Eenmalig gebruik oxycodon dosering.

Bibi1978

Newbie
Hoi hoi ik had een vraagje.
Ik zou graag een oxycodon willen proberen ik heb hier een paar snelwerkende liggen van 5 mg teminste daar ga ik van uit.
Kan het verschil namelijk nergens vinden lang of kort werkend 🙈
5 stuks dus totaal 25mg.
Ik vind jammer genoeg alleen maar berichtjes over de langwerkende.
Is het de bedoeling de snelwerkende ook op te zuigen-kapot bijten ?
En wat is ongeveer een goede dosis ?
Suprimal heb ik al in huis ☺

billnye

Belezen gebruiker
snelwerkende 5mg kan je gewoon innemen daar hoef je niks mee t doen zoals kauwen of zuigen omdat er geen langzame afgiften opzit meestal zijn 5mg altijd snel afgiften alleen 10 en hoger heb je langzame afgiften op zitten en om t beginnen als je er high van wilt worden zou ik 2x 5mg nemen kijken wat het doet voordat je alles er weer uitkotst

Paranoize.

Badass junkie
De snelwerkende zijn juist de goede 'recreatief' gesproken. Kun je gewoon innemen hoef je niet fijn te malen.

20 mg. Bijwerkingen zijn kotsen, jeuk, nodden, euforie.

Vraag me af of je het chill gaat vinden 😅 opiaten zijn pas chill als je het vaker hebt gedaan.

Anders gewoon 5 of 10mg maar dan ervaar je een hele milde roes, beetje mellow, beetje chill, pijnvrij. Meer niet

billnye

Belezen gebruiker
De snelwerkende zijn juist de goede 'recreatief' gesproken.

20 mg. Bijwerkingen zijn kotsen, nodden, euforie.

Vraag me af of je het chill gaat vinden 😅 opiaten zijn pas chill als je het vaker hebt gedaan.

Anders gewoon 5 of 10mg maar dan ervaar je een hele milde roes, beetje mellow, beetje chill, pijnvrij. Meer niet
ik moet wel eerlijk zeggen de eerste keer dat ik die troep van de arts kreeg en 2x een 5mg nam was ik wel zo high als wat

Bibi1978

Newbie
De snelwerkende zijn juist de goede 'recreatief' gesproken. Kun je gewoon innemen hoef je niet fijn te malen.

20 mg. Bijwerkingen zijn kotsen, jeuk, nodden, euforie.

Thnx ja ik ben ook erg benieuwd mmm euforie klinkt goed kotsen en jeuk iets minder 🙈😅

billnye

Belezen gebruiker
Dank je wel dus de suprimal als ik het goed schrijf is geen garantie tegen de misselijkheid 🙈
nee dat misselijk is echt een opiaten ding zeker als het niet gewent bent het hoeft niet t gebeuren maar met een sterke opiaat zoals oxy zit die kans er wel in maar dat verschild per persoon en 2x 5mg is niet een mega hooge dosering dus ik ga er niet vanuit dat je meteen inslaap valt of boven de pot hangt en het raare van oxy is dat je er juist energie van krijgt wat je bij anderen opiaten niet heb

Paranoize.

Badass junkie
ik moet wel eerlijk zeggen de eerste keer dat ik die troep van de arts kreeg en 2x een 5mg nam was ik wel zo high als wat
Ja ieder lichaam is ook wel anders ofc, 10mg kun je ook wel goed high van worden 1e keer maar bij 20 beland je echt noddend in een "lucide droomwereld" oftewel de echte opiaten experience.

Vroeger toen mensen met heroïne kennis maakten namen ze een goeie chinees en gingen ze kotsen en nodden tot ze uren later schuimbekkend wakker werden 😅😅 Daarom hoor je mensen vaak zeggen de eerste paar keer word je ziek

billnye

Belezen gebruiker
kijk wel uit met die troep het is leuk voor eens in de zoveel tijd maar ik spreek uit ervaring dat zodra oxy je in zijn klauwen heeft kom je er heel lastig uit en ik kreeg het van een arts voor pijn maar toch verslaafd er aan geraakt gelukkig niet zo horror afkick gehad als je soms leest van mensen die naar een kliniek moesten maar ga het niet elke dag gebruiken

Paranoize.

