Oke, je vraagt of het gevaarlijk is, het word geadviseerd niet te doen en toch doe je het. Waarom vroeg je dan eerst advies als je toch je eigen koers kiest?Ik heb 3 kwartier geleden 500 mg ingenomen en ik merk weinig. Alleen een beetje relaxed. Maar that's it. Het is wel met vertraagde afgifte. Dus ik weet niet of het dan langer duurt.
Oke, je vraagt of het gevaarlijk is, het word geadviseerd niet te doen en toch doe je het. Waarom vroeg je dan eerst advies als je toch je eigen koers kiest?
Het idee is dat je de vertraagde afgifte omzeilt door de tablet fijn te malen, om zo een piek in je bloedspiegel te creëren die je als prettig kan ervaren. (Geen advies)Ik heb 3 kwartier geleden 500 mg ingenomen en ik merk weinig. Alleen een beetje relaxed. Maar that's it. Het is wel met vertraagde afgifte. Dus ik weet niet of het dan langer duurt.
Dat heb ik ook zitte denken sinds ik gelezen had dat hij/zij zomaar 500mg heeft genomen ZONDER OPI TOLERANTIE. Kan niet goed gegaan zijn zowiezo. Ik hoop maar niet het ergste, stel je voor dat jullie daar in NL een kranten artikel lezen...Man man toch.Hoop dat het goed gaat met TS..... ?
Ja, bizar toch. Ik hoop dat het puur aandachttrekkerij was en dat TS het niet heeft genomen. Zowiezo als je dit overleeft is het zeker geen prettige ervaring geweest. Echt palliatieve style.Dat heb ik ook zitte denken sinds ik gelezen had dat hij/zij zomaar 500mg heeft genomen ZONDER OPI TOLERANTIE. Kan niet goed gegaan zijn zowiezo. Ik hoop maar niet het ergste, stel je voor dat jullie daar in NL een kranten artikel lezen...Man man toch.
Dat hoop ik dus ook gwn dat het aandacht zou zijn. Puber dat aandacht wou met stoerdoenerij. Als TS hier komt reageren en zeggen dat er niks speciaal was dan zowiezo BS. Indd prettig zal het niet geweest zijn. Zeggen dat je een 45min geleden 500MG hebt genomen en dat het niet speciaal was. Denk niet lang na het typen van de laatste post dat hij/zij volop tegen een muur geknald is.Ja, bizar toch. Ik hoop dat het puur aandachttrekkerij was en dat TS het niet heeft genomen. Zowiezo als je dit overleeft is het zeker geen prettige ervaring geweest. Echt palliatieve style.
Dat hoop ik dus ook gwn dat het aandacht zou zijn. Puber dat aandacht wou met stoerdoenerij. Als TS hier komt reageren en zeggen dat er niks speciaal was dan zowiezo BS. Indd prettig zal het niet geweest zijn. Zeggen dat je een 45min geleden 500MG hebt genomen en dat het niet speciaal was. Denk niet lang na het typen van de laatste post dat hij/zij volop tegen een muur geknald is.
En nu hopen dat het bij een rot ervaring is gebleven en dat TS ok is.
Hallo,
Ik heb 500 mg Oxycodon liggen. Is dat een gevaarlijke dosis? Ik ben wel benieuwd waar de grenzen een beetje liggen. Zijn er mensen die ooit wel eens zo'n hoge dosis hebben gehad?
Groetjes, Creature
Doe eens normaal man! Weer zo een gevaarlijk en slecht advies...Totaal niet gevaarlijk ! Gewoon tot je nemen! Je kunt het ook vermalen tot poeder vermeng dat met water pak een doseringspuit, vul het goedje in je spuit! Dan doe je een naald erop! vervolgens doe je een riem strak om je arm heen! Verolgens zoek je blauwe ader! Steek die naald erin! Dan haal je dosering spuit heen en weer zodat bloed in doseringspuit komt! Dan vol naar binnen spuiten! Dan volop genieten!
Totaal niet gevaarlijk ! Gewoon tot je nemen! Je kunt het ook vermalen tot poeder vermeng dat met water pak een doseringspuit, vul het goedje in je spuit! Dan doe je een naald erop! vervolgens doe je een riem strak om je arm heen! Verolgens zoek je blauwe ader! Steek die naald erin! Dan haal je dosering spuit heen en weer zodat bloed in doseringspuit komt! Dan vol naar binnen spuiten! Dan volop genieten!
Ben bang van niet... Levensgevaarlijk die gozert..Ik mag toch echt hopen dat dit een trollbericht is.
Denk’t ook, en leuke avatar heb je lol.Dit is een troll bericht.
Overduidelijk iemand die wat aandacht nodig had.
Lees ook eens wat er gepost word:
"Ik heb geen ervaring met opiaten"
"Ik heb niet echt tolerantie"
Straight up bullshit.
Ja zo ziet het er naar uit.Dit is een troll bericht.
Overduidelijk iemand die wat aandacht nodig had.
Lees ook eens wat er gepost word:
"Ik heb geen ervaring met opiaten"
"Ik heb niet echt tolerantie"
Straight up bullshit.
Goed dat je er nog bent. Sterkte.was op zoek naar een manier om er tussenuit te knijpen
Pffff...Tja gelukkig haalde je het dus toch nog.Oké, ik moet toegeven, was op zoek naar een manier om er tussenuit te knijpen. En het was niet bij relaxed gebleven. Ik werd na een tijdje hondsberoerd en er is even een ziekenhuisopname nodig geweest. Heb me tot aan vandaag de dag nog niet goed gevoeld en mijn lichaam is nog herstellende van de klap. Dit is dus beslist geen aanrader. Was wel een wijze les voor me.
Dat is echt een gevaarlijke dosis. Grote kans dat je overlijdt omdat je lichaam stopt met ademen. Hier ben je dan bewust bij, maar je kan niks doen. Schijnt een hele nare manier te zijn om dood te gaan.Hallo,
Ik heb 500 mg Oxycodon liggen. Is dat een gevaarlijke dosis? Ik ben wel benieuwd waar de grenzen een beetje liggen. Zijn er mensen die ooit wel eens zo'n hoge dosis hebben gehad?
Groetjes, Creature
HOLLY MOLLY, ik was aan het google en kom ik dit op de forum tegen. Ik heb me speciaal geregistreerd om te reageren.
MAAR JEMIG. Ik heb onlangs een heftige knie operatie gehad. Ik slik momenteel 10mg dat werkt 4 uurtjes. Als ik binnen die 4 uurtjes nog een eerder dosis slik zie ik ze al vliegen. En dat is dan 20 mg in zo een 6 uurtjes. Ik ben al zowat van de kaart by 10/20 mg. Laat staan 500, dat overleeft niemand. Tenzy je dood wilt.
Maak er aub geen grappen mee, het zijn geen snoepjes!!!
En mensen die dit aansporen zijn niet goed in hun bovenkamer
Dit is de rede die de farmaceutische bedrijven vaak geven maar dit is gewoon bullshit.Is het zo dat paracetamol de oxycodon een versterkende werking geeft?