Rammelslakje
Belezen gebruiker
Hey,
Mag je eigelijk een J draaien in de auto (dus niet het roken of onder invloed zijn van)?
Thanks!
Mag je eigelijk een J draaien in de auto (dus niet het roken of onder invloed zijn van)?
Thanks!
Rammelslakje zei:Hey,
Thanks!
Gelukkig ben jij de meest intelligente persoon op aarde, wat zouden we zonder je moeten..fs180 zei:Voor alle BIJNA slimme mensen. Jouw auto staat op de openbare weg hoor![]()
Een overtreding en een misdrijf zijn 2 verschillende dingen :PDrippTone zei:Of bedreiging, je hebt nog niet gedaan wat je zegt, maar je dreigt er wel mee. :P
Let maar eens op voor hoeveel dingen je kunt worden opgepakt die je net niet doet.
Oom Klaas zei:Gewoon draaien die handel maar niet roken,
sowieso is het onverantwoordelijk om stoned te rijden.
quote]
volgens belgische wet dacht ik dat er minstens 14 uur tussen blowen en auto rijden zijn om daarna verstandig terug te kunnen rijden (zonder positief te testen) maar dat is echt bullshit... als je elke week een paar blowtjes doet kan je nog altijd positief testen lijkt mij toch ...
weet niet hoe het in nederland zit
3 minuten!?cropp zei:een joint heb je binnen 3 minuten gedraait, hoe groot is de kans dat er precies op dat moment een politieagent langs komt?
and again, hoe groot is de kans dat de beste man jou ook daadwerkelijk aanhoudt?
en hoe groot is de kans dat je geen tijd meer hebt om je joint voorzichtig in het desbordkasje te leggen?
gewoon doen man, een vent in een leren broek houdt mij niet tegen!!!
loadrunner zei:Je mag een joint hebben of draaien in de auto, ze kijken dan wel naar de asbak, of daar een tipje in ligt, en ze kijken naar je ogen, of die rood zijn. en stellen een paar vragen om te controleren of je in staat bent auto te rijden.
ik weet niet wat voor joints jij draait maar een niet al te grote van n halve gram doe ik net onder een minuut over..cropp zei:@iraqio: 3 minuten, vind je dat veel of weinig?
loadrunner zei:Je mag een joint hebben of draaien in de auto, ze kijken dan wel naar de asbak, of daar een tipje in ligt, en ze kijken naar je ogen, of die rood zijn. en stellen een paar vragen om te controleren of je in staat bent auto te rijden.
en dit vind ik niet meer dan terecht, iemand die knijterstoned is hoort ook geen auto meer te rijden.
grappigcropp zei:ik doe gewoon op mijn dooie gemakkie, als ik in mijn eentje ben heb ik hem ook wel zo af, maar als ik bij een maat van mij in de auto zit duurt het meestal wat langer...