Uiteindelijk ben ik voor 15 gram gegaan! Dan denk je ook, waarom dat lullige grammetje niet laten liggen, maar de porties waren al geen 16 gram p.p meer maar rond de 15 gram p.p. .. En moet zeggen dat het zeker beviel.. Bij vorige keer paddo's/truffels bleef de trip eigenlijk vrij rustig..
Al is dit het verkeerde subforum zal ik toch een klein stukje vertellen over hoe ik de trip beleefd heb..
De truffels naar binnen gewerkt met vla, wat verrassend makkelijk ging, heb normaal best moeite met die gore zooi, maar met de vla ging het beter en waren ze zo weg.. Daarna na mijn kamer gegaan en een filmpje opgezet, A bridge to Terabithia, best een bizarre film, en al helemaal met paddo's op! Ik kwam er pas later achter dat hun wereld puur fantasie was.. Terwijl je de wereld terabithia uit de doeken zag komen zag ik hele andere dingen.. Het bos waar ze in speelden veranderde steeds van vorm en kleur, en tijdens de film zag ik de film steeds switchen van speelfilm naar een tekenfilm.. En toen dat meisje dood ging heb ik gehuild als een baby.. Ik vond het zó erg dat ze nou zomaar dood was, en ik snapte ook helemaal niks meer van die film.. Ik snapte niet wat die wereld nu was en hoe zo'n onschuldig kind nou zomaar dood kon gaan.. Het was ook zo onverwacht, haha. Raar gevoel...
Daarna de film afgezet en nog een beetje na zitten bespreken over dat we het zo erg vonden dat zo'n onschuldig kind dood was door zoiets simpels (ze was gevallen op haar hoofd ofso!)
Hierna besloten we beetje te gaan chillen met wat mooie muziek op .. We lagen beetje op bed na te denken over van alles en nog wat en ik moet zeggen dat ik écht geraakt werd door de muziek en de situatie.. Ik had ook nog steeds visuals, ik zag een soort van golf/gloed door de kamer heen.. Ook was het op een gegeven moment alsof ik naar mezelf en tripmaat keek vanuit een heel andere hoek dan ik zelf lag, alsof ik op ons toekeek.. Ik voelde zijn aanwezigheid, en dat we elkaar aanraakten met de knieën, dit was een heel bijzonder, apart gevoel.. Het voelde alsof we in een bos lagen, op een stuk erg zacht grasland met zo'n zomers gevoel erbij.
Dit was allemaal erg relax, tot mijn zusje de kamer binnenkwam! Vreemd om iemand in de kamer te hebben en ervaren die niet aan de paddo's zit, het was gelijk of de werkelijkheid weer een stukje dichterbij kwam, maar niet in storende zin. Ze zag er erg mooi uit en het was alsof ze in de kamer getekend was.. Haar haar golfde ook erg mooi en zag er ook getekend uit, en het vervaagde ook een beetje.. Samen met mijn zusje wat muziek laten spelen tot we uiteindelijk op het dierenalfabet kwamen, waar we zeer grote moeite hadden met de dierenletter 'Q'.. Handig, computers, dus dit werd even gegoogled, waarna we vervolgens uitkwamen op een Hyves waar willekeurige mensen dus dierennamen/soorten hadden neergezet in berichtjes.. Wij héél enthousiast naar de letter 'Q' op zoek, totdat onze ogen vallen op een berichtje waar het dier 'Kavia' in staat.. Dit was de start van een lachuitbarsting, je kon me van de vloer opvegen!
Inmiddels was het al best laat geworden en de hoogste pieken van de trip waren alweer gevlogen.. Nog een jointje gerookt en verder gaan chillen en uiteindelijk in slaap gevallen..
Kan achteraf zeggen dat het voor mij echt een hele intense trip was, naast de mooie grappige dingen zoals het bos wat verandere van kleur ook dingen om over na te denken gekregen.