DPH + DXM

Zweevteev

Wijs gebruiker
Iemand van hier die er ervaring mee heeft? Zo ja, hoe was het? De eerste keer dat ik een tripervaring hierover gelezen heb was op een heel obscuur, random blogje dat ik toevallig tegenkwam van een gast die leeeeeeip leip leip veel drugs(combinaties) geprobeerd had en zijn DPH + DXM ervaring stond in zijn top 5 allerbeste drugservaringen ooit, dus toen had ik iets van holy shit, ik wil dat ook!

Maar bij die ene extreem positieve tripreport bleef het ook wel. Op Erowid zijn alle reports van DPH + DXM, die ik gelezen heb, extreem negatief geweest (ziekenhuisretourtje, letterlijk bij iedereen die aangaf ook een langere tijd een SSRI te slikken) of neutraal, niets geen ultiem extatische, magische ervaring (helaas, voor mij, ik ben/was hyped).

Het is een vrij onbekende combinatie voor velen denk ik, maar niet geschoten is altijd mis. Ben benieuwd.

OtherShore

Badass junkie
Sorry, ik heb hier geen ervaring mee. Het is een gevaarlijke combinatie volgens PsychonautWiki. Er is zelfs een heel artikel over:
Samenvatting: doe het niet

Edit: Aangezien je al 350 mg DPH achter de kiezen hebt zou je nog 350 mg DXM bij moeten nemen, want de aangeraden verhouding is 1 op 1. Dat is gevaarlijk hoog volgens PsychonautWiki. Rode waarschuwing

Laatst bewerkt:

Zweevteev

Wijs gebruiker