Dopestories

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Vertel hier je drugsverhalen die nergens echt tussen passen, te kort om tripreport te zijn maar gewoon grappig/eng/schokkend/whatever!

Deze zaterdag ging ik met 7 anderen niet-gebruikers naar de Efteling, ik wil al tijden hier high als wat rondlopen dus had ik een leuke supply mee. Ik had 1 BZP/TFMPP capsule, 2 wietjoints, 1 buisje Methylone en 1mg Bromodragonfly bij me. Methylone is te kort en suf, blowen ging daar niet echt gemakkelijk en BZP is niet zo spannend vond ik. Die Bromodragonfly had ik nogal slecht bewaard, in het licht enzo, dus ik dacht dat deze al minder sterk was geworden, om 11 uur nam ik de eerste 0,5mg in, na 2 uur begon het rustig te werken (wat niet heel gek is, BDF komt langzaam op) maar toch besloot ik om de andere 0,5mg te nemen. Dit resulteerde uiteindelijk in fuckin vaag rondlopen met gigantische pupillen, niet echt heel slim en het zag er nogal stom uit tegenover de rest :tearsofjoy:
Om 7 uur s'avonds zag ik nog steeds typische BDF visuals (kleine puntjes die als een malle bewegen) op de wc grond toen ik ff zat te schijten. Om 5 uur s'nachts na een intensieve avond uit (veel gedansd, niets meer gebruikt) kon ik nog steeds niet slapen, heel de nacht wakker gelegen maar voelde me best relaxed de volgende dag! :mrgreen:

Conclusie: Overschat nooit het effect van zonlicht op BDF :P aardig sterk spul dit!

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
haha tripjunk ben je ook he :P

zal zo is kijken of ik nog vage situaties kan herrineren.. moet haast wel zou je zeggen

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Het was een zonnige dag, en Neanderthaler en ik lagen lekker aan een meertje in het bos te liggen, met elk een flinke portie paddo's achter de kiezen. De kleuren waren mooi, de geluiden waren spectaculair.. Maar we hoorden opeens stemmetjes? We zaten elkaar al uit te lachten dat we gek werden, maar ze werden luider en luider. Ze giechelde en gilden en lachten..
En plots, liep er een hele horde kinderen verkleed als indianen en ander raar gespuis langs! Ze zagen ons liggen en liepen naar ons toe. En wij konden onze ogen natuurlijk niet geloven..
Ze vertelden een wild verhaal over een krokodil genaamd Crocky die zich in deze bossen verstopte.. Hij was groen en hij had hele lange tanden. Ze waren op een queeste om deze krokodil om het leven te brengen Wij konden met moeite onze lach inhouden en een heel lulverhaal houden over dat we de krokodil wel hadden gezien, aan de andere kant van het meer, maar dat hij nu vas dichtbij op de loer lag.. De kinderen joelden van plezier en hun kleurige kleding en zelfgemaakte staffen en zwaarden zwaaiden in het rond..

We konden nog wachten tot ze achter de bomen verdwenen waren voor we in een ontzettende lachbui kwamen. :hearteyes: KINDEREN wat zijn ze heerlijk fantasierijk. :hearteyes:

Joes

Experimenterende gebruiker
we waren helemaal waus bij iemand thuis en ik zat naast een vriendin op de bank die al heel de avond steeds dacht dat ze van alles kwijt was:
zij: Hee?? waar is me tas nou,,, waar is ie nou weer.
dus ik natuurlijk meteen behulpzaam mee kijken waar der tas ligt (alle2 zittend op de bank)
zij nog wat harder zodat iedereen het hoort: waar is me tas nou maar iedereen ging gewoon door met ze eigen gespreken..
(ik had dus ondertussen al lang gezien dat der tas gewoon op der schoot lag!)
dus ik besluit der een beetje te focken en vraag dingen als waar heb je m voor het laats gebruikt enzo.. zij helemaal moeilijk denken
toen zei ik kijk is op je schoot, en ze kijkt echt zo met van die grote verbaasde ogen (ja nog groter dan ze al waren) en ze schrok echt er van dat ze zo dom bezig was waarop ze zegt: ow ik wist niet dat hij daar lag hahaha heb me kapot gelachen. :wave:

flipkonijn

Bewuste gebruiker
Het was een mooie avond, en ging wat blowen met vrienden :openmouth:
Retestoned nog naar een feestje geweest met goedkope pinten 2,5 euro voor 3 pinten.
Heb daar nog een stuk of wat 30 pinten gezopen, en 3 leffe's.
Complete blackhole, ben dan wakkergeworden bij een maat met een kater die ik nog nooit heb gehad :openmouth:
Was m'n gsm kwijt, m'n brommer was gesloten maar was m'n sleutels kwijt en m'n stuur stond scheef :confused:

