Dosis Oxycodon gevaarlijk?

Creature

Newbie
Hallo,

Ik heb 500 mg Oxycodon liggen. Is dat een gevaarlijke dosis? Ik ben wel benieuwd waar de grenzen een beetje liggen. Zijn er mensen die ooit wel eens zo'n hoge dosis hebben gehad?

Groetjes, Creature

pelgrim

Bewuste gebruiker
Tjah...Wat is je tolerantie? Heb je al opiaten gebruikt? Graag wat meer info want zo kunnen we niet weten of het voor jou gevaarlijk is of niet.

pelgrim

Bewuste gebruiker
Hoeveel mg per pil is de oxycodon?? Maar je hebt nog geen ervaring met opiaten?? Oxycodon is wel redelijk sterk direct. Ik zou zeggen begin niet aan opiaten maar tjah ik ben je vader niet en zelf snoep ik ze ook af en toe eens :wink:.

Mss dat er anderen je beter kunnen helpen? Doe vooral voorzichtig :wink:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Je hebt het nog nooit geprobeerd en je zit aan 500mg te denken? Tenzij je in het ziekenhuis of tussen 6 planken wilt eindigen moet je niet met zulke doseringen gaan kloten.

En ja de grens opzoeken met opiaten moet je sowieso niet aan beginnen, dat gaat alleen maar heel onaangenaam worden.

Laatst bewerkt:

Lytje pole

Bewuste gebruiker
Volgens mij gaan pillen tot 80mg met verlengde afgifte, maar bind me er niet aan vast.

Toen ik begon nam ik 1 pil van 20mg gecrusht, oraal. Dat zorgde binnen een uur voor een euforische high van een uurtje, daarna een uur of 4 relaxed en eventueel wat nodden.

Het effect op die dosis heb ik zo’n 2 jaar kunnen vasthouden omdat ik het maar af en toe nam.

Op een gegeven moment werd dat 30mg. Toen zelfs 10 maanden lang afgegleden naar dagelijks gebruik. Met 2x een stop.

Om enig effect te behouden gebruikte ik uiteindelijk +60mg. Bijvoorbeeld ‘s ochtends 40mg en in de loop van de dag nog 20mg.

Herdoseren werkt eigenlijk niet prettig omdat de euforie van de eerste inslag op de dag niet terugkomt.

Ik ben er nu helemaal vanaf en ben ook niet van plan er ooit weer aan te beginnen omdat ik de werking op een gegeven moment niet prettig meer vond en mijn dagelijkse activiteiten er onder gingen lijden.

Als je 500mg neemt krijg je een overdosis maar voor zelfeuthanasie heb je wel 1.1 gram nodig in combinatie met bijvoorbeeld 120mg flunitrazepam. (zonder tolerantie). Link

Dit is overigens geen advies en verder spreek ik puur op basis van mijn eigen ervaring met dit middel. Wel zou ik willen adviseren dit medicijn überhaupt niet te misbruiken.

Laatst bewerkt:

Creature

Newbie
Ik heb 3 kwartier geleden 500 mg ingenomen en ik merk weinig. Alleen een beetje relaxed. Maar that's it. Het is wel met vertraagde afgifte. Dus ik weet niet of het dan langer duurt.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik heb 3 kwartier geleden 500 mg ingenomen en ik merk weinig. Alleen een beetje relaxed. Maar that's it. Het is wel met vertraagde afgifte. Dus ik weet niet of het dan langer duurt.
Oke, je vraagt of het gevaarlijk is, het word geadviseerd niet te doen en toch doe je het. Waarom vroeg je dan eerst advies als je toch je eigen koers kiest?

Lytje pole

Bewuste gebruiker
Het idee is dat je de vertraagde afgifte omzeilt door de tablet fijn te malen, om zo een piek in je bloedspiegel te creëren die je als prettig kan ervaren. (Geen advies)

Als je 500mg met vertraagde afgifte gewoon, zonder fijnmalen inneemt wordt er de komende 12 uur per uur 40mg afgegeven. (Natte vingerwerk want Ik weet niet of de opname van de tabletten met vertraagde afgifte lineair verloopt en hoe snel de stof wordt afgebroken).

