mushroompiet
Belezen gebruiker
nou ik kwam net van de tandart en moest toch de stad dus ik dacht: laat ik maar even wat mexicaantjes kopen. zo gezegd zo gedaan. toen ging de natuur in en vrat op mijn fiets de paddestoeltjes op. even later ging ik even zitten op een bankje waar ik een mooi uitzicht had op een moeras achtig gebied. toen merkte ik dat alles enorm langzaam ging. alles bewoog heel langzaam met de wind mee. de kleuren van de zonnestralen, die tussen de wolken kwam, zag er prachtig uit. ik kreeg zin om even rond te gaan lopen. toen liep ik tussen bomen die steeds groter leken te worden. ik voelde me enorm klein. ik zag de grond ademen. na een tijdje lopen begon ik me heel zwaar te voelen, nog erger dan een uurtje terug. toen moest ik ergens naar de wc toe en ging bij de eerst volgende snackbar naar binnen toe. daar vroeg ik om een flesje water en of ik naar de wc mocht en dat mocht. toen kwam ik terug, dronk het water op en zei: nou bedankt he, tot ziens! toen zei hij: je moet wel betalen hoor. ik schaamde me en betaalde natuurlijk. toen ging ik weer verder de bossen in. daar ben ik een heel stuk gaan wandelen en dat was wel chill. toen kwam ik aan bij mij fiets en kreeg ik zin om een stuk door het natuur te gaan fietsen. lekker muziekje op en genieten van deze trip. ik had toen een heel stuk gefietst en enorm veel gefilosofeerd over dingen. had ook nagedacht over mezelf en kwam tot conclusies. toen kwam ik erachter dat ik vlakbij het huis van een kameraad was. eenmaal daar aangekomen was ik (helaas) weer half nuchter. daar had ik wat gegeten en kon daar ook blijven slapen. volgende dag werd ik wakker en een half later alweer een fles drank op. toen gingen we de stad in en kochten hawaise paddestoelen en 10 hawaiian baby woodrose zaadjes. toen gingen we blowen in een kroeg en at daar ook meteen mijn paddestoelen op. even later leek het alsof ik lensen in had volgens mensen. nog wat jointjes gerookt en toen gingen we stad in om wat dingen te kopen. op een gegeven moment stond ik in de winkel waar mtv aanstond op de tv's. de kleuren leken mooier en kwamen als zonnestralen uit de tv. muziek klonk mooi. en voelde me ook best high. we gingen weer naar huis en daar had ik mijn zaadjes al op gegeten. omdat ik de dag daarvoor al paddestoelen op had merkte ik niet zo erg veel van de paddestoelen en zaadjes. maar ik voelde me enorm vaag. vandaag trouwen ook nog. ik voel me heel erg imuun voor drugs. over 2 weken wil ik weer verder gaan om een hersenbeschadeging op te lopen.