Dringende vraag

Hoi Mensen,
Heb al gedruende tijden pijnklachten. Dacht werkelijk dat dit minder was, maar ben me kapot geschrokken nadat ik een paar dagen geen wiet had gebruikt. Veel meer pijnstillers nodig, echt absurd.
Momenteel wel weer wiet 's avonds en de pijn is een stuk minder en weer dragelijk.
Maar kan dit? Bedoel werking is zo'n 3-4 uur, maar toch niet dat de pijn echt 24 uur minder is? Hoop enorm of iemand me hiermee kan helpen, want dit kan niet zo verder maar het helpt momenteel wel enorm tegen de pijn.
:confused: :confused: :confused: :flushed: :flushed:

-spaceman-

Badass junkie
om wat voor pijn gaat t precies dan?
de directe werking is misschien 3-4 uur maar vergeet niet dat thc erg lang in je bloed blijft zitten.

Doerak

Bewuste gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Misschien een beetje lullig, maar zou je niet eerst eens langs de huisarts gaan?
Helemaal niet lullig. Een hele logische vraag lijkt me!

Als je echt kapot gaat van de pijn, dan ga je toch niet op een drugsforum om hulp vragen...? Kom op nou zeg... Even flink zijn en langs de huisarts. Zeg gewoon wat er aan de hand is en vergeet niet te zeggen dat je drugs gebruikt. Echt doen hoor! Als het iets ernstigs is kun je er maar beter vroeg bij zijn.

azgaza

Badass junkie
Dus de wiet heeft bij jou een pijnstillend effect? Ik zou voor de pijn naar de huisarts gaan inderdaad.

Freak

Bewuste gebruiker
DF Founder
In de verenigde staten is het op aanraden van (huis)arts in sommige gevallen legaal om wiet te gebruiken alszijnde verdovend middel tegen bijv. hernia klachten/stress.

dus wie weet

matthijs

Badass junkie
Hij slikt al pijnstillers dus de dokter zal wel van de klachten weten. Blijkbaar heeft wiet dus een pijnstillend effect op je. :)
Dan krijg je het gratis :stoned:

Snap dat jullie vinden dat ik naar de huisarts moet. Echter dit ben ik al enkele keren geweest. Sta gewoon machteloos, dus daar kan ik verder niets mee helaas. Dit viel me zo gigantisch op, dat ik ervan schrok en dat ik me afvraag hoe ik dit nu verder moet en kan aanpakken en of het werkelijk kan komen dat het zo'n lang pijnstillend effect heeft, maar daar is simpel achter te komen gewoon niet doen en kijken of de pijn toeneemt.
In ieder geval bedankt voor jullie reacties.

Doerak

Bewuste gebruiker
Waarom sta je machteloos? Kan je huisarts je niet helpen? Over wat voor pijn gaat het nou?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
nieuwsgierig zei:
Snap dat jullie vinden dat ik naar de huisarts moet. Echter dit ben ik al enkele keren geweest. Sta gewoon machteloos, dus daar kan ik verder niets mee helaas. Dit viel me zo gigantisch op, dat ik ervan schrok en dat ik me afvraag hoe ik dit nu verder moet en kan aanpakken en of het werkelijk kan komen dat het zo'n lang pijnstillend effect heeft, maar daar is simpel achter te komen gewoon niet doen en kijken of de pijn toeneemt.
In ieder geval bedankt voor jullie reacties.
Vraag om een verwijsbrief voor het ziekenhuis, een paar jaar geleden was ik ook erg ziek en werd ik van de ene naar de andere dokter gestuurd, maar geen van allen kon mij vertellen wat er aan de hand was. Uiteindelijk in het ziekenhuis beland en daar meer dan een week gelegen met de boodschap dat ik geluk gehad heb.. als ik geluk had gehad waren ze wel eerder met een oplossing gekomen :P

Geyzenga

Newbie
Een goeismorgens...

Geen idee hoe je heet, maar wil ff reageren op je vraag. Ik ben zelf verpleegkundige... En jah, ook verpleegkundigen blowen... Haha :stoned: Maargoed, je zegt dat je al een paar keer bij de huisarts ben geweest.. Slechte huisarts heb je dan, want na een paar bezoeken bij de huisarts met pijnklachten die niet overgaan moet hij je doorsturen naar je internist/neuroloog of naar bijvoorbeeld een speciaal pijnteam... Blijf zelf heel alert hoe erg de pijnklachten zijn... Je kunt gewoon tegen de huisarts zeggen dat je een verwijzing WIL hebben. Kunnen ze niets tegen doen. Ook in het ziekenhuis zeggen dat je blowt. Zij weten er meer van als je denkt.

