dxm tikkels

hallo. Ik heb vandaag voor het eerst dxm gebruikt. Op dit moment ben ik nog behoorlijk van de kaart, dus ik kan eventuele spellingsfouten niet uitsluiten. De dxm die ik tot mij toe heb genomen waren in pil-vorm. (groen, rond en met een kroontje) Er was ook een lichte aanwezigheid van mdma te bespeuren. Is deze combi nu echt zo levensbedreigend of valt het wel mee? Wie heeft hier ervaring mee? Hoelang duurt het voordat het is uitgewerkt? Kheb er nu 2 op en ik werd er ook behoorlijk misselijk van. Wel ontdekte ik dat de kleur groen ook veel intensiever werd.

Finesse*

Belezen gebruiker
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit gehoord van DXM in pilvorm, en ik heb veel pilletjes voorbij zien komen..

Ik sluit niks uit though, en ja combi met MDMA wordt steeds minder leuk naar mate de hoeveelheden in je lichaam toenemen.

Bo02

Experimenterende gebruiker
Ik ben zelf nog nooit pillen met dxm er in tegen gekomen, maar heb op pillreports.com wel eens pillen gezien met dxm. Niks voor mij in ieder geval

Oom Klaas

Badass junkie
Daro pillen ken ik dan wel,
pure dxm in poeder vorm ook.

Maar groene pillen met een kroontje met dxm,
nee dat ken ik echt niet...

Zou opzich best kunnen, dxm is goedkoop dus in een pil persen en het verkopen als xtc zullen vast wel een paar dealers doen.

Beter laat je die pilletjes testen, dan weet je iig wat je ophebt.

Oom Klaas zei:

Zou opzich best kunnen, dxm is goedkoop dus in een pil persen en het verkopen als xtc zullen vast wel een paar dealers doen.

test resultaten: 80% dxm 10% mdma en 10% amfetamine. Een pil is 75mg. Kwerd er strontziek van. Kheb r nog 8. Kdenk dat ik ze maar wegdoe. Veelste gevaarlijk. Kheb 2 dagen er als een zombie bijgelopen.

Oom Klaas

Badass junkie
Bij 't test centrum krijg je toch altijd de milligrammen van de stoffen ipv de procenten?

Maar 2 van die pillen, dat zou toch een marginaal effect geven.

120 mg dxm heb je dan binnen gekregen,
15 mg mdma en
15 mg amfetamine.

Valt toch best mee, vreemd dat je er zo ziek van werd dan.

CHIASME

Belezen gebruiker
KapiteinKoekWaus zei:
Oom Klaas zei:

test resultaten: 80% dxm 10% mdma en 10% amfetamine. Een pil is 75mg. Kwerd er strontziek van. Kheb r nog 8. Kdenk dat ik ze maar wegdoe. Veelste gevaarlijk. Kheb 2 dagen er als een zombie bijgelopen.

7,5mg MDMA ga je wel merken ja :rock: :rock:

normaal ben ik niet vies van recreatief drugsmisbruik, mdma hebk vaak zat gedaan en speed bijna elke dag. Maar deze zooi maakte mij zo strontmisselijk. Kga ze gwoon omruilen voor mdma of pep. Oppotten met die dxm, pff wat een teringzooi.

cropp

Badass junkie
Finesse* zei:
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit gehoord van DXM in pilvorm, en ik heb veel pilletjes voorbij zien komen..
quote]

ik ook niet, en ik heb gezocht, maar ik blijf wel even naief

dxm en mdma is niet goed voor je hardritme, je nieren, je hersenen en je vochtgehalte. zolang je een ienieminie beetje pakt zul je niet out gaan. let wel er wel op dat je voldoende WATER drinkt, en wat suiker binnen krijgt

omdat je toch al een beetje een lijpe combo probeert zou ik al helemaal uitkijken met spullen zoals sap en chocolade, en niets meer bijpakken

Bovenaan