drugstest manipuleren?

joni43

Belezen gebruiker
hallo, nadat men moeder er is achtergekomen is nu ook vanaf gisteren mijn vader te weten gekomen dat ik wiet gebruik.nu moet ik om de 2weken een drugstest laten doen bij dokter die dit op zijn beurt doorstuurt naar het labo.zijn er mogelijkheden om ervoor te zorgen dat het gebruik niet zichtbaar is, als het ware te manipuleren?waarom zijn bijna alle ouders zelfs tegen het gebruik van cannabis, hate it :smilingimp:

mvg jonas

Aking

Wijs gebruiker
op t internaat waar ik zat werd gehandeld in urine :beer:
dus k zou zeggen vraag even rond op school of bij je vrienden of ze n flesje zeik voor je hebben
(mits het een urinetest is)

:rolleyes:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Een test toont zeker aan dat je wat hebt gebruikt, meestal krijg je na zo'n vraag diverse dingetjes te horen zoals : weinig vet eten, veel sporten en zweten

incidenteel gebruik van wiet is 4 dagen aantoonbaar, bij vaker of dagelijks gebruik, is na stoppen bijna 13 dagen aantoonbaar. vooral als je in die periode veel vet hebt gegeten, thc slaat zich op in het vetweefsel.

Ellesdee

Badass junkie
Cannabis: 1 – 3 dagen (incidenteel gebruik), 2 tot weken (chronisch intensief gebruik)
Bij Cannabis moet je niet alleen kijken naar het bloed, maar ook naar het vetweefsel. Cannabis wordt nadat het in het bloed terechtkomt afgegeven aan het vetweefsel. Vervolgens geeft het vetweefsel het weer heel langzaam aan het bloed af. Het zijn dus twee stappen:

1. afgifte door bloed aan het vetweefsel
Bij de eerste fase bedraagt de halfwaardetijd 30 minuten, bij de tweede fase afhankelijk van de mate van gebruik 2 tot 7 dagen.
2. afgifte van het vetweefsel aan het bloed.

Omdat de afgifte van cannabis vanuit het vetweefsel zo langzaam gaat, blijft cannabis nog lang in de urine aantoonbaar. Bij zwaar gebruik is THC in de urine nog zo’n 2 tot 3 weken zichtbaar.
De door de persoon ervaren effecten van cannabis volgen echter een heel ander tijdspad. De effecten worden ervaren na enkele minuten en duren 4 tot 6 uur. Van de afgifte van cannabis door het vetweefsel wordt niets ervaren.

joni43

Belezen gebruiker
ik smoorde tot zaterdag gemiddeld 3-5 joints per das.het enige probleem, buiten de situatie thuis, is dat ik niet meer kan slapen.

maar als ik het dus goed begrijp zou ik na een test één joint kunnen roken en 2weken later gewoon negatief pissen?

Wacky

Badass junkie
Sja, als je een kind ben moet je gewoon naar school gaan ipv 3-5 joints per dag blowen, als je 18+ bent moet je zeggen dat je ouders de boom in kunnen :)

Wacky

Badass junkie
ja, of een beetje met hun samenwerken of verhuizen en voor jezelf zorgen dus. En als je ervoor kiest bij ze te blijven wonen denk ik dat je het best een beetje eerlijk en open bent en jezelf wat aanpast. 3-5 joints is ook veel, en dan snap ik dat ze dat niet willen, misschien had het nooit zover gekomen dat ze je laten testen als je wat mate kon houden en gewoon in het weekend een jointje zou roken en zou je daar wel eerlijk over kunnen zijn. :)

azgaza

Badass junkie
Ja je kan veilig de dag na de test blowen, maar daarna niet, dan kan het nog vindbaar zijn. Misschien kan je zelfs wel twee keer in de week blowen zonder dat ze er nog resten van vinden.
Als je 18 bent, ook al ben je dat nog niet zoals je schrijft, maar wanneer je dat bent mogen ze je niet verplichten mee te werken volgensmij.

joni43

Belezen gebruiker
idd 3-5 joints per dag is TE veel, maar mijn ouders moeten er niet van weten.wiet is drugs en drugs wordt niet getolereerd voor hun :(

acidboy

Badass junkie
joni43 zei:
ik smoorde tot zaterdag gemiddeld 3-5 joints per das.het enige probleem, buiten de situatie thuis, is dat ik niet meer kan slapen.

Dat komt wel weer terug, ben zelf ook gestopt sinds 1 januari en eerste nachten waren een hel, gewoon niet geslapen, letterlijk niet. En ik begin nu steeds sneller in te slapen, ben nog wel even bezig... maar het gaat sneller. En ik begin me steeds fitter te voelen en shit, ben dan ook nog eens gestopt met roken, scheelt ook natuurlijk. :)

En:

Lake zei:
gewoon niet blowen zolang je die testen moet doen.