Laatst bewerkt:

pelgrim

Bewuste gebruiker
Hoop dat het goed gaat met TS..... ?
Dat heb ik ook zitte denken sinds ik gelezen had dat hij/zij zomaar 500mg heeft genomen ZONDER OPI TOLERANTIE. Kan niet goed gegaan zijn zowiezo. Ik hoop maar niet het ergste, stel je voor dat jullie daar in NL een kranten artikel lezen...Man man toch.

Lytje pole

Bewuste gebruiker
Dat heb ik ook zitte denken sinds ik gelezen had dat hij/zij zomaar 500mg heeft genomen ZONDER OPI TOLERANTIE. Kan niet goed gegaan zijn zowiezo. Ik hoop maar niet het ergste, stel je voor dat jullie daar in NL een kranten artikel lezen...Man man toch.
Ja, bizar toch. Ik hoop dat het puur aandachttrekkerij was en dat TS het niet heeft genomen. Zowiezo als je dit overleeft is het zeker geen prettige ervaring geweest. Echt palliatieve style.

pelgrim

Bewuste gebruiker
Ja, bizar toch. Ik hoop dat het puur aandachttrekkerij was en dat TS het niet heeft genomen. Zowiezo als je dit overleeft is het zeker geen prettige ervaring geweest. Echt palliatieve style.
Dat hoop ik dus ook gwn dat het aandacht zou zijn. Puber dat aandacht wou met stoerdoenerij. Als TS hier komt reageren en zeggen dat er niks speciaal was dan zowiezo BS. Indd prettig zal het niet geweest zijn. Zeggen dat je een 45min geleden 500MG hebt genomen en dat het niet speciaal was. Denk niet lang na het typen van de laatste post dat hij/zij volop tegen een muur geknald is.

En nu hopen dat het bij een rot ervaring is gebleven en dat TS ok is.

Twirley Bird

Bewuste gebruiker
Dat hoop ik dus ook gwn dat het aandacht zou zijn. Puber dat aandacht wou met stoerdoenerij. Als TS hier komt reageren en zeggen dat er niks speciaal was dan zowiezo BS. Indd prettig zal het niet geweest zijn. Zeggen dat je een 45min geleden 500MG hebt genomen en dat het niet speciaal was. Denk niet lang na het typen van de laatste post dat hij/zij volop tegen een muur geknald is.

En nu hopen dat het bij een rot ervaring is gebleven en dat TS ok is.

MVA duurt het 2-3 uur voor de t-max bereikt is dus vermoed dat de poster erna in slaap is gevallen en hopelijk maar vermoed dat er aspiratie kwam door inademen van braaksel. Dat had je er wel bij mogen zeggen dat een anti braak middel nodig is. Zonder dat kan het goed zijn dat misselijkheid optrad maar zo diep sliep dat TS het in ging ademen. Daar krijgt men weer een ernstige longontsteking van. Met steeds minder lucht en saturatie onder de 80 of 70% raakt. Waardoor je lichaam een stupor / coma krijgt met "rabdomyolise" blabla... hopelijk is ze/hij op tijd gevonden.

Hoop dat het een troll was maar zie niet in waarom dat zou zijn. Als ik het lees wou deze persoon stoppen met leven en was zo 'slim' dat niet te benoemen. Zo ķomt het bij mij over in ieder geval..:unamused:

Conjo

Bewuste gebruiker
Hallo,

Ik heb 500 mg Oxycodon liggen. Is dat een gevaarlijke dosis? Ik ben wel benieuwd waar de grenzen een beetje liggen. Zijn er mensen die ooit wel eens zo'n hoge dosis hebben gehad?

Groetjes, Creature

Totaal niet gevaarlijk ! Gewoon tot je nemen! Je kunt het ook vermalen tot poeder vermeng dat met water pak een doseringspuit, vul het goedje in je spuit! Dan doe je een naald erop! vervolgens doe je een riem strak om je arm heen! Verolgens zoek je blauwe ader! Steek die naald erin! Dan haal je dosering spuit heen en weer zodat bloed in doseringspuit komt! Dan vol naar binnen spuiten! Dan volop genieten!

Hierbij een officiële waarschuwing en 3 dagen ban. Op dit forum proberen we het niveau enigszins hoog te houden en ik zie jou al een tijdje je best doen het tegenovergestelde te bereiken. Dit soort onzin in een sectie waar mensen komen voor echt advies over potentieel gevaarlijke middelen is zeer ongewenst. Ik ga je de komende tijd extra in de gaten houden en pas je je gedrag niet aan, dan gaan er zwaardere sancties volgen.