Badass junkie
en het raare van oxy is dat je er juist energie van krijgt wat je bij anderen opiaten niet heb
Dit verschilt ook wel heel erg per persoon. Kan ook komen doordat je met veel pijn zit of mentaal in een duistere plek. Omdat de oxy je pijn weghaalt lichamelijk en mentaal kun je je ineens energiek voelen en dingen willen ondernemen.

Ik hoor dit ook vaak van heroïne verslaafden. Die heel actief en functionerend waren juist als ze hun dope hadden én om hun verslaving te verbergen én omdat ze zich goed voelde omdat ze dope hadden. Ieder mens is uiteraard anders maar zijn wel bekende dingen

billnye

Belezen gebruiker
Dit verschilt ook wel heel erg per persoon. Kan ook komen doordat je met veel pijn zit of mentaal in een duistere plek. Omdat de oxy je pijn weghaalt lichamelijk en mentaal kun je je ineens energiek voelen en dingen willen ondernemen.

Ik hoor dit ook vaak van heroïne verslaafden. Die heel actief en functionerend waren juist als ze hun dope hadden én om hun verslaving te verbergen én omdat ze zich goed voelde omdat ze dope hadden. Ieder mens is uiteraard anders maar zijn wel bekende dingen
zou het echt dat zijn dat je pijn weg is dus je het weer energie nooit zo over na gedacht ik weet wel dat wanneer ik zelf geen pijn had maar dat het gewoon tijd was voor de volgende of het stiekem toch een beetje misbruikte voor the high zoals een 10 kauwen met een biertje er bij dat ik toch een energie kick kreeg

Bibi1978

Newbie
kijk wel uit met die troep het is leuk voor eens in de zoveel tijd maar ik spreek uit ervaring dat zodra oxy je in zijn klauwen heeft kom je er heel lastig uit en ik kreeg het van een arts voor pijn maar toch verslaafd er aan geraakt gelukkig niet zo horror afkick gehad als je soms leest van mensen die naar een kliniek moesten maar ga het niet elke dag gebruiken
Komt goed nee dit is echt eenmalig op is op ☺🙏🏼

billnye

Belezen gebruiker
Komt goed nee dit is echt eenmalig op is op ☺🙏🏼
dat is mooi om te horen zelfs als je meer kan krijgen neem het niet t lang achter elkaar het is geen horror drug ofzo miss heb ik het zo laten klinken maar je woord lichamelijk verslaafd als je het dagelijks gebruikt voor langer dan een paar weken soms eerder een keer leuk recreatief high worden kan maar niet t snel achter elkaar

Bibi1978

Newbie
Nouuu suprimal ingenomen en na 3 kwartier 2x de 5mg.
Spuugbakje mee voor naast het bed zag het al helemaal gebeuren better safe than sorry toch. maar ik voel gewoon echt helemaal geen ene drol tot nu toe en ben al weer uurtje verder 😆🤔

billnye

Belezen gebruiker
Nouuu suprimal ingenomen en na 3 kwartier 2x de 5mg.
Spuugbakje mee voor naast het bed zag het al helemaal gebeuren better safe than sorry toch. maar ik voel gewoon echt helemaal geen ene drol tot nu toe en ben al weer uurtje verder 😆🤔
dat is apart maar niet mega raar ik hoor het niet vaak maar dan kan je lichaam er goed tegen of er is iets met die pillen aan de hand die snelwerkende voel je 15/20 min na innamen al het kan ook zijn dat je heek goed tegen opiaten kan