Dan stond m'n mama bij die maat, die had iedereen afgebeld om te weten te komen waar ik zat, wel harde straf gekregen dan :(

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
Zou vandaag mijn 7 gr speed krijgen van mijn dealer, maar is op t laatste moment toch naar morgen verschoven.. Ik balen.. Achteraf maar beter ook want ik had vanavond een feest met meer dan 200 :openmouth: politiemensen :grin: Lelijk hè. Was afscheid van t werk van de man van mn moeder. Voelt zo krom om daar tussen te zitten man :openmouth: Denk alleen nog veel krommer wanneer je goed strak staat..

Edit: Leuk topic :wave:

azgaza

Badass junkie
Ik heb de meeste maffe verhalen wel al in tripreports verwerkt.. ze blijven echter los ook leuk, ik heb ook een paar incidenten uit trips die ik nooit beschreven heb, dus die mogen er ook tussen.

Paraplu incident:
Samen met V., beide met LSD op
Het was 6 AM en we wilden gaan dansen omdat de main dansvloer open was gegaan buiten, maar we zaten al de hele nacht met paraplu's, mijne had een rechte scherpe ijzere punt, dus ik stak hem in de grond, die van haar echt rond plastic als uiteinde, en ze zat echt 10 minuten te kloten emt dat ding, dus een beetje uit het niets rukte ik de paraplu uit haar handen, boog eerst helemaal achterover, en ramde toen echt ALLE kracht die ik heb die paraplu in de grond, die er toen ook ongeveer voor de helft in zat. Hij was later ook nog krom. We kwamen zeker iets van een half uur niet meer bij van het lachen.

Pollelol
Ook op LSD (met C.)
Stel je voor.. je bent aan het trippen en je zet de TV aan. Het allereerste beeld is gelijk de dalai lama. Je besluit het nieuws af te kijken. Het gaat over een schizofrene jongen, het eerste beeld wat je ziet is een winterboomtak met een half blaadje eraan tegen een witte lucht, soft focus: hoe cliché!! Daarna komt er een vrouw in beeld met een klei-achtig rond hoofd met afhangende ogen en een rond knalrood koper achtig bolvormig kapsel op. Ze heet Polle. Ja echt. Polle. Dan heb je daar natuurlijk nog zo'n 3 uur lol over. Ik wel iniedergeval, nog steeds wel, denk aan dingen als Lollepolle pollelolle en wij zijn polle-loos. Binnen minder dan een kwartier was Polle niet slechts een nietzeggend gezicht met een idiote naam op tv, maar was zij een concept, een fenomeen en waren mensen in te delen in hun polle gehalte.

De sok.
Met V.; óók op LSD
Ik kan nauwelijks uitleggen wat hier grappig aan is, maar V en ik waren net terug van een feestje. We hadden het in ons hoofd gehaald om rond kwart over 3 LSD te nemen, en rond half 4 had V genoeg van het feestje dus gingen we terug fietsen, ruim een half uur fietsen, zo geen drie kwartier. Nog geen minuut op de fiets begon het op te komen en waren er overal al visuals, de weg leek eeuwig. Het was ook nog eens zaterdag avond en we moesten de dam over, hoe dan ook, we kwamen zonder enkele moeite veilig bij mij huis aan en daar begon de lol om niks. V zat op mijn bank, ik achter men computer, en ineens pakte ze zo iets, en zei heel terwijl ze het pakte "hier ligt een" en toen zag het ze ook echt "sok", en ik heb alleen maar wollige zwarte kniesokken voor in het leger, dus zo'n ding is best wel groot door de lengte, en om een of andere rede lagen we gewoon echt 30 minuten helemaal dubbel van het lachen. Ergens op het einde van de lachkick lag ik op de grond, kreeg écht geen lucht meer, tranen in mijn ogen, en het was ZO grappig. Elk woord, elke ademhaling, ALLES was grappig. Ik zat in mijn hoofd voor dingen te scannen die niet grappig waren, en gewoon alles was grappig, zelfs kanker was grappig (mijn beide oma's hebben het gehad), zelfs een kale lege vlakte was grappig, thee was grappig, mijn vloer was grappig.. dat ging zo door tot zo'n 2 uur later. Ik heb deze trip nooit tot een report verwerkt; ga ik misschien nog wel eens doen.

