MetaalKonijn zei:
Over die organisatie heb ik nog niet veel positiefs horen vallen. :P
VERGASSEN DIE MOEDERNEUKENDE FOKKING KANKERORGANINAZI.
.
Nouja, alle sop het festivalterrein zelf was wel ongeveer aight, maar dat was ook het enige.
Hoppa:
Woensdag:
File in Antwerpen (wat de neuk we daar deden weten we nog niet) gevolgd door wachten voor de ingang bij Dour (4 km, 3,5 uur werk).
Alle auto's over 1 kutweggetje met kinderkopjes naar de camping.
Dat systeem kon niet slechter.
Eveneens als een bandje halen bij punt 1 en dicht laten knippen bij punt 2.
Wordt er bij punt 2 ook nog een wijf helemaal lijp waardoor het nog slomer gaat.
8 uur voor Dour, 3 uur stond de tent.
En jonkel en slapen, tot hier toe moest het voor mij nooit meer.
Echter de komende 4 dagen maakten het wel goed.
Donderdag:
12 uur uit bed, eerste band die dag:
-Year of No Light, koude doomachtige muziek, met continu eentonige krijsen. Opzich een dikke sfeer die het achterliet, zelfs om x uur in de middag. Helaas, mijn gezelschap was er minder van gediend en ik heb het na een minuutje of 10 met rust moeten laten.
-Dj Hype, lekkere drum n bass met een of andere vage MC erbij. Goed dansbaar. De MC werd soms wat eentonig, maar opzich, was hij verder ook wel gezellig.
-Murdock: Drum n bass maar saaier, we hebben het hier afgetrapt om naar:
-Viva la Fete te gaan. Gezellige vage muziek die ik niet kan labelen bij een gebrek aan kennis erover. dus ^. Vermakelijk en strak, ik heb me geamuseerd. Meer contact met het publiek mocht, maar het was zo ook spaight. (op de myspace vind ik er overigens geen donder aan)
-Wu Tang Clan: ongeveer wat je van zulke mannen verwacht: Luie negers die te laat aankomen, voor tijd vertrokken zijn en hip hop brengen.
Leuk, voor een keer.
-Andy C: Drum n Bass waar ik goede dingen over had gehoord. Inderdaad, vette stukje muziek daar, alleen moeten ze niet na 30 tot 60 seconden weer stilvallen voor wat slap geouwehoer dat verre van meerwaarde had. De irritaties liepen hoog op en we smeerden hem maar snel. Jammer, had hij zijn nummers langer gemaakt in plaats van die karige korte kankerstukjes had ik er best nog een uur willen staan. (of hoe lang hij er ook had mogen blijven)
-Sickboy. We verwachten breakcore, krijgen een of andere happy house act ofzo. Laters he.
Vrijdag: hier stond niks gepland, en ik heb me redelijk aan die planning gehouden.
Maffen tot een uur of 1, vervolgens de berg naast het terrein eens beklimmen om dara te wandelen en verder te jonkelen.
Erg genoten daarboven, betere lucht en temperatuur dan beneden.
groetjeskusjes.
-Goose: geinig. Ik had naar aanleiding van de soundcheck spacyer verwacht, dus eigenlijk een tegenvaller. Wel leuk verder hoor.
Erna weer ik niet precies meer, wel een aantal tenten afgeweest geloof ik.
Zaterdag: Na een vrijdagje rusten waren we wel redelijk ontspannen, en dat hadden we weer vrij lang volgehouden op camping terrein. Schaduw, jonkels, poker en Fransen dissen waren weer aan de orde van de dag.
Een of andere beue franse rotzak had zijn tent midden in het gangpad gezet met nog wat homies van hem. Samen 2 tenten, en uiteindleijk moest men tussen de zijne en de mijne doorlopen, wat toch wat schade ging oplevere.
Enkele lintjes en omleidingbortjes in 3 talen deden wonderen en in no time was zijn tent vrij platgewalst door diverse groepjes van 4 tot 10.
Jammer man. Echt zonde.
Rond 8-9 richting festivalterrein gegaan:
-Israel Vibration: ik had me miskeken blijbaar, na 10 seconden was het ruim genoeg.
-Opgezwolle: jeweettoch.
-Brujeria: Geen idee wat die gast lulde en wat ze poogden te spelen. Cola was lekker de hamburger ook.
-Dropkick Murphys. Nog steeds flink aan de Cola en Hamburger.
-Autechre: Ik ben in de tent geweest heb ik vernomen, volgens mij was het vaag.
-Venetian Snares: Hier kwamen we dan toch voor, geflipte shite tot en met, flink los, laatste 10-15 minuten van de set waren quite much teh flipage.
GEWELDIG!
-Vitalic: Ik meende een Tiga Covertje te horen? Verder wel leutig.
-Dr. Elektroluv: Electro, wel weer fijn. Alleen optijd naar de tent gegaan, geen idee meer waarom.
Onderweg nog even vrienden gemaakt met wat rare Fransen. Foto volgt. (althans, ik hoop dat hij ze niet gaat vergeten mailen)
Zondag:
-Merboz begon om half 3
en ik was weer aan de poker.
Jammer man.
Sunn o))).
De tent ongeventileerd vol met rook. Dit in combinatie met verhalen over kotsende en flauwvallende mensen hebben mij zachtjes aan maar naar buiten doen lopen. Heb een evenwichtsstoornis wel eens gehad en dat merk ik bij lokale concerten soms nog.
Ik had het idee dat 1 slide en een hoger volume op zo een bass funest had kunnen zijn, en daar voelde ik weinig voor.
Verder was het me toch tè traag.
een 10 voor sfeer overigens, dat wel.
Enge meuk.
-Black Rebel Motorcycle Club : nee.
-Dj Shadow : Ja, wel leuk.
En toen zijn we maar eens door gegaan naar de tenten, we waren het wel beu.
Mensen op de camping die perfect dieren nadoen en 400 keer "bonsoir"naar elkaar roepen: JA!
Fransman die nederlands leert "ik zoek vrienden"
JA!
KAKAFRAU!: Ja!
DOUREEEEEEEEEH: nee.
De berg naast het festival: Ja!
The Chosen en compagnons: Ja!
(ohja, en The_Chosen heeft een woeste staart

)
Mannen in jurken, mannen in boxers die dansen bij black rebel dinges, mannen die, etc. JA!
Te grappig wat er rond liep.
Zatte fransen die na een jonkel instorten: JA! (foto's volgens hoop ik)
5 dagen niet kakken: nee.
VENETIAN SNARES JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJ
JAAAAAAAAAAAAA!
De hele ervaring was eigenlijk wel gaaf. Ik vergeet ook een stuk dingen te melden, en ook wel een aantal bands, maar het totaal vond ik gaaf.
Eten en drinken was ok.
Alles wat met het festival te maken had vond ik wel ok.
Maar alles wat met de camping te maken had, kreeg ongeveer wel een dikke min van mij.
Alles wat op de site stond dat er was was er inderdaad, maar de mate waarin, de effectiviteit ervan of de moeite die je ervoor moest doen was meer uber fokking karig kankersuua.
+te weinig plaats.
http://www.youtube.com/watch?v=b0iBhZS-a-0
Op de berg.
Zoiets.
Trouwens, wat die controles betreft: Ik heb toch aan meneer de zwaan mijn stash mogen showen (alleen wiet) samen met mijn maten en we mochten erna gewoon ermee doorrijden (14 gram op 3 mensen)