Bibi1978

Newbie
dat is apart maar niet mega raar ik hoor het niet vaak maar dan kan je lichaam er goed tegen of er is iets met die pillen aan de hand die snelwerkende voel je 15/20 min na innamen al het kan ook zijn dat je heek goed tegen opiaten kan
Straks waren het toch de langwerkende 😆🤣

Bibi1978

Newbie
Nou wat een bagger zeg eindstand totaal niks van gemerkt hoor na anderhalf uur zelfs nog een klein shotje licor 43 maar nada noppes niks 😅🙈

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Nou wat een bagger zeg eindstand totaal niks van gemerkt hoor na anderhalf uur zelfs nog een klein shotje licor 43 maar nada noppes niks 😅🙈
Hoeveel had je nou genomen en hoe? want langwerkende ga je dus minder voelen met een vergelijkbare dosis als je ze op de normale manier neemt.
Da's wel apart idd... Oxy is toch een vrij sterke opiaat. Waren de pillen nog wel goed dan?
In de verpakking kan het toch eigenlijk niet anders dan dat het jaaaaren goed blijft. Zelf jaren na de houdbaarheidsdatum? Die datums staan er min of meer alleen op omdat het volgens mij wettelijk verplicht is. Kan het mis hebben hoor maar mijn logica zegt dat hooguit na jaaaren zeg 10, 20 jaar hooguit de potentie wat achteruit gaat. Leuke research :thinking: waar ik nu te lui voor ben :sweatsmile:

Maar oxy vind ik zelf wel (te) lekker hoor. Zelfs vanaf 5 mg kan ik me al wat beterderder voelen. Met 15mg a 20 mg krijg ik al wel een echte high en dan vooral met sticky erbij en soms een drankie. Daar boven kan ik nog wel misselijk worden denk ik.
Veder vind ik oxy echt een heerlijk stuurbaar middel. Als ik mensen om me heen heb of ben aan het chatten op de computer ( meestal met allerlei gekke DF'ers :wink: ) dan raak ik in praatkicks of soms kan ik het hele huis zomaar gaan opruimen. Maar als ik ga liggen op de bank met filmpie ga ik heerlijk nodden waar ik van die lekkere korte kleine droompjes van krijg. Al vergeet ik 80% direct weer haha...Maar Maaar Maaar ik die nu toch al bijna de helft van zijn leven van alles gebruikt heeft, merk ik aan alles dat het heel link en verslavend spul is. Echt het is een stiekeme sluipmoordenaar. Die je eerst laat denken dat het niet zoveel voorstelt en je hem makkelijk aan kan. Maar heel langzaam word jij zwakker en hij steeds sterker en voordat je het beseft is oxy je de baas.

Ik ben dol op opiaten en heb een uiterste max van 1x in de week maar merk dat dat al te veel is en langzaam moeilijker gaat worden. Daarbij bouw je met opiaten met recreatieve dosissen volgens mij al redelijk snel tolerantie op. Maar dat weten anderen hier beter denk ik :) . Dus lekker maar uiterst link spul!

Paranoize.

Badass junkie
Maar oxy vind ik zelf wel (te) lekker hoor. Zelfs vanaf 5 mg kan ik me al wat beterderder voelen. Met 15mg a 20 mg krijg ik al wel een echte high en dan vooral met sticky erbij en soms een drankie. Daar boven kan ik nog wel misselijk worden denk ik.
Veder vind ik oxy echt een heerlijk stuurbaar middel. Als ik mensen om me heen heb of ben aan het chatten op de computer ( meestal met allerlei gekke DF'ers :wink: ) dan raak ik in praatkicks of soms kan ik het hele huis zomaar gaan opruimen. Maar als ik ga liggen op de bank met filmpie ga ik heerlijk nodden waar ik van die lekkere korte kleine droompjes van krijg. Al vergeet ik 80% direct weer haha...Maar Maaar Maaar ik die nu toch al bijna de helft van zijn leven van alles gebruikt heeft, merk ik aan alles dat het heel link en verslavend spul is. Echt het is een stiekeme sluipmoordenaar. Die je eerst laat denken dat het niet zoveel voorstelt en je hem makkelijk aan kan. Maar heel langzaam word jij zwakker en hij steeds sterker en voordat je het beseft is oxy je de baas.
Dit is precies de reden waarom heroïne zo berucht is als de koning der drugs. Oxycodon komt niet ver uit de buurt en dat zeg ik als gebruiker van beide middelen. Heroïne is net wat sterker in roes en recreatiever maar het geeft dezelfde afkickverschijnselen.

