Ik ben dus gepakt op de afrit van DOUR door de douane, eerste keer dour, dus ik wist niet dat ze daar alle jaren controleren blijkbaar...
Ze hebben gevonden : 100gram efedra, salvia bladeren, 2 LSD zegels, 5 gram wiet, 1 gram hash, betelnoot, 100gram passiebloem, ruwe opium en men weegschaaltje.
afgepakt :
-de efedra (ze hebben er voor gebeld enal, voor te checken of het legaal was of niet, en blijkbaar wel
ik wist niet dat dat illigaal was in belgie.)
- salvia bladeren (maar die zaten in een theedoosje, waarop stond 'Abend MIX')
- 1 LSD zegel (men hartje
) (de andere zegel hebben ze gewoon droogweg terug weggestoken, ze hadden hem zelfs in hun handen.. ik snap het niet ze.. DOMMERIKKEN! of vriendelijke flikken
)
-al men wiet en hash
-men ruwe opium
-men weegschaaltje
betelnoot was blijkbaar legaal, die kwamen dat zelfs vragen aan mij wat dat was en wat dat deed
zeflde met de passiebloem, kende ze ook niet 
Ze hebben een PV opgestelt, maar daarin stond alleen het volgende:
-100gram efedra
-25gr Abend Mix (dwazerikken
inplaats van salvia
en waarom zoude ze thee in beslag nemen? :P )
-1 LSD zegel
De wiet enzo hebben ze niet eens genoemt, wel afgepakt.
Ik heb gezegt dat alles van mij was. ze verdachten me wel eerst van dealen, door die weegschaal, maar heb uitgelegt dat ik dat gebruikte voor niet opgelicht te worden als ik iets koop op het festival.
Nu vraag ik me af, iemand een idee wat voor boete en/of straf ik kan verwachten? Ze kunnen me alleen maar iets geven voor die 1ne LSD zegel denk ik. Dat is het enige dat op die PV stond dat echt erg is.. aleja, op wettelijk vlak dan.
Was wel ff een bummer op de feestsfeer. Mij gewoon eruit gepikt omdat ik dreadlocks heb en er wat hippie-achtig uitzie eh... DISCRIMINATIE noem ik da ! :P
Ze hebben gevonden : 100gram efedra, salvia bladeren, 2 LSD zegels, 5 gram wiet, 1 gram hash, betelnoot, 100gram passiebloem, ruwe opium en men weegschaaltje.
afgepakt :
-de efedra (ze hebben er voor gebeld enal, voor te checken of het legaal was of niet, en blijkbaar wel
- salvia bladeren (maar die zaten in een theedoosje, waarop stond 'Abend MIX')
- 1 LSD zegel (men hartje
-al men wiet en hash
-men ruwe opium
-men weegschaaltje
betelnoot was blijkbaar legaal, die kwamen dat zelfs vragen aan mij wat dat was en wat dat deed
Ze hebben een PV opgestelt, maar daarin stond alleen het volgende:
-100gram efedra
-25gr Abend Mix (dwazerikken
-1 LSD zegel
De wiet enzo hebben ze niet eens genoemt, wel afgepakt.
Ik heb gezegt dat alles van mij was. ze verdachten me wel eerst van dealen, door die weegschaal, maar heb uitgelegt dat ik dat gebruikte voor niet opgelicht te worden als ik iets koop op het festival.
Nu vraag ik me af, iemand een idee wat voor boete en/of straf ik kan verwachten? Ze kunnen me alleen maar iets geven voor die 1ne LSD zegel denk ik. Dat is het enige dat op die PV stond dat echt erg is.. aleja, op wettelijk vlak dan.
Was wel ff een bummer op de feestsfeer. Mij gewoon eruit gepikt omdat ik dreadlocks heb en er wat hippie-achtig uitzie eh... DISCRIMINATIE noem ik da ! :P