• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

DXM Trip

meth666

Belezen gebruiker
Ik had vorige week vrijdag besloten lekker zwaar te willen trippen met dxm. Dus had ik 4 pakjes daro tegen droge hoest gehaald. Capsules open gebroken, alle bolletjes gegrind.
Vervolgens dat enorm ranzige poeder naar binnen gewerkt in capsules, in drinken opgelost en met lepels appelmoes.
In totaal 33 pillen naar binnen gewerkt, wat iets van 900mg is.
Ik begon me al snel licht in me hooft te voelen, en beetje melig.
Dit bleef ongeveer een uurtje, en toen begon het erger te worden.
Het praten ging moeilijker, op het laatst wist ik wel wat ik wilde zeggen, maar er kwam alleen maar gebrabbel uit.
Voelde alsof er totaal geen zwaartekracht was. Springen voelde daarom heel vreemd, en als ik helemaal stil wilde staan ging me lichaam automatisch bewegen. Soms stapte ik zo in 1 keer 3 stappen naar links zonder dat ik dat wilde, en op het laatst rondjes draaien. Toen vervolgens op bed gaan liggen. Toen begon me hele lichaam te stuiptrekken, me armen en benen zwaaide de hele tijd maar wat in het rond, en op het laatst stuiterde ik letterlijk op het bed. Vanaf toen verdwenen tijd en ruimte, er was geen kamer meer, geen bed, helemaal niks, maar toch besefte ik het. Dan kwam ik weer terug naar de echte wereld omdat iemand tegen me aan het praten was, Paar seconden later verdwenen de muren en kamer weer. Dit herhaalde zich wel stuk of 10 keer. Toen ik daarna een keer terug kwam in de realiteit voelde ik mijn maag omkeren, k kroop met me hoofd naar de rand van het bed en koste alles eruit.
Vervolgens nog een keer. Toen verdween alles weer. Dit gebeurde voor me gevoel zo vaak dat ik op een gegeven moment begon te twijfelen of de echte wereld wel echt was, ik wist niet meer in welke realiteit ik thuis hoorde. En vanaf toen weet ik niks meer. Kwam een aantal uur later bij bewustzijn, heb wat te drinken gekregen, en ben in slaap gevallen.

DXM is een zeer potente drugs maar ik heb wel geleerd dat je er zeer voorzichtig mee moet om gaan. Gelukkig had ik me vriendin en een vriend die me hebben op gevangen, want anders had het misschien anders kunnen aflopen. Voor herhaling vatbaar, alleen wel met een wat minder hoge dosis. Maarjah de eerste keer is altijd het overweldigst :grin:

zommes

Badass junkie
Veel te hoge dosis, maar dat weet je nu zelf ook wel.

Je maakt inderdaad wel lijpe shit mee dan :mrgreen: Maar ik denk dat je toch liever wat rustiger tript.. ?

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Duidelijk iets wat ik ook nog een keer wil doen, leuk report verder... De realiteit kwijtraken lijkt me toch wel iets heftigs, heb zelf wel paddo's gebruikt maar nooit gehad dat ik niet meer wist wie of waar of wat ik was....

op naar de apotheker dan maar, of waar heb je ze vandaan? :stoned: :mrgreen: :wave:

zommes

Badass junkie
Voor de mensen die er na dit verhaal opeens zin in hebben :beer: Het is heel belangrijk dat dit nooit met mdma/xtc gecombineerd wordt.

Dat is echt levensgevaarlijk.

meth666

Belezen gebruiker
Idd, zo ie zo kan je deze drugs niet beter niet combineren met andere middelen. En wat zeer belangerijk is: ergens tussen 4 en 10% van alle mensen missen een enzym om deze drugs om te zetten. Zonder dit enzym word de dosis al vele malen sneller toxisch. Begin altijd de eerste keer met 5 of 6 pillen, en wacht minimaal 1,5 uur. Ga je daar zwaar van trippen dan weet je dat je moet oppassen. Gebeurt er niet zoveel boeiends dan heb je het enzym.

caatje

Badass junkie
meth666 zei:
Ik kroop met me hoofd naar de rand van het bed en koste alles eruit.
Vervolgens nog een keer.

ben je nuchter kun je al die klerezooi opruimen :( Is niks voor mij dxm als ik deze lees.

