Casrus
DF-koning
Fijn om eens mede liefhebbers van NEP te zien...
Na jaren lang speed en coke misbruik is dit wel echt een uitkomst, lekker fit als van pep en een soort van lekkere high als bij coke, alleen is de zucht een heel stuk minder waardoor mn hoofd niet die dip krijgt als bv van coke...
Ik vind het persoonlijk een soort mmc, maar dan potenter.
Verdeel me regelmatig wel eens een gram over 24 uur, maar na de eerste die altijd wel dik is, moet je echt minder bij nemen...iets teveel en je word er ook redelijk ongemakkelijk van
Wat ik persoonlijk erg chill vind is dat de mindfuck een heel stuk minder is dan wanneer je gram sos op is...je komt jezelf wel tegen als je ligt te draaien, maar je voelt je echt minder kut
1 van de beste stims wat er zijn!!!
En ook nog rete goedkoop en zuiverder dan de meeste straat stims!!!
Ik moet toegeven dat mijn gebruik van NEP inmiddels af en toe erg uit de hand loopt, en ik dagelijks net zo lang blijf gebruiken tot het zakje leeg is.
Misschien iets om op te letten. De rook-ROA is extreem bijpakkingsgevoelig.
Ik zorg zelf dat ik altijd lekker bezig ben met iets...dj-en, pokeren, gamen, neuken...in de comedown...als je afgeleid bent dan valt die na simulatie reuze mee...als de sos uitwerkt dan voel je je pas vercrackt, is dat bij nep een heel stuk minder
Enja, dat is wat stims doen...ze zorgen ervoor dat je wakker blijft
3-MMC had die verDUIVELde nastimulatie niet.
Laatst bewerkt: