hebben...
Duizelig tot en met ik kan amper nog rechtstaan en kon mijn mond stond wagenwijd open voor 20 min en kreeg hem niet meer dicht en kon niet anders dan naar het plafond kijken die moment ik dacht eerst dat ik een psychose kreeg maar na 20 min was het over

gentedimare

Duizelig tot en met ik kan amper nog rechtstaan en kon mijn mond stond wagenwijd open voor 20 min en kreeg hem niet meer dicht en kon niet anders dan naar het plafond kijken die moment ik dacht eerst dat ik een psychose kreeg maar na 20 min was het over
Moet wel toegeven had enkele uren voordien nog 2 nep pellets genomen ik dacht zal nog een kans geven zonder van weg te smijten

Bovenaan