• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

DMXE na lange tijd

dissoliefhebber

Belezen gebruiker
Beste mensen,

Wat tijd na het gebruiken van O-PCE na lange tijd, heb ik DMXE gebruikt. Hier ging ik gelijk hard. Ik heb een lijn van meer dan 2cm lang en 0,6 cm breed klaargezet en gesnoven. Het begon met alles draaien en verstoorde gravitatie, typisch disso effect. Verder naam de dissociatie alleen maar toe, tegelijkertijd ik voelde een zeer aangenaam warm gevoel. Ik voelde dat mijn lichaam langzaam steeds losgemaakt wordt van mijn ziel en steeds meer gekoppeld wordt aan het universum. Ik voelde dat elk deel van mijn licham via een magische kosmische kabel met de helaal verbonden wordt. Mijn kamer was mijn hele wereld, net als altijd na disso's. Alles was ook tegelijkertijd aan het vergroten of verkleinen met steeds dat magisch warm gevoel. Op een gegeven moment vloog ik naar de helaal en sterren, ik vloog lekker tussen sterren en planeten. Later heb ik mijn beseft dat ik een klein puntje van een poeder ben in de grootte van de helaal. Ik voelde dat ik een puntje van dat gesnoven DMXE lijn ben :grin: Later kon ik door de structuren van mijn hersenen reizen. Ik ging langs de neuronen in mijn brein en ik zag de hele structuur van ze. Deze structuur leek super logisch en vanzelfsprekend (dat ken ik al van O-PCE :grin:). Ik had veel diepe gedachten over het leven, filosofie, etc. Na wat tijd begon alles langzaam af te zwakken. S'ochtends was ik redelijk normaal, alhowel ik voelde lichte werking nog de volgende dag en de dag erna. Ik geef geen tijden in de trip, want bij disso raak ik tijdsbesef altijd kwijt :grin:. Dat was een super leuke DMXE-hole.

Bovenaan