• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

DXM-Heel vreemd!

Maddo17

Belezen gebruiker
Omdat ik zo nieuwsgierig was besloot ik dit maar ff te proberen.

Ik nam mijn eigen gewicht x 2.7 mg. We gingen naar de film Alice. Tijdens de film voelde ik me na ongeveer een uur anders..toen ik opstond om naar de wc te gaan, voelde ik me licht, was ik vrolijk. Ik moest ook lachen om kleine dingen. Eerst vond ik de film leuk maar daarna boeide het mij niet echt, toen het inwerkte kon ik niet wachten totdat het was afgelopen.

Een uur later, toen de film was afgelopen, werkte het weer anders. Ik had een onvast gevoel in mijn benen, ik leek wel dronken. Ook was ik een beetje duizelig en kon ik niet echt focussen of scherp zien. Kleuren kwamen wel meer naar voren. Ook ergerde ik me aan de mensen om me heen :confused: Ik vond ze raar en irritant, en ze konden me allemaal niks meer schelen.

Ik had verder ook geen honger en dorst ofzo..

Ik vond het best een nare ervaring! Alleen dat actieve gevoel voor een tijdje is leuk, maar dat duurt ook niet erg lang.

Ik vond het geen aanrader! Je wordt er gewoon erg vaag van, duizelig en het is gewoon erg raar...er zijn toch wel leukere drugs, dus doe maar niet.

Edit: Heb ook een rare nacht gehad. Allemaal verschillende vervelende dromen(kan me niet herinneren), vaak bezweet wakker worden en me raar voelen.

Vaag..

Maddo17

Belezen gebruiker
9 pillen van 15 mg...

20 pillen? Holy crack. Bij 9 pillen was ik al duizelig en kon ik niet meer focussen. Bij 20 was ik vast blind geworden. Het werd echt een kutgevoel..De eerste 2 uur waren wel oke, was een beetje een high-gevoel. Pas daarna kwam het ineens opzetten. Verder kon ik wel heel normaal doen, het was echt absoluut geen trip. Geen geestverruiming of wat dan ook.

Ik ga het iig niet meer proberen. Het was ook helemaal niet fijn om daarna nog een paar uur buiten door te brengen.

Nibiru

Bewuste gebruiker
Maddo17 zei:
9 pillen van 15 mg...

20 pillen? Holy crack. Bij 9 pillen was ik al duizelig en kon ik niet meer focussen. Bij 20 was ik vast blind geworden. Het werd echt een kutgevoel..De eerste 2 uur waren wel oke, was een beetje een high-gevoel. Pas daarna kwam het ineens opzetten. Verder kon ik wel heel normaal doen, het was echt absoluut geen trip. Geen geestverruiming of wat dan ook.

Ik ga het iig niet meer proberen. Het was ook helemaal niet fijn om daarna nog een paar uur buiten door te brengen.

Bij 20 capsules van 30 mg trip ik anders aardig hard, niet dat ik het nu nog doe, maar het was in de tijd dat ik nog geen ''echte'' drugs kon krijgen.. Doe het nu met Truffels en LSD..

Bij 20 capsules reis ik vaak door pasgeleden gebeurtenissen, maar dan op andere manieren, en al die manieren zie ik dan op een rij. Heel me leven lijkt ineens heel robotisch geweest te zijn, alsof het een programma is dat zijn werk doet. Voortbewegen gaat ook heel robotisch, alsof het geheel automatisch gaat via een operating system.. Ik voel me benen niet bewegen, maar realiseer het me wel.

Heel veel wiskundige vormen vliegen rond, en als ik mijn ogen dicht doe zie ik de meest gekke wiskundige kunstwerken..

Het is als een heftige LSD trip maar dan met een robotisch tintje..

Maddo17

Belezen gebruiker
Dat klinkt wel erg chill wat je beschrijft...misschien moet ik het nog maar een keer proberen met een hogere dosis en dan thuis, als ik geen 'echte' drugs heb-xD

Dat robotische snap ik wel, mijn armen en benen bewogen ook nauwelijks maar ze bewogen niet vanzelf als met xtc ofzo.

