• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

DXM vage trip,

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
:wave: joow iedereen, ik heb gister voor het eerst dxm gedaan, gewoon daro retard:P, en ik ging wel super hard, maar niet egt chill, het leek alsof ik opde grens lag van wakker en een coma ofzo,, heel eigenaardig.
het eerste gedeelte hebbik gister getyped.

22:55 oke ik heb nu net 6 pilletjes daro retard op verpoederd(was erg moeilijk, een hoopje verloren gegaan:P, maakt niet uit ik kan bij nemen:P)
ik zit in me eigen kamer, ouders nog wel wakker:( maar ik heb een emmer meegenomen voor het geval ik moet kotsen ofzo,, wat ik veel lees:P.
mrjah,, verloop vande avond meer,,

23:15 ik voel nog niks,, ik neem er nog 1 bij zonder te crushen

23:27 gvd kan egt niet wachten:P:P

23:50 oke het begind te werken,, sneller dan ik had verwacht:grin::P voelt nu nog vaag., maar hij komt lekker rustig op

24:00 ik voel hem nog niet egt hard ofzo maar merk wel kleine verandering,, kan er nog niet egt veel over zeggen,, maar als ik aan het pieken ben neem ik wel wat bij denk ik
en ik moet wel de hele tijd pissen,, word beetje misselijk dus ik ga ff liggen

0:10,, niet veel verandering,, bijhalve dat ik maar moet blijven liggen..en ik heb een beetje speed effect ofzo, heel raar:confused:..

0:56 dxm is vaag:confused::P.. ik ga nu ff pissen,, schrijf morgen verder

volgende ochtend: zooow dxm was te leip,, ik spacede hem te hard gewoon,, lopen enzo had al helemaal niet gekunt, ik heb er intotaal 9 op
dus volgens mij ben ik er gevoelig voor ofzo,, ik heb niet gekotst, maar wel de hele avond bijna,, nu nog steeds misselijk:(. dat vond
ik het aller kutste, verder kon ik ook niet egt in slaap vallen. het is me een paar x gelukt, toen werd ik rond 5 uur sochtends wakker
en toen spacede ik hem nog steeds op m`n piekpunt wat ik niet had verwacht,, ik moest ook nog pissen, toen heb ik uit me raam gepist:P
was niet ideaal, maar kon egt niet lopen:P dat was erg lastug:P en een beetje beschamend maar dat kon mij toen niks schelen... ik vond het effect lijken op dat ik alles door elkaar had gebruikt, egt xtc, coke, speed, veel alcohol..
lsd , en morfine ofzo,, egt ik was energiek en moest zelfs de hele nacht klappertanden, niet van de kou ofzo, ik was helemaal verdooft
egt niet normaal,en het leek ook alsof ik veelste veel had gezopen, maar voorderest weet ik egt niet meer veel van vanacht, alleen datik de hele tijd van die kotsneigingen had maar ook
weer het gevoel dat ik helemaal niet moest kotsen:confused:. egt super weird,, nu voelik me nog een beetje katerig, ik doe lekker rustig aan, ik space
hem nu nog steeds wel een beetje,, maar het aller raarste was dat ik de hele nacht heel anders heb beleefd. het duurde zoizo veel te lang
ik was het egt allang zat, was minder leuk, maar het leken net weken, maar tog ook weer gewoon uren, egt, volgens mij zat ik egt op de grens
van wakker zijn en in coma ofzo,, egt vaaage shit... maarjah, ondanks dat ik niet meer veel weet en het gevoel moeilijk kan omschrijven
kan ik ook moeilijk begrijpen dat heel amerika hier aan verslaaft ofzo was.. want ik zou dit egt niet vaker willen doen ofzo,,
en in je vuist knijpen,, en zoizo gewoon kracht zetten, voelde super vaag!! en me benen voelden ook wel leuk,, er zaten wel wat positieve
effecten aan maar ik vind de negatieve effecten te groot,, dit was mijn tripreportje,,

peace!!

sorry alset een beetje onlogische volgorde ofzo is,, niet egt nuchter:wink:

heb het nu wat leesbaarder gemaakt, ik ben erg slecht in spelling dus waarscheinlijk is het nog niet optimaal.. verder wil ik reacties van mensen die hetzelfde hebben meegemaakt, een niet egt prettige ervaring met dxm, ik heb een redelijk lichte dosering genomen, bijna 300 mg in totaal, maar volgens mij zat ik een stadium te hoog of tussen 2 stadiums in ofzo, het was een rare nacht :wink: :P :wave:

Pikachu

Wijs gebruiker
Het heet ABN, leer het.

