Dronken truffelen

Hazekees

Experimenterende gebruiker
Hey,

Ik had met een aantal vrienden afgesproken om te gaan truffelen. Vervolgens brak de dag aan; lekker uitgeslapen, goed gegeten en achteraf 4 uur van te voren ongeveer niet gegeten.

Ik ging voordat we gingen truffelen, nog even naar een verjaardag toe. Ik heb me zonder dat ik het door had heel snel volgegoten met bier en wodka, ik wist dat ik nog ging truffelen die avond maar kreeg door mijn aangeschoten toestand er enkel meer zin om te spacen. Het werd later en later, en ik begon al aardig de weg kwijt te raken en besloot om naar m'n vrienden te gaan om te gaan truffelen. Hun waren al eventjes bezig en met mijn (ondertussen behoorlijk dronken) kop kreeg ik wat truffels in mijn handen geduwd en heb ik ze naar binnen gestampt. (Geen enkel idee welke truffels of hoeveel)

Omdat ik natuurlijk al even niet gegeten had sloegen ze snel aan, ongeveer 15-30min begon ik al enige effecten te voelen. Het werd steeds sterker en sterker en door mijn dronken gedachtegang had ik overal acceptatie bij, ik was letterlijk dronken in een truffelspace.
Hetgeen wat ik in mijn lichaam ervoer was onbeschrijfbaar, langzaam werd de alcohol minder en nam de truffel de overhand. Ik werd ook minder 'lomp' en werd stiller en begon te hallucineren. Heerlijke trip! Echt genoten, een van de betere trips die ik ooit heb ervaren!

Nou word altijd afgeraden om truffels met alcohol te combineren. Echter door de alcohol had ik veel sneller overal acceptatie bij, en had ik meer het gevoel om alles maar op me af te laten komen, wat volgens mij echt positieve gevolgen had voor mijn truffeltrip, (denk ik).
Ook kan ik me herinneren dat ik ooit eens in een (beetje duffe) trip een shotje tequila nam, na die tequila vrolijkte alles op en werd alles wat helderder.

Waarom word het zo afgeraden om truffels niet te combineren met alcohol? Zijn er meer mensen met ervaring van deze combinatie?

Cheers,

ThePhotographer

leuk om te lezen! Het klopt wel wat je zegt. Een eigenschap van alcohol is dat het de mentale drempel wegneemt. Als je dit combineert met een tripreis, dan kan dit zeer positief zijn zoals je hebt gemerkt. Er is echt een maar: als de combinatie van een (te) sterke trip en (te) veel alcohol samenkomt, dan kan je compleet bad gaan. En aangezien de mensen die overmatig gebruiken vaak geen goede grenzen kennen, kunnen die er aan kapot gaan. Want een bad trip in de truffelwereld is mentaal. Een 'bad trip', als je het zo wilt noemen, in de alcoholwereld, is een erg draaierig, kotsmisselijk en afschuwelijk brak gevoel. Als je ze combineert dan kan je het wel raden.. Niet doen dus.

Als je een persoon bent die erg streng kan zijn voor zichzelf en je hebt discipline, dan is er dus niet zoveel aan de hand.

:wink:

Hazekees

ThePhotographer zei:
Als je een persoon bent die erg streng kan zijn voor zichzelf en je hebt discipline, dan is er dus niet zoveel aan de hand.

:wink:

Bedankt voor je reactie, en oké het is duidelijk, kan er dus vanuit gaan dat er geen stoffen in de alcohol zitten die niet leuk zouden reageren op de stoffen van de truffels.

esha

lijkt me ook niet erg fijn om een kater en nadorst te hebben tijdens het trippen

Hazekees

esha zei:
lijkt me ook niet erg fijn om een kater en nadorst te hebben tijdens het trippen

Geen last van gehad. Laatst overigens ook met een kater (droge mond, lichte koppijn etc.) 2-cb gedaan. In mijn trip vervaagde de kater en nam de 2-cb het compleet over, heb me heerlijk gevoelt. :P

theholyganja

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Dus in feite is er niks mis mee om vooraf een biertje te drinken om lekker ontspannen te zijn?

Hazekees

Echt helemaal dronken zijn kan ik me voorstellen dat dat erg heftig kan zijn, ik was erg dronken in dit geval. Maar 2-3 biertjes deed ik eigenlijk heel vaak wel om wat meer ontspannen m'n trip in te gaan, ja.

Bovenaan