Pedro de pacas
Newbie
Onlangs veel gelezen over deze 'drug' en z'n geschiftheid. Is er soms nog iemand die hier persoonlijke ervaringen of verhalen over heeft ?
Mvg
Mvg
Roseta Stoned zei:Hoeveel van die zaden moet je eten om iets merken?
Roseta Stoned zei:De inhoud van de zaden kan natuurlijk sterk uiteen lopen.
hislordship zei:Ik heb gister wat ingelezen over dit middel en het schijnt dat de meeste er bad op gaan.
DrippTone zei:hislordship zei:Ik heb gister wat ingelezen over dit middel en het schijnt dat de meeste er bad op gaan.
Omdat bijna altijd een overdosis genomen word. De grens tussen een goede doses en te veel is minimaal, en je weet nooit hoeveel er in zo'n zaadje zit.
Als je dit wil gebruiken zou je eigenlijk de stof er uit moeten halen en dan precies afwegen wat je nodig hebt. Maar zo simpel is dat niet. Plus dat je denk ik zo weinig nodig hebt dat het niet zo makkelijk te wegen is.
loadrunner zei:Een "winkelketen" verkocht altijd doornappelolie, als insektenverdrijver( voor waterverdampertje met kaarsje eronder dinges) maar daar doen ze nu methanol eniets anders in, waaroor je t niet recreatief meer kan gebruiken... t was altijd uitverkocht, totdat een onozele brugklasser vroeg naar halucineerolie, iets met een"d" .Ik hoorde het hele verhaal, in de winkel. De chef haalde per direct de flesjes uit de schappen...
DrippTone zei:hislordship zei:Ik heb gister wat ingelezen over dit middel en het schijnt dat de meeste er bad op gaan.
Omdat bijna altijd een overdosis genomen word. De grens tussen een goede doses en te veel is minimaal, en je weet nooit hoeveel er in zo'n zaadje zit.
Als je dit wil gebruiken zou je eigenlijk de stof er uit moeten halen en dan precies afwegen wat je nodig hebt. Maar zo simpel is dat niet. Plus dat je denk ik zo weinig nodig hebt dat het niet zo makkelijk te wegen is.
KoxBox zei:Waarom zou iemand dit willen nemen... Sommige dingen moet je echt gewoon laten voor wat ze zijn.
KoxBox zei:Maar dit middel is toch echt wel extreem, dat je je laat verleiden tot hoogstens heroïne of ander opiaten tot daar aan toe maar doornappel... Dat gaat te ver vind ik.
ergens snap ik ook wel dat mensen er zo nieuwsgierig naar kunnen zijn, het is zo'n unieke ervaring en al is het dan op het moment niet leuk (en gevaarlijk) kan je er misschien later toch goed op terug kijken.hislordship zei:KoxBox zei:Maar dit middel is toch echt wel extreem, dat je je laat verleiden tot hoogstens heroïne of ander opiaten tot daar aan toe maar doornappel... Dat gaat te ver vind ik.
Idd doornappel is gewoon te extreem vind ik ook. ik bedoel het is niet alleen levensgevaarlijk maar ook is de kans nog eens klein dat je leuk tript.
Nee.gandwarf777 zei:dat gevaar van overdosering kan je vermijden door datura gewoon te roken
Leuk hoor, een middel waarbij je niet eens doorhebt dat je aan het trippen bent. Kenmerkend ook voor het gevaar van datura.gandwarf777 zei:snel de datura joing of waterpijp uit je buurt halen(omdat mensen meestal niet doorhebben dat ze aan het trippen zijn en mischien gewoon domweg doorgaan met datura roken)
Zal best. Als iemand bereid is het risico te nemen, veel plezier met je psychose en mogelijk permanente depersonalisatie. Koop paddo's ofzo.gandwarf777 zei:al weet ik niet of één volle hijs genoeg is. ik heb wel enkele reports gelezen van mensen die datura rookten en die kwamen er het meest positief uit vergeleken met thee en zaden eten.
Omdat ook het grootste gedeelte van de atropine/scopolamine verbranden tijdens het roken. De 2 methodes zijn echt niet vergelijkbaar.gandwarf777 zei:dat gevaar van overdosering kan je vermijden door datura gewoon te roken, het gaat direct je bloed in, het veiligst is mischien nog wel om een hele grote hijs te nemen en dan snel de datura joing of waterpijp uit je buurt halen(omdat mensen meestal niet doorhebben dat ze aan het trippen zijn en mischien gewoon domweg doorgaan met datura roken). al weet ik niet of één volle hijs genoeg is. ik heb wel enkele reports gelezen van mensen die datura rookten en die kwamen er het meest positief uit vergeleken met thee en zaden eten.
Elk individueel zaadje heeft een andere sterkte. Hoe je ook doseert, het blijft een vorm van Russische roulette.Dreuzel zei:dat elke individuele plant een andere sterkte heeft
100% mee eens. Neemt echter niet weg dat je dan erg zeker van je zaak moet zijn wil je dit proberen, de kans dat je dood gaat of een rottrip gaat hebben is en blijft groot zonder zeer adequate voorbereiding. Er zijn ook veel malloten op de wereld (ik denk zelfs dat de malloten de grootste doelgroep voor datura zijn, o.a. wegens de illegale status van andere middelen) die de gevolgen van een trip niet overzien.cadou zei:Ik vind alleen dat als je nou heel graag datura wil proberen, om wat voor reden dan ook, je je gevoel moet kunnen volgen zonder dat iedereen schreeuwt dat je per definitie dood zult gaan, of een rottrip zult hebben.