Doseren en afwegen kristallen

Rosie

Bewuste gebruiker
We willen mdma kristallen afwegen en in een vloeitje of capsule doen.
Ik heb het laten testen en de zuiverheid is 84%.

Ik heb zitten lezen over de mdma-base en mdma-hcl.

Ik ga altijd lekker op een xtc pil van, getest, 130 mg. Dit is dus mdma base.

Begrijp ik goed dat ik dan 130 x 1,19 = 154,7 mg kristallen moet afwegen?

En is het aan te raden in capsule? Of duurt het dan gewoonweg te lang en beter vloeitje? Met capsule kan ik het netjes opbergen en meenemen.

caninus

Bewuste gebruiker
Persoonlijk vind ik vloeitjes beter werken. En capsules willen ook snel aan elkaar gaan plakken. Zeker op een feestje

We willen mdma kristallen afwegen en in een vloeitje of capsule doen.
Ik heb het laten testen en de zuiverheid is 84%.

Ik heb zitten lezen over de mdma-base en mdma-hcl.

Ik ga altijd lekker op een xtc pil van, getest, 130 mg. Dit is dus mdma base.

Begrijp ik goed dat ik dan 130 x 1,19 = 154,7 mg kristallen moet afwegen?

En is het aan te raden in capsule? Of duurt het dan gewoonweg te lang en beter vloeitje? Met capsule kan ik het netjes opbergen en meenemen.
Hoi!

hoe is de dosering bevallen en wat is je gewicht.
Ik heb mdma kristallen met 80% puurheid en ik vraag mij af of ik daar rekening mee moet houden in mijn formule van berekenen of niet.

Dirkdirk

DF-koning
Hoi!

Ik heb mdma kristallen met 80% puurheid en ik vraag mij af of ik daar rekening mee moet houden in mijn formule van berekenen of niet.
Dat ligt eraan of de overige bestanddelen eventueel andere psychoactieve stoffen bevatten van de synthese, of dat het puur vulstoffen zijn.

Rosie

Bewuste gebruiker
Hoi!

Ik vond hem wat te stevig. Hij was zwaar en ik heb de helft van de tijd gezeten. Met overigens een heel lekker gevoel. Heb dat geaccepteerd, dat het gewoon even in mijzelf was.
Volgende doe ik wel wat minder.
Ik weeg 93kg.

Maar hoe het valt ligt natuurlijk aan zoveel factoren.

Bovenaan