Blowen onderdrukt de pijn alleen maar... Het onderbreekt het signaaltje dat er voor zorgt dat jij de pijn voelt. Maargoed, de oorzaal van de pijn is er nog steeds en daarvoor zou ik toch naar het ziekenhuis gaan jongen. Ik maak je niet bang ofzo, maar de oorzaak kan net iets verder liggen als de huisarts zn ogen....

Succes dr mee! Gerben

Bedankt voor je reactie! Maar durven dit allemaal echt niet te gaan zeggen tegen een huisarts.
Wil weer proberen of de pijn toeneemt bij geen gebruik, maar dat wil nog niet echt lukken.....hopelijk dat dat in de komende dagen toch onderzocht kan worden. Als er pijn is ga je inderdaad handelen en anders is het makkelijk te negeren. Hoop gewoon dat er geen pijn zal zijn wanneer niet meer wordt gebruikt want wil niet meer naar een arts.
Dus gewoon gaan uitproberen :)!

Dissonant

Bewuste gebruiker
Ik zeg altijd tegen alle dokters en verplegers dat ik wiet rook

Die moeten dat weten, en kijken er echt niet van op hoor

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Dissonant zei:
Omfg, ik niet, nouja, toen niet.

Rook je?: Ja
Drink je?: Ja
Gebruik je wel een drugs?: *Kijkt naar rechts, waar moeders met een gezicht zit van "dat wil ik ook wel weten".

"Nee." :grin:

En ik had het uiteraard over drugs, blowen wist ze wel, heeft ze zelf ook gedaan :P

Edit: On topic; Volg niet mijn voorbeeld

DreamWeaver

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
Dissonant zei:
Omfg, ik niet, nouja, toen niet.

Rook je?: Ja
Drink je?: Ja
Gebruik je wel een drugs?: *Kijkt naar rechts, waar moeders met een gezicht zit van "dat wil ik ook wel weten".

"Nee." :grin:

En ik had het uiteraard over drugs, blowen wist ze wel, heeft ze zelf ook gedaan :P

Edit: On topic; Volg niet mijn voorbeeld

Ik heb m'n ouders altijd alles verteld over mijn drugsgebruik (moest ook wel toen ik opgepakt werd voor xtc-handel :P).

Wacky

Badass junkie
Waarom zou je dat niet durven zeggen tegen die huisarts ?
De huisarts heeft een beroepsgeheim, je kan het beter tegen de huisarts zeggen dan de pastoor.

En de huisarts zal er zelf ook helemaal niet gek van opkijken, die maakt echt wel gekkere dingen mee hoor.

DreamWeaver

Badass junkie
Wacky zei:
Waarom zou je dat niet durven zeggen tegen die huisarts ?
De huisarts heeft een beroepsgeheim, je kan het beter tegen de huisarts zeggen dan de pastoor.

En de huisarts zal er zelf ook helemaal niet gek van opkijken, die maakt echt wel gekkere dingen mee hoor.

De pastoor heeft ook beroepsgeheim hoor :wink: Net als advocaten en notarissen.

Maar inderdaad, stap er gewoon mee naar je huisarts, die mensen hebben hier dagelijks mee te maken en zullen je gewoon behandelen. Denk niet dat je nu ineens 'evil' bent omdat je af en toe wat dope doet, dat is precies hoe Grijs 1 en de gristenhonden (Voor de belgen; het nieuwe Nederlandse kabinet) ons willen laten voelen.
DF verenig u en pleeg een coupe! :openmouth:

Wacky

Badass junkie
Toch vertrouw ik de huisarts beter dan de pastoor :grin:

(zoals je al zei, "gristenhonden". Daar heb ik het niet zo op :wink:)

Heb het nu enkele mensen verteld, maar die reageerden nou en....wordt toch in principe ook voorgeschreven als medicijn. En als ze je niet helpen en geloven moet je tijdelijk het op zo''n manier doen.
Over een maand is er een onderzoek eindelijk, nog even volhouden dus :)!
Misschien dat ik het achteraf aangeef aan de huisarts :)

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
nieuwsgierig zei:
wordt toch in principe ook voorgeschreven als medicijn. En als ze je niet helpen en geloven moet je tijdelijk het op zo''n manier doen.
Over een maand is er een onderzoek eindelijk, nog even volhouden dus :)!
Misschien dat ik het achteraf aangeef aan de huisarts :)
Wat voor klachten zijn het eigenlijk? Medicinale wiet wordt niet zomaar voorgeschreven, lijkt me.

"Heb het nu enkele mensen verteld, maar die reageerden "nou en"
Wat voor mensen waren dat?

Bovenaan