Oxycodon is net zo'n grote duivel omdat het niet een super bijzondere roes geeft zoals een xtc pil doet, je voelt je gewoon algemeen happy en mellow, maar je raakt er lichamelijk en geestelijk zooo (snel) afhankelijk van. En zonder oxy voel je je ineens veel slechter dan je je voelde voordat je er überhaupt aan begon.

In de verpakking kan het toch eigenlijk niet anders dan dat het jaaaaren goed blijft. Zelf jaren na de houdbaarheidsdatum? Die datums staan er min of meer alleen op omdat het volgens mij wettelijk verplicht is. Kan het mis hebben hoor maar mijn logica zegt dat hooguit na jaaaren zeg 10, 20 jaar hooguit de potentie wat achteruit gaat. Leuke research :thinking: waar ik nu te lui voor ben :sweatsmile:
Jawel klopt maar door verkeerd bewaren zoals bij hoge temperaturen of vriestemperaturen kan de werking sterk afnemen of bijvoorbeeld zoals bij blootstelling aan zonlicht.

Bibi1978

Newbie
Da's wel apart idd... Oxy is toch een vrij sterke opiaat. Waren de pillen nog wel goed dan?
Ja zeker waren van oktober vorig jaar waren van mijn moeder die had kanker.
Ze is helaas overleden.
Zij had die pillen dus gekregen maar toen ze de eerste keer 2 van die pillen dus 10mg in nam begon ze opeens soort van flauw te vallen ogen draaide weg echt knetter was ze voor dik 4 a 5 uur geslapen wakker kotsen weer nokkie wakker kotsen en ging zo maar door.
Daar door was ik best geschrokken.
Dus ik googelen erna.
Dacht ik gooi ze niet weg 🙈
Maar was ook een beetje bang geworden door hoe zij reageerde er op die ene keer.
Annyway veel gelezen op dit forum er over en ja werd toch wel nieuwsgierig erna.
Er staat op hci gl volgens mij toch de kortwerkende of snel werkende ?

Laatst bewerkt:

Bibi1978

Newbie
Ik had trouwens 2x pilletjes van 5mg ingenomen dus 10mg
En van te voren 2 suprimal.

Laatst bewerkt:

Paranoize.

Badass junkie
Zij had die pillen dus gekregen maar toen ze de eerste keer 2 van die pillen dus 10mg in nam begon ze opeens soort van flauw te vallen ogen draaide weg echt knetter was ze voor dik 4 a 5 uur geslapen wakker kotsen weer nokkie wakker kotsen en ging zo maar door.
Dit is wat oxycodon doet. Kotsen, nodden, warm gevoel in het lichaam, geen pijn. Euforisch en emoties verdoofd.

Dan liep ze dus flink te spacen. Wel sorry for your mother tho😞 sad.

Bibi1978

Newbie
Sounds doable, geen tolerantie?
Ik zou het echt niet weten ik had tot gisteren nog nooit iets opiaat achtigs gebruikt ook niet kwa medicatie 🤷🏻‍♀️
Dat ik niet misselijk ben geworden zal wel door de suprimal gekomen zijn waarschijnlijk 😅

Laatst bewerkt:

Bibi1978

Newbie
Dit is wat oxycodon doet. Kotsen, nodden, warm gevoel in het lichaam, geen pijn. Euforisch en emoties verdoofd.