Jeller

Badass junkie
klinkt heftig, ben wel benieuwd, maar kmoet niet weten van drugs die veel effect op mijn maag hebben

minn

Badass junkie
Ik had dit afgelopen zondag ook gedaan, maar dan met 1 pakje minus 2 capsules, en ik voelde me al onwijs vaag. Zag zeemonstertjes naast mn bed staan enzo, en mn voeten waren vét raar.
Maar 3 van die pakken naar binnen werken?! Das écht veel te veel, vet leipe shit!

Ook nooit combineren met ephedra of pijnstillers of mao-remmers.
Gewoon eerst wat over dxm opzoeken voordat je t gebruikt, tis heavy en heel raar. Gewoon echt raar.
Eerst weten wat je ongeveer kan verwachten en daarna pas iets doen.

Djo

Badass junkie
Leipe shit, maar dan weet je dat ook weer. Had je alleen gepakt en waren je vriendin en vriend nuchter?

Formshift

Belezen gebruiker
zommes zei:
Voor de mensen die er na dit verhaal opeens zin in hebben :beer: Het is heel belangrijk dat dit nooit met mdma/xtc gecombineerd wordt.

Dat is echt levensgevaarlijk.

900mg DXM alleen is al levensgevaarlijk.

Zijn wel goeie verhalen over DXM + MDMA (effect)

rhodes54

Newbie
Ik kwam vorige week in denemarken een hoestdrankje tegen waar naast DXM ook opium in verwerkt was. Ik keurig de boel opgeschreven, ben ik het papiertje kwijt! :angry:

Maar even bewaren voor de volgende keer dan maar, want ik ben er wel benieuwd naar...

Jeller

Badass junkie
dan droog je toch uit :confused:

trouwens, hoe zijn die visuals ervan?
vergelijkbaar me ander tripspul of meer mdma-achtig?

minn

Badass junkie
Bij mij waren de visuals van de afgelopen 3 keer heel kleurig. Roze beestjes, en gele dingetjes, voorwerpjes.
Heel fleurig.

qinn

Bewuste gebruiker
Dxm is pas relaxed als je er bij gaat blowen...
dan krijg je het gevoel dat je harder en harder en harder gaat als je snapt wat ik bedoel....
Als ik zelf Dxm op heb (rond de 20 capsus) en dan heftig aan het trippen ben... heb ik wel eens momenten als ik lang stil zit.. dat het lijkt alsof ik vast kom te zitten aan de vloer en uiteindelijk er door heen zak en dan lijkt het net alsof ik kilometers omlaag val... terwijl ik nog steeds op me plek zit ^^ =P

Maar mooie trip report :grin:
miss ga ik er ook wel eens 33 probeeren :flushed: :grin:

meth666

Belezen gebruiker
tja, t geeft gewoon een kick om bij je eerste ervaring van een nieuwe drugs jezelf gewoon keihard in het onbekende te gooien. En me tripsitters waren relatief helder. Dus kicken maar :grin:

wwaazzaapp

Bewuste gebruiker
wajo, inderdaat wel leipe shit man :mrgreen: khad er nog nooit van gehoord.., eff wat research doen en miss ook maar eens proberen :mrgreen:

:wave:

Drientje

DF-koning
ik heb nog zo'n pakje in de kast liggen..dit weekend bij een vriend maar eens proberen...ik wil ook wel eens wat zeemonstertjes zien!!! Hoeveel 10 capsules???

Haha...

