dosering

teebo

Bewuste gebruiker
mss dat ik in de paasvakantie eens een grammetje uitprobeer
ik wou er nog mee wachten omdat het te leuk leek en te duur was maar ik las hier dat je van 0,1 gram al kunt K-holen
dus dan heb je 10 sterke trips voor 40euro
dat maakt dat je voor elke 'super-ervaring' 4 euries kwijt bent. lijkt ineens niet meer zo duur
nu is mn vraag, hoeveel gebruik je nu eigelijk werkelijk, moet je rekening houden met tolerantie waardoor die 0,1 gr na een tijdje veel te weinig wordt of doe je er nog langer mee omdat je wsch niet elke keer wilt K-holen
kan je het laten bij één trip per keer of niet, ik dacht dat eens je bezig was het niet zo leuk is om te stoppen met keta
dus concreet: hoeveel gebruiken jullie ervaren gebruikers?

Qocaïne

Badass junkie
Een goede beginners dosis voor beginnende Keta gebruikers is ongeveer 80mg. Je weet ten slotte nooit hoe sterk je Keta is.

Zoals ik hetzelf heb ervaren.. wil je na je eerste lijn Keta steeds wat bijpakken. Of dat nou ín of ná je 'trip' is...

De volgende keren dat je Keta zult gaan gebruiken zal je ongetwijfeld gaan experimenteren. Wat betekend dat je meer dan 80mg zal pakken, en dus uiteindelijk minder dan 10 tripjes uit je grammetje haalt.

Na regelmatig/veelvuldig gebruik kan er inderdaad tolerantie optreden.
Maar wanneer je dit beperkt houd tot één keertje per maand zal dit niet het geval zijn.

teebo

Bewuste gebruiker
bedankt voor je antwoord
keta is zo aanlokkelijk, maar ik ga er toch nog een onbepaalde tijd mee wachten.... tot het moment is aangebroken ofzo

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
teebo zei:
bedankt voor je antwoord
keta is zo aanlokkelijk, maar ik ga er toch nog een onbepaalde tijd mee wachten.... tot het moment is aangebroken ofzo

En vergeet niet dat je 50 mg per neusgat moet doen, dan even moet wachten ongeveer 10 minuutjes, voordat je verder kan snuiven. Je neus neemt niet meer dan 50mg per keer op, dus alles wat je meer snuift is verloren keta!

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
en stel je neemt die 80 mg. Maak je dan alles bewust mee ? Kun je net zoals bij paddo's bijvoorbeeld gewoon lopen of ga je echt liggen en doe je je ogen dicht en is het een droomachtige toestand ? (net als salvia)

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
DonnieDark0 zei:
en stel je neemt die 80 mg. Maak je dan alles bewust mee ? Kun je net zoals bij paddo's bijvoorbeeld gewoon lopen of ga je echt liggen en doe je je ogen dicht en is het een droomachtige toestand ? (net als salvia)

misschien verstandige tip voor je: doe wat meer 'onderzoek' naar ketamine, dat zal meer dan de helft van al je vragen al beantwoorden.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Het is niet iets wat ik heel spoedig zal gaan proberen, maar mijn interesse heeft het wel gekregen. Dus ja, ik zal mij er eens wat meer in verdiepen :)

Bovenaan