Dan liep ze dus flink te spacen. Wel sorry for your mother tho😞 sad.
Ja en huilen was geen goede ervaring.
in 1x ze kwam terug uit de keuken liep richting de bank en boem zakte zo door de benen.
Gewoon nok out.
Hebben haar op de bank geleg en opeens 🤮
En dat uren lang.
Maar ze was ook ziek en daar door natuurlijk ook zwak.
Daarom kwam het denk ik dubbel zo hard aan plus ze had niks gekregen voor de misselijkheid ook niet voor gewaarschuwd van te voren.
Als dat kotsen er niet bij was geweest was het denk ik al veel minder erg geweest.
Maar voor haar op dat moment was 10mg gewoon echt te veel.
De bedoeling was pijn weg nemen niet compleet nok out te slaan 🙈
Ze heeft ze daarna ook niet meer aangeraakt.

Laatst bewerkt:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ik zou het echt niet weten ik had tot gisteren nog nooit iets opiaat achtigs gebruikt ook niet kwa medicatie 🤷🏻‍♀️
Dat ik niet misselijk ben geworden zal wel door de suprimal gekomen zijn waarschijnlijk 😅
Makkelijk he die reiswagen tabletjes?

Ssst

Een goede nacht toegewenst!

Bibi1978

Newbie
Makkelijk he die reiswagen tabletjes?

Ssst

Een goede nacht toegewenst!
Zeker 😄 en dit forum ook hoop gelezen en te weten gekomen over allerlei soorten drugs.
Zonder die pilletjes had ik het zoizo niet aangedurfd 😅🙈

Dank je jij ook alvast 😴

Bibi1978

Newbie
Lieve mensen ik kom er echt niet uit online mischien dat jullie het wel weten aangezien de vorige keer ik er dus geen drol van merkte het gaat om de linker g.l zou dit nou toch de verlengde afgifte zijn geweest dan ?

Bijlagen

• InCollage_20220402_205737758.jpg
    InCollage_20220402_205737758.jpg
    88,6 KB · Weergaven: 23

billnye

Belezen gebruiker
Lieve mensen ik kom er echt niet uit online mischien dat jullie het wel weten aangezien de vorige keer ik er dus geen drol van merkte het gaat om de linker g.l zou dit nou toch de verlengde afgifte zijn geweest dan ?
dat zijn de snel werkende dat zijn de zelfde die ik van de dokter kreeg die hoef je niet t kauwen wel apart dat je er niks van merkte zou toch wel moeten misschien kan je er van naturen gewoon wat beter tegen

Bibi1978

Newbie
Thnx Billnye..
Oke echt precies de zelfde dus van het zelfde merk ook ?
Want ik had net een nieuwe post gemaakt met de vraag of iemand het wist maar kreeg als reactie dat deze dus de langwerkende waren 🙈🙈

billnye

Belezen gebruiker
Thnx Billnye..
Oke echt precies de zelfde dus van het zelfde merk ook ?
Want ik had net een nieuwe post gemaakt met de vraag of iemand het wist maar kreeg als reactie dat deze dus de langwerkende waren 🙈🙈
ja dat zijn die blauwe pillen die zijn echt precies de zelfde die ik ook heb dat zijn de kort werkende 5mg dus daar zit geen vertraging op dus die zou je binnen 15 min moeten voelen bij mij de eerste keer toen ik er 2 van nam was ik wel redelijk high en ik ben een man van 186 en 100 kilo dus misschien kan je er van naturen gewoon wat beter tegen ik zou ook niet weten waarom je er niks van voelde want met dit soort pillen maakt een leege maag of iet in die richting echt niet uit

Henk Smit / Oxy Lord

Belezen gebruiker
Ik heb zelf altijd snelwerkende oxycodon capsules van 5MG, bij de 30MG begin ik altijd wel te nodden met een euforisch gevoel.
Ik moet wel zeggen, na 2 weken bijna elke dag meer dan 30MG oxycodon (gemixt met Tramadol & Oxazepam) ga je dit wel voelen als je gaat stoppen, ik slaap al een week bijna niet meer.
Gelukkig heb ik nog benzo's, die helpen me altijd om bijna geen afkick verschijnselen te voelen.