Of het is gewoon niet echt iets voor mij, of ik moet het later weer proberen, misschien zijn 9x15mg pillen gewoon te weinig voor het 'echte effect'.

In ieder geval bedankt voor je reactie :wink:

peter pan

Experimenterende gebruiker
Hoi Maddo

Ik zie dat je DXM ervaring met een relatief lage dosis van 9x15mg al heftige effecten opleverde.
Lichamelijk is DXM sowieso niet heel relax. Het geeft een vrij heftige bodyload. Dus houd hier rekening mee mocht je van plan zijn hoger te gaan doseren.

Een ander ding is het volgende: DXM wordt onder andere afgebroken door het enzym cytochrome P450-2D6 Zo'n 7% van de wereldbevolking mist dit enzym. Hierdoor wordt DXM veel langzamer verwerkt in je lichaam.
DXM wordt namelijk omgezet in DXO door dit enzym. Er zijn wel andere enzymen die dit over nemen maar die werken veel minder efficiënt.

Wanneer de concentratie DXM in je lichaam langere tijd hoog blijft door die inefficiënte omzetting krijg je nare effecten.

Ik mis zelf dit cytochrome P450-2D6 enzym. En ik had met een dosis van 150 mg DXM hele heftige hallucionaties. Ik kon de werkelijkheid niet onderscheiden van de droomwerelden waar ik in en uit vloog. Ik wist niet of ik mijn ogen open of dicht had. De hallucionaties/dromen waren welliswaar heel surrealistisch en abstract, maar ze voelden heel "echt"

Lichamelijk had ik last van koude en warme "naalden steken" over mijn hele huid gedurende de eerste 10 minuten van de trip. Ook kon ik alleen heel stil liggen ivm extreme misselijkheid.

Ik kan je dus adviseren om de dosis niet op te hogen naar 20 pillen. Probeer als je het nog een keer wilt doen het eerst rustig thuis op bed. Neem dan max 10 pillen (150 mg) en ga rustig op bed liggen. Kijk wat het met je doet. 150mg moet voor normale mensen die het enzym wel hebben niet heel veel effect geven.
20 pillen is voor mensen die het enzym missen echt heel heftig en kan ik je ook afraden. Tenzijn je het risico graag wilt nemen.

good luck with it

Stylus

Belezen gebruiker
Ah good old DXM.. Cool om is van iemand te lezen die het wel leuk vond boven het 2e plateau Nibiru! Ik zelf ben iemand die de meeste psychedelische dingen absoluut niet kan waarderen, dxm (2 pakjes daro pillen, +/-600mg if my memory servers me right) vond ik wel vet! Best wel harde bodyload, had de hele tijd het idee alsof mijn lichaam een kern van elektriciteit had ofzo, heel erg vaag en niet echt een lekker gevoel maar verder ook niet te storend ofzo. Verder waren de hallucinaties ontzettend vet! Als ik mijn ogen dicht deed vloog ik door een soort van landschap gemaakt van grijstinten, met overal rode bliksem. Erg indrukwekkend. Daarnaast de bekende 'robot walk' zelf mogen meemaken, erg vet. Ik had helemaal een idee over hoe mijn lichaam in elkaar zat, met scharnieren op de plekken van de gewrichten en een soort van draai gewricht in m'n middel, erg vaag allemaal. Kon ook niet meer normaal bewegen als ik het probeerde :rolleyes: Vraag me echt af wat de reden is dat mensen daar 'last' van hebben, lijkt me niet dat er receptoren zijn die voor robotachtige bewegingen zorgen als ze greprikkeld/niet geprikkeld worden?

Voor hen de ervaring leuk vinden: veel plezier! Helaas begint het na een paar keer een stuk minder goed te werken (vooral 2e plateau is niet meer leuk maar vooral saai). Oh voor ik het vergeet, DXM is redelijk schadelijk! Vergelijk het met een avond goed zuipen.

Stylus

Maddo17

Belezen gebruiker
@ Peter pan. Bedankt voor de informatie. Ik denk niet dat ik zo heftig reageerde, het was dan misschien een lage dosis van 135 mg, maar ik weeg ook 52 kilo. Dat enzym heb ik dus vast wel-xD
Lichamelijk is het dus normaal dat het niet fijn is..logisch dat je dan het best kan gaan liggen/zitten ipv rond lopen zoals ik deed. Ik had ook een beetje een vreemd onwerkelijk gevoel. Alsof ik verdoofd was van de omgeving om me heen. Als ik het ooit nog een keer doe thuis zal ik niet meer dan 15x15 mg nemen.

