• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

-=DMT=-

qinn

Bewuste gebruiker
Het begon Gister... (27-06-2006) we hadde zin om te trippe maar wiste niet wat..

Een maat van mij Studeer organische gemie en heefd DMT zelf kunen extraheren...

dus we besloote met een man of 6 DMT te gaan doen...
we hadde er veel overgehoord en geleeze... Ook dat het een zeldzame drug is en 1 van de eenigste die dus NIET maar dan ook egt NIET schadelijk voor je is...
maja WE hadde de dmt verdeelt in 6 porties...
en draaide een joint met voor ieder wat.. Eerst ginge een paar maate van mij voor ze name 1 hijs en hielde die zo lang mogelijk in.. en na 15-50- sec. viele ze out neer op de bank.. maja Toen moest ik nog...
Ik zat nog wel te twijfelen maja ik besloot om het tog maar te doen.. omdat ik er zo'n goeie verhaale over gehoord/gelezen heb..

Ik rookte me Joint met 1 Portie DMT er in (weet niet precies hoeveel microgram) en hield me 1e hijs zo lang mogelijk in (je moet als je DMT doet je 1e hijs zo lang mogelijk onhouden omdat je Tolerantie opboud en een 2e hijs niet meer aanslaat... DUS DOE HET DE 1e X GOED!!)
Ik had best moeite met me hijs want was best een goore smaak... :cry:
mja voor dat ik het wist voelde dat me beene het begave en dat ik neerplofte om de bank..me ogen sloote langzaam en ik zakte steeds verder weg...
En voor ik het wist leek het net alsof ik door de grond heen zakte (naja bank) Ik zag dinge waarvan ik d8 dat ze egt nooit bestonde ik kwam in een andere wereld met egt ZO VEEL KLEUR en egt ZO VEEL VREUGDE... ut leek haast wel of ik op een andere planteet was.. ik zag raare manetjes die met elkaar Communiceerde in hooge toone... en net toen ik me DIEPE trip een beetje onder controle begon te krijge kwam ik bij bewust zijn en boude mijn trip snel af... Ik probeerde het weer trug te krijge door meer en meer te gaan blowe... maar wat ik ook probeerde ik werd niet meer dan stoned...
maja dat was dus mijn ervaring over DMT

En mense sorry voor de spelfoute als die er in staan... Kwas niet zo goed ik nederlands opschool... Of ik was gewoon simpelweg te stoned in de klas..

Maja Leave a message.. :P

Ciao Everyone

Qinn

Intoxicated

Wijs gebruiker
ik dacht dat dmt niet werkte in een joint...
je moet toch een basepijp gebruiken en de hele hoeveelheid die je binnen wil krijgen in een keer binnenkrijgen?

Dose
A standard dose for smoked N,N-DMT is between 15-60 mg. This is generally smoked in a few successive breaths until the user is unable (or unwilling) to take another hit off the pipe or bong. Most users report needing to wait an hour or so between attempts even if effects are not achieved.

bron: http://www.erowid.org/chemicals/dmt/dmt_basics.shtml

zakkie

Experimenterende gebruiker
Damn, lijkt me echt wel heftig :openmouth:
Maar toch ben ik eigenlijk wel benieuwd naar de werking :mrgreen:
Nice report !

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
Ja leuk verhaal :) Erg typerend voor dmt wat je hebt ervaren.
Wel leuk om te lezen dat je die dingen dan ook echt ziet... dan bedoel ik die mannetjes die in hoge klanken met elkaar communiceren en al die kleuren :grin: .
Heb je het gevoeld dat je door die glazen kamer (is het toch?) gezogen werd en daarna in die wereld pas terrecht kwam?

Ik was/ ben ook wel heel nieuwsgierig maar er wordt toch gezegd dat je voor dmt wel wat ervaring achter de rug moet hebben en dat het je persoonlijk echt kan veranderen... dus ik wacht nog ff :)

Jadi

Bewuste gebruiker
Intoxicated zei:
ik dacht dat dmt niet werkte in een joint...
je moet toch een basepijp gebruiken en de hele hoeveelheid die je binnen wil krijgen in een keer binnenkrijgen?
Das salvia toch?

Intoxicated

Wijs gebruiker
dmt ook

je moet zoveel mogelijk rook zo snel mogelijk binen krijgen en zo lang mogelijk inhouden, want je bouwt namelijk heel snel resistentie op. Dit bouwt ook heel snel weer af, maar als je er de eerste keer niet in komt moet je toch wel een uur ofzo wachten voordat het weer mogelijk is volgens mij.

fun

Bewuste gebruiker
leuk report idd, maar hoelang duurde zon trip nou?