Laatst bewerkt:

billnye

Belezen gebruiker
Ik heb zelf altijd snelwerkende oxycodon capsules van 5MG, bij de 30MG begin ik altijd wel te nodden met een euforisch gevoel.
Ik moet wel zeggen, na 2 weken bijna elke dag meer dan 30MG oxycodon (gemixt met Tramadol & Oxazepam) ga je dit wel voelen als je gaat stoppen, ik slaap al een week bijna niet meer.
Gelukkig heb ik nog benzo's, die helpen me altijd om bijna geen afkick verschijnselen te voelen.
wat voor benzos gebruik je tegen de afkick verschijnselen ?

Henk Smit / Oxy Lord

Belezen gebruiker
wat voor benzos gebruik je tegen de afkick verschijnselen ?
Op dit moment alleen Oxazepam, dit gebruik ik dan ook niet om high te worden maar echt voor waar het bedoeld voor is. Afkickverschijnselen en betere slaap. Heb net wel voor het eerst "Bromazolam" besteld, aangezien dit legaal te bestellen is. Ben benieuwd wat het voor effect gaat geven, ik hoop dat het op Alprazolam lijkt, dan heb ik nooit meer Oxazepam nodig :P

billnye

Belezen gebruiker
Op dit moment alleen Oxazepam, dit gebruik ik dan ook niet om high te worden maar echt voor waar het bedoeld voor is. Afkickverschijnselen en betere slaap. Heb net wel voor het eerst "Bromazolam" besteld, aangezien dit legaal te bestellen is. Ben benieuwd wat het voor effect gaat geven, ik hoop dat het op Alprazolam lijkt, dan heb ik nooit meer Oxazepam nodig :P
ik ben gestopt met oxy na het een jaar gekregen te hebben van een arts maar ik heb het op kratom gedaan dat werkte ook goed maar hoe werkt het met oxazepam haalt het alle afkick verschijnselen weg en hoeveel neem je om er geen last van t hebben de helen dag ?

Henk Smit / Oxy Lord

Belezen gebruiker
ik ben gestopt met oxy na het een jaar gekregen te hebben van een arts maar ik heb het op kratom gedaan dat werkte ook goed maar hoe werkt het met oxazepam haalt het alle afkick verschijnselen weg en hoeveel neem je om er geen last van t hebben de helen dag ?
Op dit moment zit ik op 30MG oxazepam per dag, dit helpt vooral tegen het zweten door het stoppen met oxy, en ik heb geen onrustige benen meer.
Tegen de verkoudheidssymptonen werkt het niet, moet ik wel zeggen.

Danny46

Bewuste gebruiker
Hoi hoi ik had een vraagje.
Ik zou graag een oxycodon willen proberen ik heb hier een paar snelwerkende liggen van 5 mg teminste daar ga ik van uit.
Kan het verschil namelijk nergens vinden lang of kort werkend 🙈
5 stuks dus totaal 25mg.
Ik vind jammer genoeg alleen maar berichtjes over de langwerkende.
Is het de bedoeling de snelwerkende ook op te zuigen-kapot bijten ?
En wat is ongeveer een goede dosis ?
Suprimal heb ik al in huis ☺
25 mg is een goede beginnersdosis neem nooit retard altijd instant het werkt anders voor geen meter ,en nee dan hoef je ze ook niet kapot te bijten binnen 10 minuten word je wappie .

billnye

Belezen gebruiker
25 mg is een goede beginnersdosis neem nooit retard altijd instant het werkt anders voor geen meter ,en nee dan hoef je ze ook niet kapot te bijten binnen 10 minuten word je wappie .
zelfs de retards als je ze fijn kauwt werken ze even goed als de instant

Bovenaan