DOM

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Gister heb ik voor het eerst DOM getest. Ik had een buisje met 10mg, het plan was om 5mg te nemen om mee te beginnen maar nam per ongeluk bijna het hele buisje en dronk ik hem daarna maar helemaal op.

Ik vind dit echt een superdrug! En kan zeker concureren met LSD voor mijn gevoel.
De visuals waren erg intressant, de kleuren die terugkwamen waren vooral paars/roze en blauw. Met daartussen af en toe andere felle kleuren. De visuals met ogen open deden me een beetje denken aan 2c-b/2c-e of lsd op het moment dat ik lachgas neem. Maar toch net wat anders. :wink:

Als ik mijn ogen dicht deed werd het een stuk intressanter, elke keer als ik m'n ogen dicht deed zag ik een aantal lichtbollen ontstaan. Die daarna naar me toe kwamen in de vorm van 3d fractals. Ze deden me een beetje denken aan DNA strings. Ze zweefde langs me heen en leefde echt voor m'n gevoel. Waar lsd nogal platte visuals heeft, maakt dom alles een stuk gecompliceerder omdat het 3d is en je er echt doorheen reist.

Het gevoel van DOM was erg gek, ik voelde me volkomen rustig en vredig maar had toch erg veel energie. Door het vredige gevoel leek het helemaal niet alsof je hard tripte, in je hoofd leek het heel helder terwijl er wel overal visuals waren.

De duur van de trip was ongeveer 12-20 uur, maar toen ik vanochtend opstond zag ik af en toe nog steeds lichte visuals. Het blijft dus redelijk lang hangen.. :)

Ik ga zeker vaker experimenteren met deze drug, ben er tot nu toe erg enthousiast over!

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ja ik was sowieso al supervrolijk, maar door die DOM was ik echt super euforisch! Kon alleen maar lachen, heel veel praten en rond rennen haha! Terwijl ik me volkomen rustig en vredig voelde in m'n hoofd.

Tripper

Wijs gebruiker
Lijkt me leuk om te proberen! Klinkt misschien wel een beetje "DOM", maar waar haal je dat, of is het illegaal?

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Blijkbaar is de oorspronkelijke naam voor DOM, STP (Serenity, Tranquillity and Peace) goed gekozen als ik je verslag zo lees.

12-20 uur is natuurlijk zeer uiteenlopend. Wat bedoel je hiermee? Was het ergste gedaan na 12uur en was alles voorbij na 20 uur?

Mij lijkt het ook één van de interessantste nieuwe stoffen. Zeer indrukwekkend, maar dan zonder het overdonderende van LSD waar de impulsen soms zo sterk zijn dat je mentale chaos ondervindt.

Hoe heb je die 12-20 uren trouwens doorgebracht?

10 mg is overigens al een aardig hoge dosis voor een eerste experiment. :wave:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
ErnstJünger zei:
van LSD waar de impulsen soms zo sterk zijn dat je mentale chaos ondervindt.

Hoe heb je die 12-20 uren trouwens doorgebracht?

10 mg is overigens al een aardig hoge dosis voor een eerste experiment. :wave:

die 20 uur heb ik in het bos door gebracht. was met een stel df-ers aan 't camperen :P
Ik was alleen maar aan 't praten, vrolijk aan het zijn en rond aan het springen.

De dosis had dus ook 5 mg moeten zijn, maar 10 voelde niet als teveel. Ben een grote jongen dus dan heb je sowieso net wat meer nodig dan gemiddeld.

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Gigantisch lang zou ik zo zeggen, bij een dosis van 24 mg (veels te veel btw) was dat 6 uur pieken.
Echt zwaar.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
ik heb geluk, toevallig klein beetje DOM op de kop weten te tikken! Binnenkort weer eens 10-12 mg proberen... die 20-25mg doses van jou zijn suicide ernst :P

TrippyShit

Badass junkie
Afgezien van de duur die het kan hebben, lijkt me dit een heel mooi middel. Kan hier helaas niet aan komen en zal er ook niet naar gaan zoeken ofzo. Maar als dit, zoals vele drugs, toch een keer op mn pad langs komt, zal ik het zeker eens proberen..

