DOB ??

MDMA19

Newbie
ff vraagje:

Wat is DOB, Moet schijnbaar Heel heftig spul zijn dat in xtc zou kunnen zitten (vooral in de jaren 90) :confused:

Bal0n

Badass junkie
Niemand iets van moet weten? De DOx compounds vind ik echt super boeiend, en ben ook heel gewillig ze te proberen. Vooral DOM, DOI en DOC lijken me heel erg mooi.

DOB schijnt soms nogal eens wat bodyload met zich mee te brengen, wat over het algemeen niet echt fijn is.

Intoxicated

Wijs gebruiker
ik heb er de laatste tijd ook inderdaad over zitten lezen. en het lijkt me zeker wel interessant om te proberen. maar ik dnek niet dat ik er snel aan zal komen.

Frisko

Badass junkie
Intoxicated zei:
als t fijn is... hoe langer hoe beter
nou ja, dat is dan ook misschien overdreven. it's gotta end sometime
idd,en in een trip zeg ik ook meestal

ik vind het allemaal wel fijn,maar ben ook weer blij dat er een einde aan komt!!!

5 a 6u is tijdens een trip al tering lang :)

Bal0n

Badass junkie
caatje zei:
Bal0n zei:
DOB schijnt soms nogal eens wat bodyload met zich mee te brengen, wat over het algemeen niet echt fijn is.

wat is dat, bodyload?

Dat het zwaar op het lichaam voelt, dus dat je voelt dat je lichaam het moeilijk heeft. Nou klinkt dat wel dramatisch, maar je snapt wel wat ik bedoel denk ik :)

Jeller

Badass junkie
30 uur zou toch wel heel lang zijn hoor, dan zou je al een dag moeten hebben om deftig te stuike plus je slaapt (als dat kan ten minste) en wordt nog altijd scheef wakker.. mss wel leuk als je in de vakantie alleen thuis bent maar lijkt mij wel ene beetje te veel vant goede voor als het niet leuk is, dan zit je daar maar slecht die hele tijd

parcival

Experimenterende gebruiker
Bal0n zei:
Niemand iets van moet weten? De DOx compounds vind ik echt super boeiend, en ben ook heel gewillig ze te proberen. Vooral DOM, DOI en DOC lijken me heel erg mooi.

Weeel er schijn iets in de ondergrond te circuleren onder de naam bromodragonfly, je kunt je dat voorstellen als dob waarin de 2 methylgroepen gekoppeld zijn aan de benzeen ring en zo 2 extra ringen vormen (benzodifuran). Het is iets dat voor het eerst in het labo van D. Nichols omstreekt 1997 gemaakt werd.
Duurtijd : waarschijnlijk lang (vergelijkbaar met dob)
dosage : in de regio van lsd (100microgram?).

Voordeel staat in tegenstelling tot dob niet op de lijst.
Ook het 2cb analoog werd gemaakt, duurtijd korter, zou momenteel Ann Shulgin's favoriet zijn (was 10 jaar gelden 2CB, wat ik persoonlijk niet zo fantastisch vond)

Bal0n

Badass junkie
Enkel zijn 2C-B-fly en Bromo-dragonfly een stuk potenter dan DOB, en van veel langere werkingsduur. Als ik bluelight mag geloven is het tegen de 48 uur aan.

Bollie

Bewuste gebruiker
en wat doe je daar dan van ?

Hallicuneren zoals op paddo's of lsd ofzo ?
Of is het iets totaal anders ?

Bovenaan