• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste ervaring met paddo's

Qarcil

Newbie
Vandaag stond m'n besluit dus vast.
Ik wou eens een keertje een paddo uitproberen, gewoon voor de fun.
Eens Maastricht binnengekomen, ging ik naar de smartshop Sirius.
Na wat uitleg gehoord te hebben van de verkoper wat paddo's precies met je doen en dat je ze best in een rustige omgeving kunt nemen voor de eerste keer. Nuja, die raad had ik al snel in de wind geslagen. Ik zat in het centrum van Maastricht en besloot er het toch maar op te wagen van een paddo te nemen. Eerst zag het eruit als een grote champignon wat vanzelf sprekend is. Ik at het op (gvd wat een vieze smaak hebben die dingen zeg :kots: ) en spoelde het door met een beetje water. Na eigenlijk een kwartier begon de euforie al in me binnen te komen. Ik dacht eigenlijk van, wow dit is niet eens hevig. Ik begon schakeringen te zien in de grond als ik er naar keek. Toen wou ik wat door een park wandelen en heel nieuwe wereld ging voor me open. Alle dingen bewogen en alles draaide rond me heen. Ik herinner me nog altijd de stemmen van mensen rondom mij. Die waren zo uiterst hevig, niet te geloven. Het waren echt echo's die ik hoorden en die steeds weerderkeerden. De bomen bewogen op een heel andere manier en ik zag dingen die me doodnormaal leken als ik nuchter was en die nu opeens zo speciaal waren. Ik zag alles omvormen. Ik keek mezelf in een spiegel en toen zag ik m'n gezicht vervormen van goed naar kwaad. Ik veranderde in een soort van monster en dan terug naar iemand blij. In de muren zag ik figuren die plotseling tot levend kwamen. Dit was echt zalig. Nu ik dit bericht typ en naar m'n scherm staar, zie ik nog alles bewegen maar in mindere mate
Het is goed voor een keertje te proberen alhoewel ik dit niet vaak meer ga doen.
Het is fun op zich maar toch heb ik een afkeer van die vieze smaak en de bad trips doen me ook geen goed.

dain

Bewuste gebruiker
Re: Eerste ervaring met paddo's met enkele bad trips

wat jij noemt was helemaal geen bad trip, en als het was mis gegaan had je ons allemaal een slechte naam gegeven.

Achja, genoeg gezaag langs mijn kant, super dat je je hebt geamuseerd.

Plimu

Bewuste gebruiker
Re: Eerste ervaring met paddo's met enkele bad trips

kerel, ..................................................... ik ga er niet eens de moeite voor doen

mellowWw

Belezen gebruiker
Met een instelling van 'boeie, doe ik wel effe, fuck it wat de verkoper tege me zegt.. bik het wel gewoon in een (druk) winkelcentrum'..
:rolleyes: Denk ik niet dat dit dé manier is van trippen..

Zo komt het iig tot mij over.

TrippyShit

Badass junkie
Leuk dat je je vermaakt hebt. Verder vind ik het maar een report van niks :P
Je beschrijft 4dingen ofzo die je ziet verder niks. Probeer volgende keer als je report schrijft
wat gedailleerder te zijn over wat je zag en hoe je je voelde. Maarja het blijft een leuke drug :grin:

hodgepodge

Bewuste gebruiker
Beetje vaag rapport.
Je schrijft dat je 1 paddo op hebt, terwijl je er toch echt meer dan 1 moet eten.

Dom dat je niet naar die man in de smartshop luistert. 1e paddotrip doe je nooit meer na, die blijft altijd de mooiste. Als je dan in een juiste setting bent is dat echt meesterlijk gaaf.

Bovenaan