• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerst keer coke: cravings

Marker

Newbie
Al een tijdje ben ik nieuwsgierig naar de effecten van coke, ik heb een paar maanden geleden een keer 2 sleutelpuntjes genomen op een feestje maar daar merkte ik vrij weinig van. Op forums zag ik verschillende dingen, dat sommige mensen het heel chill vinden en andere vinden het tegenvallen en het niet het geld waard. Ook is het spulletje nogal verslavend wat het toch wel een beetje spannend maakt. Na een aantal weken was de nieuwsgierigheid niet weg en besloot eens aan de donkere kant van het internet te kijken. Daar bood iemand 92% zuivere coke aan. Op verschillende fora zag ik dat de maximale zuiverheid 89% is maar ik zag ook beoordelingen van mensen die zeiden dat het goeie coke is. Nog een week later heb ik de knoop doorgehakt en bestelde ik een gram. Woensdagavond laat had ik het besteld en de volgende dag zag ik dat de verkoper het had verzonden. Ik verwachtte eigenlijk dat het er 1 dag later zou zijn, op vrijdag. Na verschillende keren mijn brievenbus gecheckt te hebben moest ik constateren dat ik het niet zou ontvangen die dag. Was ik mijn geld kwijt? Had de verkoper gezegd dat het verstuurd was zonder het daadwerkelijk te doen? Was het onderschept en zou ik het daarom niet ontvangen? Of moest ik gewoon wat meer geduld hebben? Het laatste bleek gelukkig waar want zaterdag zat er een kaartje in de bus. Ik maakte het direct open en jahoor ik trof een zakje met wit poeder aan. Die avond ging ik met een vriend naar een festival en hij kwam bij me eten. Ik vertelde hem over mijn bestelling en we bestudeerden de inhoud, het waren witte brokjes dus geen fijn poeder. We wogen het op een klein weegschaaltje en het was precies 1 gram dus so far so good. Ik deed wat poeder op m’n vinger en likte het eraf na een tijdje waren heel m’n tong en lippen verdoofd. Nog een indicatie dat het waarschijnlijk wel goed spul was. Afijn verder hebben we er niks mee gedaan die dag en heb ik het zakje opgeborgen

Maandagavond

Na een heerlijk paasweekend met eerst het festival en daarna veel zon, biertjes en een bbq was ik weer thuis. Ondanks alle afleiding in het weekend dacht ik toch steeds aan het zakje coke, zeker omdat ik er eigenlijk al weken mee bezig was. Ik vond het tijd om het nu gewoon te proberen. Het was iets voor 22:00 en morgen ga ik werken maar daarvoor hoef ik niet heel vroeg op te staan dus als ik 0:30 in bed zou liggen vond ik het prima.

22:00

Ik wist niet zo goed of ik nou lijntjes wilde maken of sleutelpuntjes nemen en omdat ik het toch best spannend vond besloot ik om 2 sleutelpuntjes te nemen. Ik heb weinig ervaring met snuiven en ik vond het geen prettig gevoel, het brandde niet echt maar het voelde gewoon niet fijn in m’n neus en keel. Het waren maar kleine puntjes en ik wachtte met gezonde spanning af wat het effect zou zijn. De vieze smaak bleef best lang hangen maar ik voelde geen opgewekt gevoel opkomen. Ook m’n hartslag was gewoon normaal. Nog even afwachten.

22:45

Dit was een tegenvaller ik heb geen rush gehad en omdat ik toch echt de coke ervaring wil hebben besluit ik nu 2 lijntjes te maken. In een la lag een pas van mijn zorgverzekering en ik vond het wel grappig omdat hiermee de lijntjes te maken. Ik gooide op het oog wat brokjes op tafel en maakte er een fijn poeder van om dit vervolgens te verdelen in 2 lijntjes. Eigenlijk wilde ik van een pen een snuifbuisje maken maar ik kon geen geschikte pen vinden dus heb ik het maar met een opgerold papiertje gedaan.

De lijntjes gingen makkelijk naar binnen maar het voelde nog steeds niet prettig. 10 minuten later voelde ik een warm gevoel opkomen en mijn hartslag ging omhoog. Yes daar gaan we! Ik voelde me scherp maar ook enigszins onrustig. Ook moest ik naar het toilet dus heb ik dat maar even gedaan. Daarna kreeg ik zin om muziek te luisteren en gezien het tijdstip besloot ik dit met een koptelefoon te doen. Oké ik snap wel dat mensen dit nemen, wat een chill gevoel. Lekker muziekje luisteren en ik had ook zin om met mensen te praten. Dat ging helaas niet want ik zat alleen. Maar goed dat mocht de pret niet drukken ik besloot wat informatie op te zoeken over hoe verslavend coke is. Conclusie het is moeilijk om er vanaf te blijven als je begonnen bent.

Die ervaring kon ik zeker delen want ondanks dat ik lekker ging en nu de coke ervaring heb gehad, had ik het idee dat het toch nog iets meer zou kunnen. Het was half 12 en ik had dus een goed excuus om nog even door te gaan want ik mocht van mezelf tot half 1.