Ik heb nog een hele hoop rare paddo verhalen die ook stuk voor stuk leuke momenten bevatten, maar die komen een volgende post, dan moet ik ze eerst ff goed ophalen :) De meesten daarvan zijn toch wel 2005-2006, en dat is toch eeuwen geleden nu voor mij.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Haha geweldig dit! Vooral die van Mary vond ik erg grappig :P

Eens zat ik te trippen in Maastricht, de LSD begon net goed in te slaan en we liepen even een rustig straatje in. Daar zat een gast op de grond een soort schreeuwend geluid te maken naar allemaal sigaretten die op de grond lagen, hij trok er ook nog eens het meest moeilijke gezicht bij die ik ooit gezien heb. Wij keken van "what the fuck is hij aan het doen?" :openmouth:
Omdat we niet echt wisten wat we met hem aanmoesten liepen we maar door, we vroegen ons af of wij of hij nou gek was. Ineens fietste hij keihard langs ons met een gek hoedje op en een leip paraplu'tje op zijn fiets, we liepen hem achterna en zagen hem over de stoep fietsen in een winkelstraat, daar trok hij een sprintje en fietste regelrecht tegen een muur aan met z'n donder. Toen trokken we de conclusie dat hij waarschijnlijk een stuk leiper dan ons was :mrgreen:

SperSIZEboon

Badass junkie
Joes zei:
we waren helemaal waus bij iemand thuis en ik zat naast een vriendin op de bank die al heel de avond steeds dacht dat ze van alles kwijt was:
dus ik natuurlijk meteen behulpzaam mee kijken waar der tas ligt (alle2 zittend op de bank)
zij nog wat harder zodat iedereen het hoort: waar is me tas nou maar iedereen ging gewoon door met ze eigen gespreken..
dus ik besluit der een beetje te focken en vraag dingen als waar heb je m voor het laats gebruikt enzo.. zij helemaal moeilijk denken
toen zei ik kijk is op je schoot, en ze kijkt echt zo met van die grote verbaasde ogen (ja nog groter dan ze al waren) en ze schrok echt er van dat ze zo dom bezig was waarop ze zegt: ow ik wist niet dat hij daar lag hahaha heb me kapot gelachen. :wave:

je had erbij moeten wezen..

Adrenochroom

Wijs gebruiker
SperSIZEboon zei:
Joes zei:

je had erbij moeten wezen..

Wie een verhaalte gaat afkraken moet er zelf een ... :wink:

Tostini

Belezen gebruiker
ik ging een keer spijbelen van school met een paar vrienden, allemaal uit verschillende klassen op 1 na die bij mij in de klas zat.. dus wij spijbelen, lkkr een jointje roken en naar de snackbar.. toen werd de vriendin waarmee ik in de klas zat gebeld door haar moeder 'blabla, waar ben je, niet op school hé? anouk (afdelingsleider onze afdeling) heeft gebeld.. KOM NU NAAR SCHOOL!'
dus wij kijken mekaar anstig aan, nog helemaal knetterstoned.. en maar naar school.. moeten we naar anouk. de aller aller eerste vraag die ze ons stelt.. gebruik je drugs? glashard nee gezegd met me rode ogen en kleine pupillen XD later hoorde we dat al onze vrienden 1 voor 1 gebeld werden...

verder heb ik niet zulke leuke verhalen, ik ben nog een drugnoob dus de dingen die ik grappig vind die gebeuren zijn nogal standaart..
brillen zien met X, de hele wereld knuffelen.. me veters niet kunnen strikken op lsd..

of 1 keer helemaal leip na een Xtc nachtje met zen allen onderuitgezakt op de bank gezeten, ik viel bijna in slaap.. en iemand bood me wat speed aan.. ik heb nooit de werking gemerkt want de enige keren dat ik het had gedaan was in me xpiek. ik denk achja, wat kan het kwaad.. een super klein snifje genomen uit de bullit, en langzaam werden me ogen opener en nog geen 3 seconden later zat ik recht overeind iedereen aan et kijken en het enige wat ik kon zeggen was.. :openmouth: WOW
iedereen helemaal stuk natuurlijk :P

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Mijn grootste verschutting:

Blijkbaar begon het daar in de Paradiso een beetje op te vallen dat ik om de twintig minuten naar het toilet ging en ondertussen vrij opgefucked uit mijn doppen keek, want terwijl ik daar zo stond, het cokesealtje geopend in mijn trillende handen, klaar om aan mijn zoveelste lijntje te beginnen, werd opeens de deur van buitenaf van het slot gedraaid.