Qua report was het wel amusant om te lezen, vond je het niet vervelend dat je ouders gewoon in bed lagen? Hadden ze niks door?

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
mjaa was wel vervelend,, maar ik kon tog niet egt lopen ofzo:P.. ik reageerde er wel erg leip op... maar idd maar gewoon van deze drug afblijven:) :sunglasses:

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
whahaha sorry jongens stom van mij,, :smoke: maar zijn er meerdere mensen die niet goed op dxm reageerden? misselijkheid enzo en hele slappe spieren..?

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
een kleine groep mensen heeft een bepaald gen minder waardoor ze veel gevoeliger zijn voor DXM, gevaarlijk voor de eerste keer maar nu kan je wel goedkoop trippen

Spor

Wijs gebruiker
psychopsychedelic zei:
lopen enzo had al helemaal ni

Haha, duidelijk eerste keer Dissociatives :beer:

psychopsychedelic zei:
ik moest ook nog pissen, toen hebbik uit me raam gepist:P

Wij effe blij dat we niet net de hond uit aan het laten waren, onder jou raam :P

psychopsychedelic zei:
ik vond het effect lijken op dat ik alles door elkaar had gebruikt, egt xtc, coke, speed, veel alcohol..
lsd , en morfine

Heb je al die middelen dan wel eens door elkaar gebruikt ?

psychopsychedelic zei:
volgens mij zatik egt op de grens
van wakker zijn en in coma ofzo

Ja zo voelt dat nou eenmaal met dissociatieven. Het is net alsof je lichaam verdoofd is, en je zelf nog wakker bent. In verre staat zou je wel nog alles meekrijgen, maar niets meer kunnen zeggen.

Ohnee wacht, dat is echt zo :beer:

psychopsychedelic zei:
kan ik ook moeilijk begrijpen dat heel amerika hier aan verslaaft ofzo was

Nou, dat hoef je niet te begrijpen, het is namelijk niet waar. Word daar miscchien net wat meer gebruikt als hier, maar heel amerika is hieraan zeker niet verslaafd !

Dumpy zei:
Als ik jou was zou ik van de drugs afblijven.

+1 :beer: ik had hem geen beter advies kunnen geven.

En tja... het abn blijft een geval op zich he. Je komt nu zo over alsof je een 15 jarige puber bent, die daro hoestcapsules neemt, omdat de dealers je te jong vinden om aan te verkopen :wink: hoeft natuurlijk niet zo te zijn, maar die BrEeZah AllEhNd0h geeft nogal die indruk.

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
whahah sorry, ik was niet egt nuchter toen ik het verslag schreef en had ook niet veel zin in typen vandaar maar wat msn taal ofzo gebruikt( werkt wat sneller) maar ik ga het report idd maar eens overschrijven
en spor: nee ik he die middelen niet allemaal al een x door elkaar gebruikt maar het was even een vage schatting omdat ik verdooft(sos, morfine:P) was maar ik had ook klappertanden en spierspanningen(xtc, speed) en dat dronken gevoel kent iedereen wel die het heeft gebruikt, en nog het trippy effect, vandaar dat ik het zo vermeld had :P en dat heel amerika eraan verslaaft was ofzo is idd niet zo maar op tv bij bijv: docter phill maakten ze er zo een groot probleem van en op het nieuws is het ook eens gekomen dat dat daar een probleem aan het worden was.. en ik had inderdaad gelezen en al de indruk gekregen dat ik dat enzym als 12 procent mis, en daardoor de volle dosering dxm binnenkreeg en zelf niks afbrak, maar voor de mensen die willen dat ik het report even leesbaar maak, dat ga ik nu even doen,, peace! :wave: :stoned:

Drientje

DF-koning
Hier de negatieve ervaring waar je om vroeg. Ik had ooit ook eens DXM geprobeerd. 5 capsules gecrushed en met appelmoes opgegeten. Na 3 dagen was ik pas weer ok! Precies dezelfde symptomen als jij...

Paar weken later had ik last van een ontzettende droge kriebelhoest en nam net voor dat ik naar mijn werk ging 1 capsule via normale manier. Om een uur of half 10 waren mijn ogen zwarte gaten en stond ik voor mijn gevoel op het dek van een schip met windkracht 10. Door mijn actie daarvoor heb ik een overgevoeligheidsreactie gekregen die zelfs zo ernstig is dat meer dan 1 capsule comatueuze gevolgen zou kunnen hebben.
Weer heb ik toen 3 dagen getript, en omdat ik toen de link niet meteen legde tussen DXM en wat ik voelde was ik stom genoeg om in de auto te stappen en naar huis te rijden. Gelukkig is er niets gebeurd maar ik heb echt heeeeeel lang over de normale weg gedaan.

