TrippyShit zei:
Verder ben ik idd ook vaak bezig met een 'controleren' van mijn dromen. Dat intresseert me nogal. Het is me 2x gelukt om te beseffen dat ik droomde maar de 1e keer werd ik gelijk wakker en de 2e keer bijna gelijk. Alsnog best rare ervaring om te beseffen dat je droomt.
Ik heb nogal rare, speciale dromen dus ik zou ze graag onder controle hebben. Ik hoop dat het me op een dag volledig lukt
Als je echt helemaal weg wilt spacen/trippen moet je eens proberen bewust te blijven terwijl je in slaap valt. Kleine kans dat het lukt, maar het is wel eeerg vet.
Ik had het vannacht voor de 2e keer, man wat is dat toch vaag. Ik zat net op het randje van "wakker" zijn en dromen en ondertussen had ik ook al last van slaapverlamming. Ik voelde mezelf in 2 lichamen tegelijk zitten, maar welke van de 2 je echte of je droom lichaam is weet je niet, en al probeer je nog zo hard je spieren te bewegen het lukt gewoon niet, nouja, half niet want je voelt/ziet je arm bewegen en tegelijk voel je dat je muur vast ligt. Soms denk ik in mijn bed te liggen, soms zit ik in een stukje droom, en dan vervaagt het weer, of zie/voel ik meerdere dingen tegelijk door elkaar.
Owja, dit topic ging over drugs :P
ik heb ook een aantal keer gedroomd dat ik drugs nam, paddo's waren redelijk realistisch, ookal had ik toen nog nooit paddo's ervaren. Verder heb ik wel eens veel pillen op in mn droom, maar dat wou ik niet dus spugde ik ze weer uit, en dat herhaalde een paar keer.