Trip Unit zei:Is er iets op de markt dat je Dopamine sneller kan bijvullen net zoals L-Tryptofaan voor je Serotonine?
Als het goed is werkt Speed op je Dopamine syteem geloof ik....
Bernie zei:kan mij iemand vertelen wat dopamine is
Qocaïne zei:Mensen met de ziekte van Parkinson hebben waarschijnlijk een tekort aan dopamine. Die mensen kunnen het medicijn L-Dopa gebruiken, daaruit kan het lichaam zelf dan meer dopamine aanmaken.
Waarschijnlijk kan je L-Dopa dus ook gebruiken na een nachtje flink doorhalen op de speed. Zodat je lichaam meer dopamine kan aanmaken!
bron

flash kieke zei:Qocaïne zei:Mensen met de ziekte van Parkinson hebben waarschijnlijk een tekort aan dopamine. Die mensen kunnen het medicijn L-Dopa gebruiken, daaruit kan het lichaam zelf dan meer dopamine aanmaken.
Waarschijnlijk kan je L-Dopa dus ook gebruiken na een nachtje flink doorhalen op de speed. Zodat je lichaam meer dopamine kan aanmaken!
bron
waar kunde da kopen?
En kun je het halen zonder doktersvoorschrift of zo![]()
ik denk dat je wel gelijk hebtlaan zei:Pas op! Zodra men middelen gaat gebruiken die de verloren hoeveelheden stoffen aanvullen, gebeurt dit in feite op een chemische manier.. niet natuurlijk dus. ALs je dit regelmatig doet, bestaat er kans dat de hersenen de stof helemaal of nog amper uit zichzelf aanvullen aangezien ze het toch toegedient krijgen...
Mischien lul ik, doe ff research![]()
![]()