DRINGENDE VRAAG!!!

Heb een urinetest voor drugs voor de boeg maar heb xtc genomen, hoe kan je dat neutraliseren??? Heel graag zoveel mogelijk tips???

kees

Belezen gebruiker
veel vet eten totdat je met de schijterij zit met vet bedoel ik je bakt veel vlees en drinkt de saus op , daarmee komen deze stoffen snoeihard in je bloed en hersens en ruimen zo je afvalstoffen weg , gewoon eten en veel vet drinken is de enige boodschap

Het antwoord is: niet.

De halfwaardetijd van MDMA is 6 uur.
Dat betekent dat, bij een normale dosis MDMA, deze nog binnen 72 uur (3 dagen) aangetoond kan worden.

Als je test pas over een week is zal het wel meevallen dus, zo niet: sterkte.

DreamWeaver

Badass junkie
72 uur is eigenlijk de norm, maar je kan het terug brengen tot 48 uur als je water blijft zuipen als een gek. Gewoon doorspoelen die handel. Wanneer is de test?

takedown84

Belezen gebruiker
omg, verdenken je ouders je van drugs ofzo? of ben je ooit verslaafd geweest? en euh... veel sterkte als ze erachter zouden komen :xtc:

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
Waterintoxicatie wordt vaak onderschat omdat men niet gelooft dat ook water in grotere hoeveelheden giftig kan zijn. In 2007 overleed een vrouw, Jennifer Strange, doordat ze had meegedaan aan een wedstrijd waarbij het erom ging zoveel mogelijk te drinken zonder te plassen ("Hold your Wee for a Wii").

Tja.. wat je al niet over hebt voor een Wii.... Moet trouwens best hemels zijn als je dan uiteindelijk ma'g piesen!!

Pikachu

Wijs gebruiker
Eeeh water... Zoiets heb ik ook een x gehad maar dan met een bloedtest... Zat dr thc in m'n bloed; de dokter vervolgens: Rook je wel eens?? :P

Maargoed sterkte ermee, mag ik vragen waar je de test voor moet nemen? :grin:

zaagmans

Bewuste gebruiker
thunder-droopy zei:
lekker veel melk drinken, melk heeft een neutraliserende werking.
aangezien de test volgende week is take it easy. :)

Onzin: melk drinken helpt niet. Zuivert inderdaad wel, maar niet in deze situatie. Dit is het zelfde als bewerden dat je met kauwgom eten de alcoholcontrole doorkomt

Pikachu

Wijs gebruiker
Pff als mijn ouders er achter zouden komen dat ik wel eens blow zouden ze me al doodmaken, onterven en maatregelen van die strekking nemen :P

Funky Monkey

Badass junkie
hehe klopt, toen ik zei dat ik een keer wou blowen zei me ma dat we het wel eens konden proberen (zei was vroeger een pro :P) toen maar gezegt dat ik het al gedaan had :mrgreen: verder laatst gezegt dat ik ook harddrugs had geprobeerd en vond ze ook allemaal best, als ik maar goed oplette en niet verslaaft werd / word :beer:

dfssdfde

Badass junkie
TimKGB zei:
^

valt over het algemeen in de praktijk :wink: wel mee hoor alleen denken de meeste dat ze zo zullen reageren :smoke:

true, maar de meesten willen niet testen of het mee zal vallen :wink:
ik ook niet bij the way :P

vogel

Bewuste gebruiker
weigeren gewoon weigeren die urinecontrole

en als ze gaan zeiken zeg je,,, jullie onderdrukken me val me niet lastig als ik drugs wil gebruiken doe ik dat toch wel
dus als jullie het mijn moeilijk willen maken omdat ik drugsgebruik
dan is dat vervelend voor mijn jullie kunnen mijn beter helpen door te

ONDERSTEUNEN en niet te ONDERDRUKKEN :wink:

Sgele™

Experimenterende gebruiker
ik ben wel heel benieuwd waarom TS ineens een bloedtest moet laten doen en waarom hij zo zenuwachtig is :)

DjTrips

Bewuste gebruiker
Sgele™ zei:
ik ben wel heel benieuwd waarom TS ineens een bloedtest moet laten doen en waarom hij zo zenuwachtig is :)

bij een bloedtest blijven sporen veel langer net als je haren(vraag me niet hoe dat met haar iets te maken heeft)

denk dat het gwn een urinetest is ipv een bloedtest

en derbij, If you cant do the time, dont do the crime :)

Vince_

Experimenterende gebruiker
Wat ik me al even afvraag... Op elke site staat dat xtc na +-72uur uit je bloed is. Nu vermoed ik dat er een verschil is tussen een avond dat je 1 pil of 10 pillen hebt genomen.
Dus: heeft de hoeveelheid MDMA veel effect op de duur van de aantoonbaarheid in urine of maakt dit niet zoveel uit?
Ik kan me wel inbeelden dat dit niet zoveel uitmaakt door de exponentiele(logaritmische?) daling, maar kan iemand hierover uitsluitsel geven?

Everio

Bewuste gebruiker
Vince_ zei:
Wat ik me al even afvraag... Op elke site staat dat xtc na +-72uur uit je bloed is. Nu vermoed ik dat er een verschil is tussen een avond dat je 1 pil of 10 pillen hebt genomen.
Dus: heeft de hoeveelheid MDMA veel effect op de duur van de aantoonbaarheid in urine of maakt dit niet zoveel uit?
Ik kan me wel inbeelden dat dit niet zoveel uitmaakt door de exponentiele(logaritmische?) daling, maar kan iemand hierover uitsluitsel geven?

je zal het idd wel iets langer in je hebben of je nu 1 of 10 pillen pakt, maar tis zeker geen 10x zoveel of zelfs maar te vermenigvuldigen

DreamWeaver

Badass junkie
Everio zei:
Vince_ zei:

je zal het idd wel iets langer in je hebben of je nu 1 of 10 pillen pakt, maar tis zeker geen 10x zoveel of zelfs maar te vermenigvuldigen

Toevallig heb ik hier ervaring mee. Ja, het duurt langer dan 72 uur. Heb ooit eens plusminus 2 gram mdma weggewerkt binnen 18 uur, terwijl ik precies een week later een urinetest zou krijgen. Nu wist ik van die 72 uur, dus ik maakte me nergens zorgen over. Testresultaat: Code Red. Dus als je 10 pillen wegwerkt, dan tel maar op een week. Er zijn manieren om dit allemaal te versnellen, zoals het alom bekende 'doorspoelen'. Maar hou een ruime marge aan als je zo'n grote hoeveelheden naar binnen flikkerd, dat is je systeem zomaar niet uit !

Bovenaan