Wees dus gewaarschuwd, DXM is geen speelgoed en dankzij mijn actie ben ik nu verplicht om alle etiketten goed te lezen voordat ik hoestdrank koop ofzo omdat het dodelijk voor me is, terwijl ik vroeger de capsules gewoon kon gebruiken.

X

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
dankje wel voor je ervaring :) zo te lezen heb jij het wat minder getroffen als mij, maar 3 dagen :openmouth::openmouth: dat ik wel heel erg lang, ik weet iig dat ik nu geen dxm meer hoef te proberen, en als ik jou ervaring lees en er bij denk dat jij vast niet de enige bent met overgevoeligheid vind ik het raar dat het nog verkocht mag worden, maarja, en natuurlijk is het geen speelgoed:P dat is geen een drugs..

Drientje

DF-koning
DXM word ook niet verkocht als drugs! Alle drugs zijn ooit begonnen als medicijn... behalve de designerdrugs dan..

X

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
jaah dat snap ik :P maar omdat jij al na 1tje ging trippen, wel na je actie, maar alsnog, je had er maar 1 nofig, en als dat gebeurt bij mensen die helemaal geen drugs doen of zich er niet van bewust zijn, dan kan dat verkeerd aflopen, vandaar dat ik dan denk datje het risico beter helemaal kan ontlopen, niet dat ik vind dat ze het niet meer mogen verkopen hoor, ik heb genoeg mensen gehoord met positieve ervaringen (Y)

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
daar hoopte ik op :rolleyes: :mrgreen: maar jammer genoeg niet gelukt... ik ga ook niet zeggen volgende x beter, want ik denk niet dat ik het nog eens ga doen,, niks voor mij,, ik was nog maar 3 procent op de wereld, wat ik niet als prettig heb ervaren :( maarjah, gelukkig zijn er mensen die er wel goed op gaan :grin:

Drientje

DF-koning
Re:

psychopsychedelic zei:
jaah dat snap ik :P maar omdat jij al na 1tje ging trippen, wel na je actie, maar alsnog, je had er maar 1 nofig, en als dat gebeurt bij mensen die helemaal geen drugs doen of zich er niet van bewust zijn, dan kan dat verkeerd aflopen, vandaar dat ik dan denk datje het risico beter helemaal kan ontlopen, niet dat ik vind dat ze het niet meer mogen verkopen hoor, ik heb genoeg mensen gehoord met positieve ervaringen (Y)

Als je DXM gebruikt zoals aangegeven op de bijsluiter kan je niets gebeuren. Ik had een overdosis gehad(wat je doet als je 5 caps neemt, anders trip je niet)en pas daarná kreeg ik de overgevoeligheid. De jaren voor de overdosis heb ik het middel veilig en met enige frequentie gebruikt en was er niets aan de hand.
Je kunt niet zomaar een middel verbieden omdat iemand er aan dood kan gaan. 12 Paracetamol ga je ook dood aan, een handvol slaappillen evengoed, het gaat erom dat je je verstand gebruikt, je gaat toch ook niet de scheermesjes bot maken, als fabrikant, omdat een kleuter zich eraan zou kunnen snijden. Stick to the rules, and noting will happen...

X

Spor

Wijs gebruiker
Re:

Drientje zei:
Paar weken later had ik last van een ontzettende droge kriebelhoest en nam net voor dat ik naar mijn werk ging 1 capsule via normale manier. Om een uur of half 10 waren mijn ogen zwarte gaten en stond ik voor mijn gevoel op het dek van een schip met windkracht 10. Door mijn actie daarvoor heb ik een overgevoeligheidsreactie gekregen die zelfs zo ernstig is dat meer dan 1 capsule comatueuze gevolgen zou kunnen hebben.

Dit heb ik inderdaad ook eens van Marla gelezen... Heb ze hier liggen maar nog nooit gebruikt, heb ook gehoord dat DXM in de triphoeveelheden ontzettend slecht is voor je hersenen. Misschien laat ik ze liggen voor als ik kriebelhoest heb :beer:

Tractuspuer

Experimenterende gebruiker
Tripreporter
Haha ka de eerste keer :P

Ik woon zelf in Amerika, en ik moet zeggen dat hier nummer 1 drugs is, omdat het mooi en intens is als je er weet mee om te gaan.
Ik heb zelf HEEL veel ervaring met deze drugs, dat komt grotedeels door het gebrek aan andere drugs, dus het enige wat ik kan doen is Salvia wat legaal is, en DXM.
Leuk verslag

Bovenaan