Mindless

Laatst bewerkt door een moderator:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Totaal niet gevaarlijk ! Gewoon tot je nemen! Je kunt het ook vermalen tot poeder vermeng dat met water pak een doseringspuit, vul het goedje in je spuit! Dan doe je een naald erop! vervolgens doe je een riem strak om je arm heen! Verolgens zoek je blauwe ader! Steek die naald erin! Dan haal je dosering spuit heen en weer zodat bloed in doseringspuit komt! Dan vol naar binnen spuiten! Dan volop genieten!
Doe eens normaal man! Weer zo een gevaarlijk en slecht advies...

Fenrir

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Tripreporter

Gast.

P

Pompen

Gast
Dit is een troll bericht.
Overduidelijk iemand die wat aandacht nodig had.

Lees ook eens wat er gepost word:

"Ik heb geen ervaring met opiaten"
"Ik heb niet echt tolerantie"

Straight up bullshit.

pelgrim

Bewuste gebruiker
Dit is een troll bericht.
Overduidelijk iemand die wat aandacht nodig had.

Lees ook eens wat er gepost word:

"Ik heb geen ervaring met opiaten"
"Ik heb niet echt tolerantie"

Straight up bullshit.
Ja zo ziet het er naar uit.

Creature

Newbie
Oké, ik moet toegeven, was op zoek naar een manier om er tussenuit te knijpen. En het was niet bij relaxed gebleven. Ik werd na een tijdje hondsberoerd en er is even een ziekenhuisopname nodig geweest. Heb me tot aan vandaag de dag nog niet goed gevoeld en mijn lichaam is nog herstellende van de klap. Dit is dus beslist geen aanrader. Was wel een wijze les voor me.

Twirley Bird

Bewuste gebruiker
Hoop dat je een andere minder risico volle manier vind om er voor je gevoel even 'weg' te zijn. Ik raad het niet aan maar je had beter een doos dormicum/ midazolam eten ipv oxycodon.

Snap je wens en mocht je er over willen praten pb gerust! Ik oordeel niet en heb ervaring met deze dingen.
Zijn je lever waardes alweer herstellende ?

Lees het boek 'Uitweg' als je nog zoiets overweegt. Of een (anonieme) hulp lijn inschakelt ik hoop dat je inderdaad je les hebt geleerd het kwam op mij impulsief over maar ik ken je ook niet op 3 berichten na.

Beterschap , na regen komt zonneschijn. Dit is jou ook gegund.

Mag ik vragen waarom je je nog niet goed voelt? Lichamelijke of psychische klachten? Of beiden want het gaat vaak hand in hand met elkaar.
Beterschap nogmaals!

pelgrim

Bewuste gebruiker
Oké, ik moet toegeven, was op zoek naar een manier om er tussenuit te knijpen. En het was niet bij relaxed gebleven. Ik werd na een tijdje hondsberoerd en er is even een ziekenhuisopname nodig geweest. Heb me tot aan vandaag de dag nog niet goed gevoeld en mijn lichaam is nog herstellende van de klap. Dit is dus beslist geen aanrader. Was wel een wijze les voor me.
Pffff...Tja gelukkig haalde je het dus toch nog.

Malafide

Experimenterende gebruiker
Met 20-30mg spacede ik m al behoorlijk de pan uit.

500mg lijkt mij een soort van poging tot zelfmoord

10e

Newbie
Hallo,

Groetjes, Creature
Dat is echt een gevaarlijke dosis. Grote kans dat je overlijdt omdat je lichaam stopt met ademen. Hier ben je dan bewust bij, maar je kan niks doen. Schijnt een hele nare manier te zijn om dood te gaan.

Als je een enorme tolerantie hebt dan kan het goed gaan, maar dan moet je in een periode opbouwen naar 500mg. Moet je niet willen natuurlijk

transformated

Badass junkie
500mg is een dodelijke dosis. Wees blij dat je nog leeft. Heb het zelf genoeg gebruikt in grotere dosissen met slaappillen erop, ben zelf nog blij dat ik er ben.

De Zandman

DF-koning
Godvergeme nog aan toe.
Ik les dit topic zojuist, en als dit verhaal hier allemaal waar is, dan zeg ik:
IDIOOT
Wie doet er nu zoiets? Als je niet levensmoe bent tenminste??
Ikzelf, mét een behoorlijke tolerantie, ga al rare dingen doen bij een 80 tot 100 mg oxcycodon....
En dan komt er hier iemand, die er maar direct 500 naar binnen tikt?!??
Dat verhaaltje erna, nog veel idioter. .

