Dragons dynamite

Hallo,

Ik weet dat hier al eens een topic over is geplaatst maar ik kon hem niet terug vinden:$

Ik heb met een paar goede vrienden tot nu toe 2 x truffel ervaring(1 x philossepherstone + 1 x atlantis) nu hebben wij gelezen over dragons dynamite en deze lijken ons echt gewelig en we willen binnenkort wel een space-avondje met deze truffels :grin: .
Nou heb ik gelezen dat niet elke smartshop ze verkooopt, en we willen wel gelijk een smartshop hebben waar we ze meteen kunnen kopen, nou is de vraag:

Welke smartshops in regio amsterdam verkopen dragons dynamite?

Alvast bedankt,
Sinasappel.

Officieel zijn drugs verboden, maar het is gewoon leuk.

Officieel is het 'sinaasappel' , maar sinasappel is gewoon leuk, dus mag ik een woord iets anders spellen ?

Officieel is bestaat Noarx niet eens in het woordenboek, maar jij vindt het gewoon leuk, dus moet je het gewoon gebruiken.

Dus, als ik sinasappel er leuker uit vind zien gebruik ik dat gewoon als naam.

Noarx

Experimenterende gebruiker
Je hebt gelijk.
Ik las je topic en wist geen antwoord voor je.
Echter vond ik het ook zo lullig om je bericht onbeantwoord te laten.
En dat was nou net hetgeen wat het eerst in me opkwam :grin:

Edit:
Wel pro dat je noarx gegoogled hebt.
Ondanks dat het niet in het woordenboek staat wil nog niet zeggen dat het geen woord kan zijn.
Het zou zo maar onder neologisme kunnen vallen :wink: :P

Edit2:
En omdat ik in een zeikbui ben ga ik nog ff verder op je bericht in :grin:
Officieel zijn drugs niet verboden. Er zijn zelfs een heel aantal drugs niet verboden; denk aan: Cafeïne, Nicotine, alcohol, etc.
Bovendien is het Engelse woord voor apotheek drugstore, ofterwijl, een plaats waar je drugs (medicijnen) kunt kopen.

Drugs is nogal een algemeen begrip omdat sommige beweren dat alleen middelen die verslavend zijn drugs zijn, anderen beweren dat alle middelen die een lichaam of geest beïnvloeden drugs zijn. Als 'drugs' (in de zin van verslaving) verboden zouden zijn zouden alcohol en nicotine dus verboden zijn en 'drugs' als 2C-B, Paddo's, LSD toegestaan :grin:

Bovenaan