Opa

Bewuste gebruiker
Ik heb andere ervaringen met DOM.
Ik ben normaal redelijk resistent tegen nieuwe experimentjes, maar DOM heeft me gelijk goed te pakken gehad..
Vergelijkbare trip-effecten als LSD, alleen had ik persoonlijk niet meer het besef dat ik op een planeet rondliep, waar ik met LSD (ik ben een -afentoe- 600mg-freak :wink:) gewoon nog door heb dat ik leef... Na 18 uur was de piek ver over, dus zonder over na te denken mezelf gewoon weer volgegooid (1e keer 2x10 mg dus) en vervolgens in totaal minmaal 48 uur helemaal van de wereld geweest...
Na een week had ik nog steeds iedere dag flashbacks, en tot 4 weken daarna iedere nacht minimaal 3x rechtop in me bed gezeten van ongeloofelijk intense dromen, eigenlijk beter nachtmerries te noemen zo intens...
Kan allemaal aan mij liggen, maar de 3 mensen die ik ken die dit spul ook hebben gebruikt hebben ook van die wazige psychische shit achteraf...
Als je schijt hebt aan je toekomst, is dit spul wel helemaal de bom, ik heb met Jesus zitten discusiëren over het nut van de hel (en ik geloof niet eens..), met Zonnekinderen gezongen over de dood, met hele bossen gesproken over shit die ik me nuchter niet eens kan beseffen!!
En sex... Ja dat is het echt helemaal OI van DOM, geen grens meer te ver, geen gevoel uit te drukken in woorden...

Jammer dat ik er zelf helemaal lijp van wordt, anders was ik zelf een labje begonnen!!!

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Maar je hebt natuurlijk ook wel een ziekelijk hoge dosis genomen :P Heb je toevallig een report van die trip geschreven? Klinkt wel echt madlijp!

L

Lid 6909

Gast
20mg DOM, das wel een zieke dosis.

zoals Adreno vroeg, heb je er een report van?

xx

Opa

Bewuste gebruiker
Ergh, nee geen report, ben pas paar dagen lid...
Weet eerlijk gezegd niet of ik het vuile lef heb om er een proberen te schrijven achteraf, niet alleen omdat ik zeker de helft van de woorden mis, maar vooral omdat ik 100% het gevoel kan herinneren en dat is een stuk meer scary dan tof..

Ik weet dat 2x10 'misschien een beetje' onhandig is.., maar dat is juist m'n punt. Ik was met een maatje die op een LSD/THC combi zat, en zonder sitter... Ik ben best verantwoordelijk met m'n gebruik, ook helemaal geen dagelijks verlangen naar een opperdedoppepper ofzo, maar DOM..., ik was het na de eerste 10mg eigenlijk al helemaal mijn zelfbewustzijn kwijt... En 10 minuten (voor m'n gevoel dan) na de 2e ging m'n maatje maar eens stilletjes dromen ofzo, dus helemaal in mezelf gaan trippen tot m'n vriendin thuis kwam :wink:... Als je dáár voor gaat zou ik eens proberen of je niet ergens aan opium kunt komen. Klinkt misschien raar, maar vooral bij Indiërs, Chinezen en Afghanen is dit een geliefd en 'redelijk' (lees, de aanhouder wint) verkrijgbaar goedje...

Ik ga nog eens denken of ik er een report van kan en wil maken, maar ik beloof helemaal niets!
Voor het geval dat, wat wil je weten? De trip zelf, het gevoel of de dingen achteraf??
Ik zeg alleen dat deze tripshit echt, voor mij althans, de real deal is...
Het is zeg maar, hogere drugs ofzo, de verboden vrucht, de heilige graal, datgene waarna je nooit meer dezelfde zal zijn, voor mij persoonlijk dus!

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik herken Opa's verhaal helemaal.

Mijn meest zieke, psychisch deliriante trip ooit was 600mg mescaline + 12mg DOM.
Dat was echt de waanzin voorbij. Geen sprake meer van recreatief trippen, maar echt psychische stoornissen en elk houvast met de wereld verliezen. :(
Onaangenaam, maar heb er desondanks veel van geleerd.

Pas dus op met die DOM!!!!

Vroeger werd het STP genoemd naar Serenity, Tranquillity and Peace.
Ik zou het de volgende keer graag met die doelstelling willen nemen. :hearteyes:

Flip Trip

Bewuste gebruiker
DOM is wel zieke shit. Vroeger toen het een tijdje in the us of fucking a onder de naam stp, zoals hierboven al vermeld, werd verkocht waren dat toch pilletjes van 20 mg, in ieder geval volgens shulgin. Veel mensen hadden hier zelfs 2 pillen van gegooid omdat het volgens mij lang duurde voordat je er iets van merkte, dat gaat pas ver. Opa ik zou je tripreport ook wel willen lezen en dan alle aspecten wat je net genoemd hebt. :wave:

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Klinkt wel beetje als dezelfde soort shit als dragon fly, alleen dan een stuk visueler, of ik had gewoon meer moeten nemen :P! Maar voelde toch wel beetje ene labrat dus durfde het niet echt aan :tongueout:...

L

Lid 6909

Gast
ja klopt, voorzichtig zijn met research chemicals.

toch lijkt DOM mij echt nice :grin:

Bovenaan