DPH + DXM

Zweevteev

Wijs gebruiker
Iemand van hier die er ervaring mee heeft? Zo ja, hoe was het? De eerste keer dat ik een tripervaring hierover gelezen heb was op een heel obscuur, random blogje dat ik toevallig tegenkwam van een gast die leeeeeeip leip leip veel drugs(combinaties) geprobeerd had en zijn DPH + DXM ervaring stond in zijn top 5 allerbeste drugservaringen ooit, dus toen had ik iets van holy shit, ik wil dat ook!

Maar bij die ene extreem positieve tripreport bleef het ook wel. Op Erowid zijn alle reports van DPH + DXM, die ik gelezen heb, extreem negatief geweest (ziekenhuisretourtje, letterlijk bij iedereen die aangaf ook een langere tijd een SSRI te slikken) of neutraal, niets geen ultiem extatische, magische ervaring (helaas, voor mij, ik ben/was hyped).

Het is een vrij onbekende combinatie voor velen denk ik, maar niet geschoten is altijd mis. Ben benieuwd.

OtherShore

Badass junkie
Sorry, ik heb hier geen ervaring mee. Het is een gevaarlijke combinatie volgens PsychonautWiki. Er is zelfs een heel artikel over:
Samenvatting: doe het niet

Edit: Aangezien je al 350 mg DPH achter de kiezen hebt zou je nog 350 mg DXM bij moeten nemen, want de aangeraden verhouding is 1 op 1. Dat is gevaarlijk hoog volgens PsychonautWiki. Rode waarschuwing

Laatst bewerkt:

Zweevteev

Wijs gebruiker
@Harry16 weet niet waarom je je reactie verwijderd hebt, het was een terechte vraag hoor! Als ik kon kiezen tussen mijn nuchtere staat van zijn of DPH, dan is de keuze voor mij gewoon snel gemaakt. Denk dat dat wel ongeveer illustreert hoe dragelijk in het hier en nu zijn voor mij is. Vroeger nam ik "gewoon" een overdosis benzodiazepinen en was ik ook even weg van hier. Ik ben simpelweg geswitcht van drugstype, omdat ik zeker niet vergeten ben wat voor agonie ik vorig jaar heb moeten doorstaan toen ik meerdere benzodiazepine-overdosissen in een enorme korte tijd gehad en daarnaast ook nog eens al maanden een benzodiazepine slikte, terwijl die al lang niet meer werkte op die dosis. Bij DPH heb ik nooit last van bijwerkingen.

Harry16

Experimenterende gebruiker
@Harry16 weet niet waarom je je reactie verwijderd hebt, het was een terechte vraag hoor! Als ik kon kiezen tussen mijn nuchtere staat van zijn of DPH, dan is de keuze voor mij gewoon snel gemaakt. Denk dat dat wel ongeveer illustreert hoe dragelijk in het hier en nu zijn voor mij is. Vroeger nam ik "gewoon" een overdosis benzodiazepinen en was ik ook even weg van hier. Ik ben simpelweg geswitcht van drugstype, omdat ik zeker niet vergeten ben wat voor agonie ik vorig jaar heb moeten doorstaan toen ik meerdere benzodiazepine-overdosissen in een enorme korte tijd gehad en daarnaast ook nog eens al maanden een benzodiazepine slikte, terwijl die al lang niet meer werkte op die dosis. Bij DPH heb ik nooit last van bijwerkingen.
Sorry vondt het nietmeer nuttig mijn reactie hier. Ik ken de combinatie niet maar als ik jou verhaal en toestand al zie , zou ik het gewoon niet doen. Want ik ken het scenario toch al : Opname in het ziekenhuis en dan blijf je wss wel eventjes daar logeren om iets ge gaan doen aan je problematiek.
Zou je gewoon niet iets lekkers gaan eten ofso? niet slecht bedoelt hé , je doet toch wat je wilt

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Als ik kon kiezen tussen mijn nuchtere staat van zijn of DPH, dan is de keuze voor mij gewoon snel gemaakt.
Vanuit jou perspectief is dat zeker te begrijpen.
Alles wat ik van je gelezen heb komt bij mij binnen. Het liefst wens ik jou een onbezorgd, helder en gelukkig leven.
Ik vind het knap van je dat je over alles zo open praat hier op het forum, eigenlijk vind ik dat je best een ruggengraat hebt. Je bent zelf actief bezig in je zoektocht naar een 'beter 'leven, ik hoop dat je dat snel mag vinden. Ik vind dat je het verdiend, ellende genoeg gehad. Ik geloof oprecht in het zinnetje 'na regen komt zonneschijn' :sunface:, hoop dat die zonneschijn morgen voor je deur staat :blueheart:

Zweevteev

Wijs gebruiker
Zou je gewoon niet iets lekkers gaan eten ofso? niet slecht bedoelt hé , je doet toch wat je wilt
Zo vatte ik het ook niet op hoor! Eten vermijd ik eigenlijk het liefst, heb ook een eetstoornis. :sweatsmile:

Maar ik moet wel echt even iets gaan doen, wil al heel de dag schilderen. Ik ga een poging wagen.

Vanuit jou perspectief is dat zeker te begrijpen.
Alles wat ik van je gelezen heb komt bij mij binnen. Het liefst wens ik jou een onbezorgd, helder en gelukkig leven.
Ik vind het knap van je dat je over alles zo open praat hier op het forum, eigenlijk vind ik dat je best een ruggengraat hebt. Je bent zelf actief bezig in je zoektocht naar een 'beter 'leven, ik hoop dat je dat snel mag vinden. Ik vind dat je het verdiend, ellende genoeg gehad. Ik geloof oprecht in het zinnetje 'na regen komt zonneschijn' :sunface:, hoop dat die zonneschijn morgen voor je deur staat :blueheart:
Echt super lief, dankjewel. :redheart:

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
Wat @OtherShore schreef: rode waarschuwing.
Hoe ondraaglijk het ook is, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Schilderen, het maken van iets echts vanuit fantasie: dat is een wonder ! Jouw werk > jouw wonder !

Neo-Shulginist

Badass junkie
Op Erowid zijn alle reports van DPH + DXM, die ik gelezen heb, extreem negatief geweest (ziekenhuisretourtje, letterlijk bij iedereen die aangaf ook een langere tijd een SSRI te slikken)
Ja DXM + SSRI's is sowieso een no-go. Dat is voor je neuronen net alsof je eerst het ventiel van het drukvat dichtschroeft (SSRI), en dan de hogedrukspuit vol open zet (DXM). Het risico van serotonine syndroom ligt dan op de loer.

Je zit zeker op Bluelight te lezen?
Op zich een handig forum om over obscure middelen te lezen. Maar daar zitten wel echt hardcore gebruikers ja. Niet echt iets om na te streven denk ik. 😂

Bovenaan