Of misschien net na je test een jointje 's avonds ofzo, maar ik zou de wiet gewoon eventjes met rust laten, stuk beter.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Weigeren om naar die drugstesten te gaan! Serieus, niemand die jou kan dwingen tot zo'n test ook je ouders niet. Het is jouw lichaam tenslotte!!

En verder, probeer eens een gesprek met je ouders aan te knopen op een ander level dan je normaal doet. (al weet ik natuurlijk niet hoe het gaat, maar kan me voorstellen dat het misschien op een negatieve manier gaat...) Roep ze bij elkaar, en zeg dat je even serieus met ze wil praten. Wees heel rustig, en vraag waarom ze er problemen mee hebben dat je smoked. Niet in de rede vallen, laat ze hun verhaal doen, en luister ook echt naar ze. (dus niet al in je hoofd gaan bedenken wat je er allemaal op terug te zeggen hebt)

Waarschijnlijk zijn ze bezorgd om je... als ze helemaal uitgesproken zijn dan zeg je dat je ze begrijpt, en dat je blij bent dat ze zoveel om je geven. Dan kun je zeggen dat je hoopt dat ze je vertrouwen in de keuzes die je maakt in je leven. Dat je weet dat blowen niet goed voor je is, maar dat je voor jezelf wilt uitmaken wat je ermee wilt. En dat ze je de ruimte moeten geven om je eigen fouten te maken.

Eeeeeeeeeeeeeeeh.... blallablabla.... ben nogal lang van stof vandaag, allemaal studie ontwijkend gedrag... maar misschien heb je er toch iets aan! :mrgreen: :wave:

M8

Newbie
TechNora zei:
Weigeren om naar die drugstesten te gaan! Serieus, niemand die jou kan dwingen tot zo'n test ook je ouders niet. Het is jouw lichaam tenslotte!!
Als hij weigert geeft hij eigenlijk toe dat die gebruikt. Als die onschuldig was had die niks te verbergen toch! Maarja het beste is inderdaad niet blowen. Mijn ervaring is dat je zeker 1 of 2 jointjes zou kunnen roken na je test. Maar bij mijn testen was een afkapwaarde.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
M8 zei:
TechNora zei:
Als hij weigert geeft hij eigenlijk toe dat die gebruikt. Als die onschuldig was had die niks te verbergen toch! Maarja het beste is inderdaad niet blowen. Mijn ervaring is dat je zeker 1 of 2 jointjes zou kunnen roken na je test. Maar bij mijn testen was een afkapwaarde.

Wat een bullshit!! Natuurlijk geef je daarmee niet toe dat je gebruikt. Je geeft alleen aan dat je het te ver vind gaan om je lek te laten prikken voor hun gemoedsrust. Voor mij zou het in ieder geval veel te ver gaan... We leven toch niet in Amerika?!??!?!?!?!?!! :openmouth:

Chloor van een chloortablet onder je nagels en eroverheen zeiken... chloor neutraliseert je urine.. volgens mij vinden ze dan niets terug... weet t niet 100% zeker.. maar heb t vaak gehoord..

inferno33

Bewuste gebruiker
Klinkt als onzin, smokkel gewoon wat van iemand anders urine mee.. Of blow niet.

kloten met chloortabletten lijkt me ook niet gezond, en kan me ook niet voorstellen dat chloor reageert met alle reactieproducten van THC..

Ik moet zelf ook een uc doen bij de reclassering bij mij is het niet mogelijk om iemand anders zijn pis te gebruiken omdat er iemand achter mij staat die alles ziet wat ik doe

Ik heb van mijn neef gehoord dat ik veel water moet drinken minimaal 3 liter per dag en een beetje chloor op mijn vingers te doen en over me vinger heen te pissen

Ik heb nu maandag weer een uc en net zo naar de kerst en oud en nieuw heb ik behoorlijk veel geblowd dus ik hoop dat het werkt als het werkt laat ik het weten

Frank123

Wijs gebruiker
Assen 0592 zei:
Ik moet zelf ook een uc doen bij de reclassering bij mij is het niet mogelijk om iemand anders zijn pis te gebruiken omdat er iemand achter mij staat die alles ziet wat ik doe

Ik heb nu maandag weer een uc en net zo naar de kerst en oud en nieuw heb ik behoorlijk veel geblowd dus ik hoop dat het werkt als het werkt laat ik het weten

:tearsofjoy:

Frank123

Wijs gebruiker
Accepteren dat je gepakt bent door je eigen fout lijkt me het beste. Ergens heb je een fuck-up gemaakt waardoor ze je gepakt hebben, iets dat voorkomen had kunnen worden.

Bovenaan