X Drientje

qinn

Bewuste gebruiker
Drientje zei:
ik wil ook wel eens wat zeemonstertjes zien!!! Hoeveel 10 capsules???

ja als je 10 capsules neemd dan zie je nog niet egt zeemonstertjes omdat je dan niet de volgende fase berijkt...

Maar om te beginne en als je nog nooit Dxm gedan hebt zal ik als ik jou was gewoon beginnen met 10 en dan krijg je wel het gewenste effect maar nog langer niet zo visueel...

minn

Badass junkie
qinn zei:
Drientje zei:

ja als je 10 capsules neemd dan zie je nog niet egt zeemonstertjes omdat je dan niet de volgende fase berijkt...

Maar om te beginne en als je nog nooit Dxm gedan hebt zal ik als ik jou was gewoon beginnen met 10 en dan krijg je wel het gewenste effect maar nog langer niet zo visueel...

Ik zag ze wel degelijk. Heel kort, dat wel, maar ze stonden er echt! paars groen en gelig achtig iets. Rare hoofdjes en rare vinngertjes. Waren best cute maar ook eng.

Drientje

DF-koning
Ik wou het dit weekend proberen maar helaas heb ik geen gelegenheid maar dat ik het ga proberen toch zeker!!!

Lijkt me wel dat je niet echt alleen moet zijn en in een rustige omgeving. Wat voor soort muziek adviseren jullie??? En winamp is dat een goed idee??

X Drientje

luf10tje

Experimenterende gebruiker
Yo lijkt me vet wel chill :grin: Binnenkort ook maar xtje proberen (wast al eerder van plan mjah nog nooit van gekomen) tis volgende week vakantie :mrgreen:

qinn

Bewuste gebruiker
minn zei:
qinn zei:
Drientje zei:

Ik zag ze wel degelijk. Heel kort, dat wel, maar ze stonden er echt! paars groen en gelig achtig iets. Rare hoofdjes en rare vinngertjes. Waren best cute maar ook eng.

nou dat vind ik dan best knap want... (ik zeg niet dat het niet kan) Dxm is nog langer niet zo visueel...
meestal komt het visueele pas naar als je in de volgende fase komt.

Eyezblack

Belezen gebruiker
Heb nog niet echt van dat soort hallucinaties gehad bij dxm. Ik had gister 10 op en ik had alleen dat alles vet hysterisch beweegt en schud en op me afkomt maar niet dat ik dingen zie die er niet zijn. Hoeveel moet je dan wel niet innemen?

Nouja volgende keer wordt het vijftien en blijven door verhogen totdat het niet meer leuk is. 10 was in ieder geval hartstikke leuk! :grin:

minn

Badass junkie
qinn zei:
minn zei:
qinn zei:
Drientje zei:

nou dat vind ik dan best knap want... (ik zeg niet dat het niet kan) Dxm is nog langer niet zo visueel...

De hoeveelheid die je moet hebben per fase verschilt per persoon.

rocka

Woooww... ik ik begon me al zo focking raar te voelen bij 6.. misschien kan ik er wel minder goed tegen ofso.

33 capsules........... lijkt me echt dat je dood gaat daar door :P

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
rocka zei:
Woooww... ik ik begon me al zo focking raar te voelen bij 6.. misschien kan ik er wel minder goed tegen ofso.

Wat willen/zoeken jullie nou eigenlijk?dxm ppff laat het gewoon lekker in die capsule zitten en neem ze pas als je griep hebt..

rocka

Psychonaut1976 zei:
rocka zei:

Wat willen/zoeken jullie nou eigenlijk?dxm ppff laat het gewoon lekker in die capsule zitten en neem ze pas als je griep hebt..

Kun je net zo goed zeggen bij alle andere drugs die er bestaan... dat je ze gewoon lekker moet laten liggen. je pakt DXM puur uit nieuwschierigheid dat legalehoestpilletjes die overal verkrijgbaar zijn gewoon drugs zijn.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
rocka zei:
Psychonaut1976 zei:
rocka zei:

Kun je net zo goed zeggen bij alle andere drugs die er bestaan... dat je ze gewoon lekker moet laten liggen. je pakt DXM puur uit nieuwschierigheid dat legalehoestpilletjes die overal verkrijgbaar zijn gewoon drugs zijn.