Tsja..... en toen was kleine Marla op heterdaad betrapt..... :rolleyes:

"Ja, jongedame kom jij maar even mee!"

"Ja maar......"

"Niks ja maar! Meekomen!"

"Ik doe toch helemaal niks? Ik ben toch niet agressief ofzo? Ik zoek toch geen ruzie met andere mensen?"

"Je kent de huisregels! Harddrugs zijn hier verboden! NU meekomen, je kan vertrekken en je spul hier inleveren!!"

"Okeej.........."

"Waar is je garderobe nummertje?"

En terwijl ik beneden in een hoekje bij de uitgang sta te wachten, me intens aan het schamen ben en de grote boze uitsmijters mijn jas ophalen bij de garderobe, komt er een dikke, zwetende gozer naar me toe:

"Meisje, je tepel steekt er uit....."

"Wat moet je?"

"Je tepel steekt er uit......"

Ik kijk omlaag, mijn hemdje met decolete zit helemaal scheef en is afgezakt. Inderdaad, hij heeft gelijk, mijn tepel priempt open en bloot de wereld in.... :rolleyes:

"Daar moet jij helemaal niet naar kijken!"

"Wees blij dat ik het zeg trut!"

De dikke jongen loopt weer weg, snel schuif ik mijn borst weer terug in mijn hemdje. Ik zak nu echt door de grond..... De uitsmijters hebben inmiddels mijn jas gevonden en ik word dringend verzocht direct het pand te verlaten.

Als ik zo vervolgens midden in de nacht alleen op straat sta, kan ik mijn tranen niet meer bedwingen. Wat een afgang! De Paradiso uitgekicked, mijn coke ook kwijt, vrienden ook kwijt, die zijn binnen nog lekker verder aan het feesten. Ik probeer iemand te bellen, maar niemand neemt op. Ik ga maar naar huis, wat een ongelooflijke KUT nacht.....!! :flushed:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Adrenochroom zei:
^ Zo zou je het ook kunnen bekijken ja :tongueout:

maar niet echt bepaald een Codac-moment nee :P of juist wel? hmmm

LOL :mrgreen:

Volgens mij zag ik er behoorlijk bezweet, verwilderd en opgefucked uit.... Hahahaha, dit verhaal is jaaaaaaaaaaaaren geleden hoor. Inmiddels kan ik er zelf ook hard om lachen, maar op dat moment zelf.... Als iemand een foto van me had gemaakt, was ik waarschijnlijk behoorlijk door het lint gegaan.

Spor

Wijs gebruiker
Een keer had ik eigenlijk met een meid afgesproken om film te gaan kijken. Ik had eigenlijk niet zo gek veel zin, en ging op de heenweg nog ff langs een maat van me. Kwam daar aan en na wat chillen zei hij zomaar uit het niets "kom we gaan paddo's eten", en ik zei dus van ohhh wel zin maar heb met die meid afgesproken... Half uurtje later ofzo wou ik dus gaan, en ik belde die meid om te zeggen dat ik eraan kwam, maar haar telefoon staat uit. Nou, dat vond ik "teken" genoeg om toch naar de smartshop te gaan, en paddo's te kopen. Onderweg naar de smartshop rees de vraag: waar gaan we het eigenlijk doen ? het was nat en koud en winter, dus moest ergens binnen, en bij hem waren zn ouders thuis. Ik herinnerde me dat mijn moeder had gezegd dat ze "laat thuis zou zijn" dus ik dacht van dan gaan we lekker bij mij trippen. Zo gezegd, zo gedaan, paddo's gekocht, 3 bakjes á 2 porties, want we hadden zoiets van als we het doen, dan doen we het goed :grin: dus wij eten en eten, maar was toch wel veel dus uit het 3e bakje (voor beide dus ook 3e portie) hadden we maar een beetje gegeten en dat stond voor ons op de tafel... Afijn, wij trippen, lache, roken, zoals dat gaat tijdens een trip, niet lettend op de tijd die natuurlijk wel verstreek. En om half 5 ofzo, laat dus, gaat opeens de deur van de kamer open, en we tripte allebei behoorlijk hard dus kijken zonder te schrikken naar die deur, waar dus me moeder enigsinds verbaasd naar ons en het aangebroken pakje paddo's staat te kijken.