Ik distantieer me van dit soort lieden. (Trollen).

Chantaldebi

Newbie
HOLLY MOLLY, ik was aan het google en kom ik dit op de forum tegen. Ik heb me speciaal geregistreerd om te reageren.

MAAR JEMIG. Ik heb onlangs een heftige knie operatie gehad. Ik slik momenteel 10mg dat werkt 4 uurtjes. Als ik binnen die 4 uurtjes nog een eerder dosis slik zie ik ze al vliegen. En dat is dan 20 mg in zo een 6 uurtjes. Ik ben al zowat van de kaart by 10/20 mg. Laat staan 500, dat overleeft niemand. Tenzy je dood wilt.

Maak er aub geen grappen mee, het zijn geen snoepjes!!!

En mensen die dit aansporen zijn niet goed in hun bovenkamer

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
HOLLY MOLLY, ik was aan het google en kom ik dit op de forum tegen. Ik heb me speciaal geregistreerd om te reageren.

MAAR JEMIG. Ik heb onlangs een heftige knie operatie gehad. Ik slik momenteel 10mg dat werkt 4 uurtjes. Als ik binnen die 4 uurtjes nog een eerder dosis slik zie ik ze al vliegen. En dat is dan 20 mg in zo een 6 uurtjes. Ik ben al zowat van de kaart by 10/20 mg. Laat staan 500, dat overleeft niemand. Tenzy je dood wilt.

Maak er aub geen grappen mee, het zijn geen snoepjes!!!

En mensen die dit aansporen zijn niet goed in hun bovenkamer

Dank voor het delen kan niet vaak genoeg gezegd worden. Ik heb het helaas nodig voor poly neuropathie , (zenuwpijn) zit rond de 30mg dagelijks wat omgerekend naar morfine 60mg is.

Het is als je het nodig hebt en in goed overleg met de artsen een goed middel tegen pijn. Maar recreatief gebruik raadt ik iedereen af op een uitzondering na dan maar geen 500mg maar 10mg ongeveer.

Heb even de berichten doorgelezen maar 500mg te willen gebruiken is een raakt kant nog wal actie! Oxycodon is een medicijn die toch onderschat wordt door velen. Ik gebruik nu 3 jaar deze troep ivm pijnen door operaties door de jaren heen. 40mg met opstarten van de dag en 12uur later nog een 40mg. Heb de 20mg kortwerkend eruit kunnen gooien godzijdank!

De Zandman

DF-koning
Dan ben je al op de goede weg!
Er helemaal mee stoppen, dat is geen kleinigheid. Dat weet ik uit eigen ervaring.
Het moge duidelijkvzijn ( geworden) dat het verhaal over die 500 mg van dat spul, als het de waarheid betreft, volkomen stupide is.
Al helemaal, als je geen tolerantie hebt.

benzzzy

Badass junkie
Mischien dat OP het hier over paracetamol heeft wat vaak samen met oxycodone in een pil word gedaan?

Laten we dit maar hopen gezien 500mg hem met gemak fataal word als hij geen tolerantie heeft.
Dit is zowat een garantie...

benzzzy

Badass junkie
Is het zo dat paracetamol de oxycodon een versterkende werking geeft?
Dit is de rede die de farmaceutische bedrijven vaak geven maar dit is gewoon bullshit.
Het voordeel van net wat werken is verwaarloosbaar als je het risico van lever toxiciteit erbij denkt met chronisch gebruik van paracetamol of hogere dosering.

Dit word waarschijnlijk alleen toegevoegd om misbruik tegen tegaan.
Dit doet het in veel gevallen niet of amper gezien je heel makkelijk de concentratie paracetamol naar een niet gevaarlijk level kan dringen met een CWE.

+veel mensen denken hier niet eens bij na en pakken gwn 10 5/325 pillen wat een dosering van 3250mg paracetamol bij brengt.
Dit zal op termijn je lever helemaal naar de typhus werken...

Thanks voor je heldere uitleg, het klopt idd dit zegt mijn dokter constant! En achteraf gezien zou je minder oxycodon kunnen gebruiken en deze aanvullen met paracetamol zoals men beweerd dan. Maar niets is minder waar weer zoals vaak het geval is.

Bovenaan