23:40

Ik leg nog 2 lijntjes neer van ongeveer dezelfde hoeveelheid en dit keer snuift het een stuk lekkerder weg dan de eerste keren. Ook heb ik geen vervelend gevoel of vieze smaak meer. Ik wist dat het zakje (met inhoud) eerst 1,15 gram woog en was benieuwd hoeveel ik nog over had, het bleek nu precies een gram te zijn dus ik had er maar 150 mg doorheen gejaagd dat gaf me bevestiging dat het bescheiden lijntjes waren.

5 – 10 minuten later voel ik hem weer lekker opkomen en ik besluit een paar punten op papier te zetten over hoe ik het ervaar. Tussendoor loop ik naar de badkamer nog steeds met mijn koptelefoon op om te kijken hoe ik eruit zie. Ik vind dat ik er helemaal normaal uitzie en denk dat niemand door zou hebben dat ik gesnoven heb. De muziek klinkt lekker en ik begin een beetje te dansen in de badkamer, damn ik voel me chill! Na een paar minuten ga ik weer zitten en zie dat m’n hartslag 130 is. Ik ben benieuwd of hij lager wordt als ik heel rustig ga zitten en goed op m’n ademhaling let. Hij daalt binnen 10 tallen seconden naar de 90, bizar verschil wel! Naast de hoge hartslag merk ik dat ik natte oksel heb van het zweet en dat stoorde me een beetje maar overall nog steeds een prima gevoel.

0:00

Nu kan ik zeker bevestigen dat de cravings heftig zijn want ik heb alweer zin om een nakkie te nemen. Ik denk dat dit het moment is dat mensen op een feestje naar het toilet lopen om bij te nemen want je voelt hem nog wel en waarschijnlijk is het dan precies een goeie timing om weer bij te nemen. Nu krijg ik een beetje een schraal gevoel in m’n keel waardoor het prettige gevoel iets afzwakt.

Op dit punt zou ik weer prima kunnen stoppen maar ik had met mezelf afgesproken dat ik om 0:30 op bed wilde liggen dus ik vond dat ik nog wel 1 keer kon nemen. Op het drugsforum lees ik “Ik ben zo'n junk die z'n spiegeltje aflikt, tintelingen in je tong, heerlijk” dat vind ik wel een goede om mee af te sluiten.

0:25

Uiteindelijk is het al bijna half 1 voordat ik alles weer neergelegd heb voor de laatste lijntjes. Half 1 in bed gaat hem dus niet worden maar ach daar gaan we! Ik schrik een beetje van hoe makkelijk het weg snuift vergeleken met de eerste keer en voel me toch een beetje een junkie.

Na een kwartiertje zit ik weer te pieken en heb zin om de punten die ik had opgeschreven verder uit te werken in een report. Dus laptop open en typen maar, ondertussen luister ik nog steeds muziek. Ik voel soms m’n handen een beetje tintelen misschien door het vaatvernauwende effect van coke?

1:15

Ik ben nu dit deel aan het typen en ben nog steeds behoorlijk energiek en heb nog geen behoefte om te gaan slapen. Coke is toch wel een verraderlijk goedje zoals al veel mensen hebben ervaren. Nu ga ik toch echt stoppen met bijnemen want ik wil nog wat nachtrust kunnen pakken.

Eindstand

Ik ben voorzichtig begonnen en daar ben ik blij mee. Ook de opbouw daarna was prima maar toch heb ik me laten meeslepen en heb meer genomen ik eigenlijk van plan was. Dus leuk spul maar de effecten zijn vrij kort en het is prijzig om het veel te gebruiken. Ook moet je toch wel een zekere ruggengraat hebben om het in de hand te houden.

Cheers!

DrumCode

Newbie
Er staan weinig reports over coke terwijl het toch wel een populaire drug is, dus leuk om over te lezen. Heb je nog een beetje kunnen slapen daarna?

Marker

Newbie
Er staan weinig reports over coke terwijl het toch wel een populaire drug is, dus leuk om over te lezen. Heb je nog een beetje kunnen slapen daarna?

Ik sliep uiteindelijk om 2:00 en om 7:30 stond ik weer op dus dat was nog wel oké. Ik moet wel zeggen dat ik niet zo diep sliep.

Incubi666

Belezen gebruiker
Dan heb je idd een goede coke gehad deze soort ervaring heb ik toen ik nog gebruikte niet ervaren.
Maakt mij weer erg nieuwsgierig en ja ben toch een late slaper voor mij geen probleem.
En licht slapen ook. Mijjn medicatie neemt deels de rem slaap weg.

Magicalwoman

Belezen gebruiker
Leuk verslag!
Het valt inderdaad nog mee dat je zo vroeg bent gestopt.
Coke haalt al mijn grenzen weg, of dat nou met cravings te maken heeft kan ook.
Ik blijf altijd zitten, ook wanneer ik sochtends vroeg op moet.
(ik kan prima 3uur slapen en een dagje werken).
Zeker wanneer ik erbij heb gedronken heb ik het zo ontzettend gezellig met mijn vrienden dat het steeds later word en je makkelijker nog een lijntje erbij neem.

Bovenaan