We zaten naast elkaar op de bank, en die vriend van me een beetje naar mij toe leunen, en zo met zijn hand voor zn mond fluisterde die "ik dacht dat je moeder pas laat thuis kwam"

Ja nu ik het beschrijf leest het misschien een btje raar, maar het ging er dus om dat hij net deed alsof min moeder ons niet zag ofzo.
Njah zal wel zoon "had je bij moeten zijn" verhaal zijn :P

Mike-L S

Experimenterende gebruiker
SperSIZEboon zei:
Adrenochroom zei:
smoesjes volgens mij ben je gewoon een stille! :P
tuurlijk, dat weet toch iedereen hier...

Verhalen zat idd..!! :grin:

Maken genoeg mee, maar omdat allemaal te typen... :openmouth:
Daar moet je gewoon echt bij zijn, daar zijn geen woorden voor...

Een verhaaltje is niet voldoende om ee verhaal te vertellen over een vaag weekend wat eigenlijk tekort was om vaag te worden wat weer te snel voorbij is gegaan.. Dat het al weer maandag is..

Spor

Wijs gebruiker
Tostini zei:
brillen zien met X

Ja dat is dus blijkbaar iets heel normaals :grin:

Ik had het echter nooit, ik gebruikte als 5 jaar xtc, en had het nooit gehad, maar die keer stond ik op lowlands in een heeeeele grote tent en mn pil begon te werken dus ik lekker dansen en spacen. We stonden met ons groepje wel bij elkaar in de buurt, maar niet echt op spreek afstand. Dus ik zo tussen het dansen en gedraai met me ogen op een beetje rondkijken en het viel me op dat wel eeeerg veel mensen een bril (dezelfde) hadden opeens. Na verloop van tijd waren het er dus zo absurd veel (iedereen) dat ik toch wel doorkreeg dat het van de x kwam. Maar ik had zoiets dus nog nooooit gezien, of meegamaakt op de x, dingen zien die er niet zijn, als mn ogen niet draaien. Vond het wel grappig en half verbaasd / onder de indruk ga ik naar een maat toe (die paar jaar ouder, en paar jaar drugservaring rijker is) die ook een bril op had, zelfs van dichtbij, zonder te draaien met me ogen en ik zeg m dus van hey, het lijkt wel alsof iedereen brillen op heeft. En hij zo van ohhhh ja, dat is heel vaak, of dat je overal hekken ziet staan. Dus ik zo van ohh oke, en ik draai me hoofd om, overal hekken ! Niet van die hoge maar van die waar ze altijd de weg mee afzetten als de koningin lang rijd enzo :P dus ik dacht van whee dit gaat me wat te ver allemaal. Dus ik zeg tegen me maat van ik ga ff naar buiten, en hij ging wel ff mee en ik liep dus voorop, mn weg te banen door de hekken, en hij vroeg dus wat ben je in vredesnaam aan het doen ? Waarop ik heel fijn antwoord van ja mn weg aan het zoeken tussen die kuthekken door. Waarop hij zo vriendelijk was me attent te maken dat die niet echt waren en dat je er gewoon doorheen kon kopen... Duurde ff om te schakelen en toen snapte ik het. Normaal ben ik de weg echt niet zo kwijt met wat x maar dat had ik allemaal nog nooit meegemaakt.

En later, toen alles uitgewerkt was, zaten we keirot bij de tent, en komt opeens een andere maat aan, die we heel lowlands nog niet gezien hadden. Ik was net iets op me telefoon aan het lezen ofzo, en ik keek op en schrok me kapot ! Hij had ook zoon bril op ! En die maat van me zag dus dat ik schrok (ofja was meer verbaasd) en vroeg waarom. Ik zo ja, ik dacht dat ik uitgetripped was maar jij hebt nog steeds een bril op ! Begint ie te lachen en zegt ie dat ie normaal altijd lenzen in heeft, maar omdat dat zoon gekut is op lowlands had ie zn bril meegenomen :grin: waarna iedereen in lachen uitbarste. Was echt PRECIES dezelfde bril als iedreen tijdens de trip op had.