Nieuwsgierigheid is idd een motief.
Maar ik bedoel meer,.. je wilt trippen ff lekker spacen en dan ga je maar hoestcapsules tot je nemen,volgens mij moet je dan al in een trip zitten om zoiets te doen...waarom toch terwijl er zoveel echte psychedlische drugs zijn..

rocka

Psychonaut1976 zei:
rocka zei:
Psychonaut1976 zei:
rocka zei:

Nieuwsgierigheid is idd een motief.
Maar ik bedoel meer,.. je wilt trippen ff lekker spacen en dan ga je maar hoestcapsules tot je nemen,volgens mij moet je dan al in een trip zitten om zoiets te doen...waarom toch terwijl er zoveel echte psychedlische drugs zijn..

Daar ben ik het mee eens. Ik heb het ook maar 1 keer gebruikt. :) En is idd echt prut middel om te trippen. dan kun je idd veel beter een van de vele andere psychedlische drugs pakken :hearteyes:

rocka

Je kunt ze halen bij de:

Kruidvat
Plus super markt
etos
DA

en andere drogisten. en de appotheek natuurlijk! alleen bij de appotheek heb je veel kans dat je niet meer dan 1 pakje mee krijgt (denk ook niet dat meer nodig is)

qinn

Bewuste gebruiker
minn zei:
qinn zei:
minn zei:
qinn zei:
Drientje zei:

De hoeveelheid die je moet hebben per fase verschilt per persoon.

oke :grin:

Scope DJ

Newbie
Kheb gister DXM geprobeerd samen met een maat van me. We hebben in totaal 3 flesjes hoesdrank met Dextromorphan-HBr gekocht, de totale hoeveelheid DXM was 900mg. Allebei de helft, dus 450 mg DXM p/p.

Snel de flesjes leeggezopen en wachten maar :)

Na een tijdje werd de waarneming anders, we kregen allebei een heel apart gevoel van binnen maar konden het niet plaatsen/omschrijven. Het was iig totaal anders dan bijv. paddo's.

Het bleef maar een beetje zoals het was, en we wisten ook niet echt wat we ermee aanmoesten.. Dus zijn we maar buiten gaan lopen, een route die we ook wel eens hebben gelopen tijdens een paddo-trip.

We merkten wel wát maar het bleef een beetje een nét-niet gevoel.. Al raakten we wel in diepe gesprekken op een gegeven moment en namen we bepaalde dingen (kleuren) anders waar. Maar ik denk ook dat dit een gevolg is van het wíllen zien van dingen. (Omdat we bijv. ook al paddo's waren gewend natuurlijk, en niet wisten wat we moesten verwachten.)

Echte visuals of hele vage dingen bleven uit, vonden we wel jammer. Volgende keer maar een dubbele dosis nemen :rolleyes: Vanaf welke dosis kan je eigenlijk zo'n portie visuals verwachten?

Of is er een verschil in drankjes en capsules? Ik neem aan van niet, omdat in beide DXM zit..

Drientje

DF-koning
Nou ik hoef die rommel niet meer te proberen, ik was 3 dagen raar en kon niet eens werken. 3 dagen lang hallucineren is geen pretje als je het niet wilt.

Ik begin al te trippen bij 1 capsule en dat is de normale dosis voor een normaal persoon. Ik kreeg ook hele grote ogen, mijn irissen waren helemaal verdwenen.

Conclusie, ik ben overgevoelig voor DXM, en misschien een waarschuwing voor meer mensen. Probeer eerst 1 capsule uit. Hoewel ik vroeger de casules zonder probleem kon gebruiken schijn je een soort resistentie op te bouwen tegen het spul.

Kus, Drientje!

Bovenaan