Nou wat een bagger zeg eindstand totaal niks van gemerkt hoor na anderhalf uur zelfs nog een klein shotje licor 43 maar nada noppes niks 😅🙈
Hoeveel had je nou genomen en hoe? want langwerkende ga je dus minder voelen met een vergelijkbare dosis als je ze op de normale manier neemt.
Da's wel apart idd... Oxy is toch een vrij sterke opiaat. Waren de pillen nog wel goed dan?
In de verpakking kan het toch eigenlijk niet anders dan dat het jaaaaren goed blijft. Zelf jaren na de houdbaarheidsdatum? Die datums staan er min of meer alleen op omdat het volgens mij wettelijk verplicht is. Kan het mis hebben hoor maar mijn logica zegt dat hooguit na jaaaren zeg 10, 20 jaar hooguit de potentie wat achteruit gaat. Leuke research

waar ik nu te lui voor ben
Maar oxy vind ik zelf wel (te) lekker hoor. Zelfs vanaf 5 mg kan ik me al wat beterderder voelen. Met 15mg a 20 mg krijg ik al wel een echte high en dan vooral met sticky erbij en soms een drankie. Daar boven kan ik nog wel misselijk worden denk ik.
Veder vind ik oxy echt een heerlijk stuurbaar middel. Als ik mensen om me heen heb of ben aan het chatten op de computer ( meestal met allerlei gekke DF'ers

) dan raak ik in praatkicks of soms kan ik het hele huis zomaar gaan opruimen. Maar als ik ga liggen op de bank met filmpie ga ik heerlijk nodden waar ik van die lekkere korte kleine droompjes van krijg. Al vergeet ik 80% direct weer haha...Maar Maaar Maaar ik die nu toch al bijna de helft van zijn leven van alles gebruikt heeft, merk ik aan alles dat het heel link en verslavend spul is. Echt het is een stiekeme sluipmoordenaar. Die je eerst laat denken dat het niet zoveel voorstelt en je hem makkelijk aan kan. Maar heel langzaam word jij zwakker en hij steeds sterker en voordat je het beseft is oxy je de baas.
Ik ben dol op opiaten en heb een uiterste max van 1x in de week maar merk dat dat al te veel is en langzaam moeilijker gaat worden. Daarbij bouw je met opiaten met recreatieve dosissen volgens mij al redelijk snel tolerantie op. Maar dat weten anderen hier beter denk ik

. Dus lekker maar uiterst link spul!