Erna nooit meer brillen of hekken gezien. Zal wel iets met lowlands of de combinatie van drugsresten van de voorgaande dagen te maken hebben gehad

Spor

Wijs gebruiker
En heb nog wel een leuke, maar die overkwam mij niet echt, maar een maat van me, en die wist niet echt wat m overkwam :P

Mn ouders waren 2 weken op vakantie, dus bij mij thuis 24 uur per dag onloopfeest voor alle bekenden, en bekenden van bekenden. Na een paar dagen had ik ook nog een "echt" feestje georganiseerd, en het was gezellig, werd flink gebruikt, vooral veel gesnoven, maar sommige hadden speed, sommige coke, en ik had wat keta. Zelf haat ik pep sowiso, en coke was ik na veel moeite van afgekicked, dus ik had de keta, op een appart hoesje uiteraard. Nouja, wij feesten door en door gaan, maar vroeg of laat gingen de meeste toch wel, en 2 maten hadden besloten bij mij thuis te crashen. Ik even de grofste drugssporen opgeruimd, just in case, de snuifhoesjes bovenop de (best wel hoge) kast gezet. De coke was (uitaard) helemaal op, hoesje was zelfs schoongelikt, zoals dat met coke gaat maar op zowel het keta als het pep hoesje lag nog wat los, en wat voorgemaakte lijntjes.

De volgende dag was ik als eerste op en zat rot op de bank wat te zappen, echte day after feeling, nix smaakt, nergens zin in, supermurrig. Komt een van die maten ook binnen gewandeld, ook net wakker, net zo murrig als mij, en vraagt waar is de pep ? Dus ik al tv kijkend "op de kast". En hij is een stuk kleiner als mij, en kon niet bovenop de kast kijken (zag dus ook niet dat er 2 hoesjes lagen) en voelt met zijn hand op de kast en pakt een hoesje, legt de lijn recht en snuift het op. Zegt ie tegen mij van boahh die pep smaakt wel raar. En ik al tv kijkend-niet intresserend "tja, moet je maar geen pep snuiven". Paar minuten later had ik zoiets van ja fuck it, ben zo rot, wat keta kan het vast niet slechter van worden. Dus ik loop naar de kast (ik kan er wel bovenop kijken) en zie alleen het pep hoesje liggen. Dus ik draai me om en vraag een me maat, hey waar heb je dat andere hoesje gelaten ? Dus hij zo van welk andere hoesje ? het hoesje dat ik heb gebruikt licht daar. En dat was dus het keta hoesje dus ik begin keihard te lachen en vraagt ie wat er aan de hand is. Ik zo van ja je hebt net mijn keta opgesnoven geen wonder dat het raar smaakt, jij gaat over een paar minuten iets moois meemaken.
Hij: "Keta ? wat is dat ?"
Ik: "Ga maar snel zitten, en zet je schrap :wink:"

Spor

Wijs gebruiker
Adrenochroom zei:
Haha geweldig dit! Vooral die van Mary vond ik erg grappig :P

Eens zat ik te trippen in Maastricht, de LSD begon net goed in te slaan en we liepen even een rustig straatje in. Daar zat een gast op de grond een soort schreeuwend geluid te maken naar allemaal sigaretten die op de grond lagen, hij trok er ook nog eens het meest moeilijke gezicht bij die ik ooit gezien heb. Wij keken van "what the fuck is hij aan het doen?" :openmouth:
Omdat we niet echt wisten wat we met hem aanmoesten liepen we maar door, we vroegen ons af of wij of hij nou gek was. Ineens fietste hij keihard langs ons met een gek hoedje op en een leip paraplu'tje op zijn fiets, we liepen hem achterna en zagen hem over de stoep fietsen in een winkelstraat, daar trok hij een sprintje en fietste regelrecht tegen een muur aan met z'n donder. Toen trokken we de conclusie dat hij waarschijnlijk een stuk leiper dan ons was :mrgreen:

Owwww die doet me ergens aan denken :grin:

