• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste 2cb trip

AntiBenzo1312

Badass junkie
Hallo jongens hier ben ik weer met een trip report. Ik ben een jongen van 19jaar ik had al ervaring met LSD Wiet en XTC. Ik besloot om 2-CB een kans te geven. Er was een nuchtere tripsitter aanwezig. De blauwe rockstar pil die ik had was getest op 17MG.
Ik was aardig zenuwachtig ik had hem ingenomen tot mijn verbazing begon ik het snel te voelen. Ik voelde tintelingen door me lichaam en ik voelde mijn lichaam lichter worden. Op het gegeven moment begon ik patronen op de hele muur te zien. Ik was aardig in de war aan het raken. Maar het was lang niet zo heftig als LSD. Ik voelde mij wel heel vaag alsof ik een ander persoon was wat normaal is voor trip middelen. Ik had geen closed eyes visuals wat ik jammer vond. Ik was Tupac aan het luisteren en ik hoorde het geluid 4keer dat was wel sick.
Toen ik hard ging ging ik naar buiten lopen voelde heel raar. Aangekomen ging ik onder een overkapping in mijn tuin zitten. Ik staarde naar een boom die boom die waaide en alle bladen gingen heen en weer. Als ik er lang naar staarde veranderde het in patronen wat echt mooi was. Wat ik vooral merkte aan 2cb is dat je gedachtes heel snel naar alle kanten schieten. Soms denk je wat mooi soms denk je wat ben ik raar. Of wat als iedereen je voor de gek houd. Ik probeer dan meestal zo snel mogelijk aan leuke dingen te denken. Ik ben ook totaal niet bad gegaan. Maar bij 2cb had ik veel vage gedachtes wat ik bij LSD niet had. Gegeven moment dacht ik in de trip wie ben ik nou eigenlijk. Dat was wel apart maar ik vond het wel een leuke milde trip ideaal voor iemand die voor het eerst wil trippen. Volgende keer gewoon weer LSD. Ik had ook een keer visuals op XTC dat was nog vager op de cooldown. Ik had ook echt veel gebruikt 2pillen op 1 avond. Ik zag op gegeven moment met mijn ogen dicht een cartoon eend die een kind vasthield. Like wtf. Ben gestopt met xtc. Ik merkte dat ik bijna geen pauze kon houden. Ik had in 3maanden elke dag maand Xtc gedaan en werd ook erg depressief van de laatste keer dat heeft me wakker geschud. Fijn weekend iedereen!!
Groetjes Trippy meeuw

Bovenaan