@ Stylus. Hoe heb je 2 pakjes naar binnengewerkt..lijkt me erg vervelend voor de maag. Vette hallucinaties wel..nu ik lees dat DXM best erg schadelijk is, denk ik niet dat ik t nog ga gebruiken. Zo leuk vind ik het niet, dan neem ik wel andere drugs die net zo schadelijk zijn maar wel erg leuk.

Nibiru

Bewuste gebruiker
Stylus zei:
Ah good old DXM.. Cool om is van iemand te lezen die het wel leuk vond boven het 2e plateau Nibiru! Ik zelf ben iemand die de meeste psychedelische dingen absoluut niet kan waarderen, dxm (2 pakjes daro pillen, +/-600mg if my memory servers me right) vond ik wel vet! Best wel harde bodyload, had de hele tijd het idee alsof mijn lichaam een kern van elektriciteit had ofzo, heel erg vaag en niet echt een lekker gevoel maar verder ook niet te storend ofzo. Verder waren de hallucinaties ontzettend vet! Als ik mijn ogen dicht deed vloog ik door een soort van landschap gemaakt van grijstinten, met overal rode bliksem. Erg indrukwekkend. Daarnaast de bekende 'robot walk' zelf mogen meemaken, erg vet. Ik had helemaal een idee over hoe mijn lichaam in elkaar zat, met scharnieren op de plekken van de gewrichten en een soort van draai gewricht in m'n middel, erg vaag allemaal. Kon ook niet meer normaal bewegen als ik het probeerde :rolleyes: Vraag me echt af wat de reden is dat mensen daar 'last' van hebben, lijkt me niet dat er receptoren zijn die voor robotachtige bewegingen zorgen als ze greprikkeld/niet geprikkeld worden?

Voor hen de ervaring leuk vinden: veel plezier! Helaas begint het na een paar keer een stuk minder goed te werken (vooral 2e plateau is niet meer leuk maar vooral saai). Oh voor ik het vergeet, DXM is redelijk schadelijk! Vergelijk het met een avond goed zuipen.

Stylus

Ja man, heb ook al een keer 35 capsules gedaan..

Vind het nou niet zo tof meer, nu ik weet dat er lsd is waar je makkelijk 4 tegelijk van in je mond kan doen, en nog een wat betere ervaring geeft :)

Op DXM heb ik zooooveeeel Out of body experiences meegemaakt en het gevoel dat ik onzettend vaak dood ging.. En me er nog kalm bij voelde ook.

Het was iets waarmee ik me Heftige drugs carriere begon..

Vind het nou wat te fucked up :tongueout:

Stylus

Belezen gebruiker
Nibiru zei:
Ja man, heb ook al een keer 35 capsules gedaan..

Vind het nou niet zo tof meer, nu ik weet dat er lsd is waar je makkelijk 4 tegelijk van in je mond kan doen, en nog een wat betere ervaring geeft :)

Op DXM heb ik zooooveeeel Out of body experiences meegemaakt en het gevoel dat ik onzettend vaak dood ging.. En me er nog kalm bij voelde ook.

Het was iets waarmee ik me Heftige drugs carriere begon..

Vind het nou wat te fucked up :tongueout:

Persoonlijk vind ik LSD/shrooms te fucked up, en 40 daro'tjes weer wel vet. Maargoed, ieder mens is anders : p

Nibiru

Bewuste gebruiker
peter pan zei:
Ik mis zelf dit cytochrome P450-2D6 enzym. En ik had met een dosis van 150 mg DXM hele heftige hallucionaties. Ik kon de werkelijkheid niet onderscheiden van de droomwerelden waar ik in en uit vloog. Ik wist niet of ik mijn ogen open of dicht had. De hallucionaties/dromen waren welliswaar heel surrealistisch en abstract, maar ze voelden heel "echt"

Hier ben ik jaloers op :openmouth:

Bovenaan