Een keer was ik op een feestje in utrecht. Mn vriendin was mee en die was niet zo'n die hard gebruiker, en tijdens het feestje wou ze een halve pil bijnemen. Het waren van die kutharde-onbreekbare blauwe mitsubishies dus ik stond met me leipe kop ergens in een hoekje te proberen dat ding te breken, en zei stond te kijken, totdat opeens iemand dat ding weggraaide en keek geirriteerd op en zag een uitsmijter. Wij dus eruit gekicked, en ik had voor het feest een korte broek aangedaan, maar had extra voor erna een lange meegenomen. Het feestje was naast een politieburo, maar dat was ik alweer vergeten. En ik ging dus even achter een muurtje staan om mn broek te wisselen, als er hoe kan het ook anders een politieauto aankomt. Nouja dat viel allemaal nog wel mee, ze geloofde ons, we pakte alsnog allebei een halve pil en gingen maar door utrecht zwerven, wachtend totdat de rest klaar zou zijn met feesten. We hadden al behoorlijk wat gehad, en op een gegeven moment gingen we dus nog harder en wij helemaal trippen en praten over hoe hard we gingn enzo, en komt er opeens uit een steegje een kerel gerend, helemaal in paniek en begint tegen ons te "praten" en wijzen... Maar we verstonden hem echt niet en het was ook niet echt een taal, het waren alleen geluiden. En wij kijken elkaar aan zo van ja dit zal wel door de drugs komen ofzo, maar die kerel ging echt helemaal over de rooie en zag er ook niet uit als een idioot ofzo, maar wij zagen verder niemand in de buurt ofzo, dus we wisten echt niet wat we ermee aan moesten, we vonden ook dat we niet zomaar weg konden lopen, dus we gingen maar even in het steegje kijken... Daar kwam allemaal rook vandaan en je kon er maar weinig zien doordat het donker was, en er zo veel rook was, en we hadden niet zoiets van ohh daar gaan we es ff kijken, dus wij maar (met enige tegenzin, want we waren veel te leip voor die problemen) de brandweer gebeld... Dus evenlater is die ter plaatse en gaat kijken hoe en wat. Nouja, komt naar buiten en zegt het was niets, was een brandende sigaret in een prullenbak gevallen. Vraagt ie aan ons uiteraard of wij die erin gegooid hadden, dus wij zo van nee, wij liepen hier en toen kwam die maffe kerel (die zich rustig had gehouden toen de brandweer kwam) helemaal in paniek naar ons toe kwam maar dat we hem niet konden verstaan, toen hadden gekeken en toen hadden gebeld. Dus die brandweerman naar die knakker toe, en hem vragen stellen maar er kwam weer alleen maar geluiden uit en na een tijdje begreep de brandweerman (hehe die had geen drugs gehad, die begreep het wel) dat die kerel debiel was en écht niet kon praten, maarja de vraag restte wat ie dan alleen snachts in utecht deed zonder begeleiding. Dus ja hoor, de politie werd gebeld, of wij even wouden wachten om een verklaring af te leggen, want ze konden hem niet verder in zn eentje debiel laten zijn ofzo. Wij dus weer met tegenzin gewacht op de politie, en mn vriendin was flink aan het stressen (en op dr kaken aan het bijten) totdat de politie kwam.. Praatte eerst even met de brandweer en kwamen toen naar ons toe, mn vriendin had de hele tijd niets gezegd, maar wel hard op haar kaken zitten bijten. Dus hij wat vragen en ik geef gewoon antwoord, ze hadden niet écht oog voor onze leipe koppen, maar op een gegeven moment vroeg die iets aan haar en met dat ze dr mond open trekt (en de spanning van dr kaken laat) ging ze daar een potje staan klappertanden, en hard ! Je kon niet eens verstaan wat ze zei, dus die politieagent kijkt dr echt aan als een botsauto, en ik zeg het eerste wat in me leipe kop opkomt, ja ze heeft het snel koud, ik praat wel... Keek haar nog een btje vreemd aan en vroeg mij toen wat dingen, en toen namen ze m mee en ging iedereen weer, en toen stonden we daar dus weer met zn 2e.... en we keken elkaar aan en hadden echt zoiets van WHAT-THE-FUCK

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Mary zei:
Zou vandaag mijn 7 gr speed krijgen van mijn dealer, maar is op t laatste moment toch naar morgen verschoven.. Ik balen.. Achteraf maar beter ook want ik had vanavond een feest met meer dan 200 :openmouth: politiemensen :grin: Lelijk hè. Was afscheid van t werk van de man van mn moeder. Voelt zo krom om daar tussen te zitten man :openmouth: Denk alleen nog veel krommer wanneer je goed strak staat..

Edit: Leuk topic :wave:

Vorig jaar zomer was ik redelijk speedjunkie en toen mochten we via mijn werk een avondje meekijken op de telefonische meldkamer van de politie. Stond ik daar dus met mijn strakke kop, heel geinteresseerd continue vragen te stellen. Hihihi, hoe ironisch! :mrgreen:

Spor

Wijs gebruiker
Flugeltje zei:
@eyebeekaii: snuif jij eerst een lijntje voor je begint te typen ofzo?

Haha lol, nee vind het gewoon een erg leuk topic :grin:

Ik snuif niet meer, toch al een tijdje, en WAT ik daarvoor snoof was keta, dus daar ga je niet bepaald snel of meer van typen :wink:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
lol grappige verhalen dit

Een keer liep ik stoned naar huis vanuit de stad naar mijn wijk. Op een gegeven moment kom ik langs een donker staatje met een bouwterrein ernaast. Ik loop langs het metalen hek en hoor ineens 'oooohh' 'uuuuughh', alsof een meisje daar achter in het donker op het bouwterrein ligt te huilen of een hartaanval heeft ofzo! Ik dus roepen: 'Hee is daar iemand?!'
Maar hoor alleen steeds 'ooohh, huuugh'. Fuckin verrot dus, lopen er mensen langs en ik zeg:
'hee luister is! volgens mij ligt iemand daar te huilen ofzo!'
'Ah joh boeien! Laat gewoon liggen joh!' zeggen ze tegen me.
Wat een teringlijers zijn mensen toch weer, maar er is ook no fuckin way dat ik met mijn stonde kop dat hek over klim en een of andere lijpo tegemoet loop, ik bel dus de politie.
Komt de politie aan met een auto, gaan ze met hun licht schijnen in het donker van het bouwterrein, zegt die agent:
"Dat geluid is gewoon de wind die door een buis gaat."

:tearsofjoy:

982

Bewuste gebruiker
OMFG Adreno..

:mrgreen:

'Dit weekend nog goed aan de pillen en pep gezeten... Op het moment dat mn eerste 4 pillen (tegelijk) ingeklapt waren, ging de deurbel.. ik dacht, dat zal mn maat wel zijn die even weg is geweest.

Dus ik met mn leipe kop naar de deur, en ik doe em open met mn scheve bek en zeg "Hee leipo".

Politie dus..,. GRMPF

Was voor geluidsoverlast.. ik had zelf helemaal niks door omdat ik zo raar was. Wonder boven wonder hebben ze niks gezien, terwijl ik toch wel flinke doppen had etc.

J0rrit

Badass junkie
982 zei:
OMFG Adreno..

'Dit weekend nog goed aan de pillen en pep gezeten... Op het moment dat mn eerste 4 pillen (tegelijk) ingeklapt waren, ging de deurbel.. ik dacht, dat zal mn maat wel zijn die even weg is geweest.

Dus ik met mn leipe kop naar de deur, en ik doe em open met mn scheve bek en zeg "Hee leipo".

Politie dus..,. GRMPF

Was voor geluidsoverlast.. ik had zelf helemaal niks door omdat ik zo raar was. Wonder boven wonder hebben ze niks gezien, terwijl ik toch wel flinke doppen had etc.

4 pillen tegelijk? Lekker hard zeker of slechte pillen?

Spor

Wijs gebruiker
982 zei:

Politie dus..,. GRMPF

Whehehe mooi is dat he :grin: toch komen ze daar (blijkbaar) niet vaak voor, kan ook nooit dat het ze niet opgevallen was dat mn vriendin toen niets kon zeggen door het klappertanden :P (paar posts hiervoor)

982

Bewuste gebruiker
DarkScope zei:
982 zei:
OMFG Adreno..

Politie dus..,. GRMPF

4 pillen tegelijk? Lekker hard zeker of slechte pillen?

Nouja.. tolerantie.. had die avond 12 gehad..(alle anderen gingen wel goed hard) Als ik 2 pillen neem, voel ik net zoveel als iemand die voor het eerst een halve neemt. Klinkt misschien vreemd, maar pillen voel ik niet heel veel van, helaas.

de GT

Bewuste gebruiker
plus dat er rustig veel schrale pillen in omloop zijn ook.

had laatst een paar gekocht die 140 ~ 150 mg zouden zijn. laten testen, waren ze 43 mg.. nouja, dan maar per 1,5 of 2 innemen, maarja, voel me dan toch wel verneukt.

Pikachu

Wijs gebruiker
Adrenochroom zei:
Hee ik wil gvd dopestories horen!! :angry:

Ok. Afgelopen koninginennacht had ik X op. Ik wilde naar buiten omdat het wat druk was in die club. Zag ik een soort van houten geraamte wat daar altijd al geweest is, alleen dacht ik dat het een spiegel was. Ik heb twee minuten staan kijken waarom ik mezelf niet in de 'spiegel' kon zien tot ik tot de conclusie kwam dat het misschien helemaal geen spiegel was :P

Oh en ik had 50 euro bij me, een vriend van me niks, ik vond het wat veel en dacht dat het een goed idee was om hem 25 euro te lenen. De methode die ik hiervoor bedacht had was het biljet in 2 stukken scheuren :P (ik bedacht me gelukkig net op tijd dat dit misschien niet een bijzonder 'strak' plan was :P )

Bovenaan