Ik heb ook wel intresse in DMT, maar ik kan er niet zomaar aankomen.
Het zit ook sommige (in de smartshop verkrijgbare) kruiden, dat je dan in combinatie met een MAO-remmer moet mengen tot een drankje.
(Ayahuasca)

Misschien iemand die ervaring heeft met zo'n DMT (ayahuasca) pakketje?

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
Ik ben ook echt nieuwsgierig naar DMT... :) maar ben er nog een beetje huiverig voor. Ik heb een aantal dagen geleden een praatje gemaakt met de man uit de smart shop, die had dmt zelf wel al 30 keer :openmouth: gedaan maar hij zei, als je zelf nog maar 3 keer paddo's hebt gebruikt (dat ben ik dus) dan is het nog lang niet aan te raden.
Het is de meest heftige hallucinerende drug en je moet er erg stevig voor in je schoenen staan... Het veranderd je persoonlijk, en ook je leefwijze...
Ik dus vragen heeft u ook wel eens een badtrip gehad?

Hij zei: je moet niet meer denken in bad of in goede trips... Hij zegt van beide leer je en je moet er in mee gaan. Of het nou een goede of een slechte trip is. Een echte psychonaut leert van beide en laat zich niet afschrikken.

Nou mij nog een beetje te heavy :tearsofjoy:

fun

Bewuste gebruiker
als je zelf nog maar 3 keer paddo's hebt gebruikt (dat ben ik dus) dan is het nog lang niet aan te raden.

Daar heeft hij helemaal gelijk in, zorg dat je alles stap voor stap doet.
Er zijn zoveel drugs om uit te proberen, het zou zonde zijn als je iets pakt waar je nog niet mee om kan gaan.
Je hebt dan een grotere kans dat je een slechte ervaring hebt (inderdaad ook omdat je nog in bad - en goedgaan denkt) en zult het misschien nooit meer aanraken en de mooie ervaringen mislopen.

Ik heb nu zo'n 10-15 keer getript op paddo's, altijd ging het goed, laatste keer even iets minder.
Daarom heb ik ook even weer wat extra ervaring nodig voordat ik naar andere, heftigere middelen ga grijpen.

Maar LSD, DMT, Ketamine, 2c-x, salvia...allemaal erg intressante tripmiddeltjes :wink:

Qocaïne

Badass junkie
fun zei:
Maar LSD, DMT, Ketamine, 2c-x, salvia...allemaal erg intressante tripmiddeltjes :wink:

klopt.. alles wat een hallucinerende werking heeft wekt een bapaalde interesse bij me op.

Toch denk ik niet sterk genoeg te zijn voor bv DMT.. omdat paddo's al een behoorlijke heavy uitwerking op me hebben.

disignerdrugs als 2c-b e.d. zijn wel héééél interessant! ^_^

ps. nice report trouwens..

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Intoxicated zei:
dmt ook

je moet zoveel mogelijk rook zo snel mogelijk binen krijgen en zo lang mogelijk inhouden, want je bouwt namelijk heel snel resistentie op. Dit bouwt ook heel snel weer af, maar als je er de eerste keer niet in komt moet je toch wel een uur ofzo wachten voordat het weer mogelijk is volgens mij.

Correctie :)
Ik lees nu DMT the spirit molecule van Rick Strassman. Hij heeft onderzoek gedaan naar de tolerantieverschijnselen bij DMT, met als resultaat dat er bij DMT geen sprake is van tolerantie.

Intoxicated

Wijs gebruiker
Addiction Potential
DMT is neither physically addicting nor likely to cause psychological dependance. As with all substances, some people will use it more frequently than they are comfortable with. There is a short period of tolerance after DMT use. Using DMT a second time within a few hours is likely to lead to a significantly diminished experience the second time

van erowid: http://www.erowid.org/chemicals/dmt/dmt_basics.shtml

Hier had ik het van. Ze hebben het ook echt maar over het opnieuw proberen na een paar uur... Ik weet het niet meestal vertrouw ik erowid wel.

Jadi

Bewuste gebruiker
Ik heb opgezocht in "Uit je bol"

Als partymiddel wordt het met marihuana of tabak of kruiden in een joint gerookt. Het veroorzaakt dan een buitengewoon sterke roes, maar toch is die niet te vergelijken met de entheogene ervaring die het geeft als je het puur gebruikt.
Dus je kan het toch wel gewoon roken. Maar raar dat de TS het zo heftig heeft meegemaakt, het zou in theorie dus niet kunnen om zo hard te gaan. En anders zouden ze het toch niet als partymiddel gebruiken? Correct me if i'm wrong.

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Intoxicated zei:
Addiction Potential
DMT is neither physically addicting nor likely to cause psychological dependance. As with all substances, some people will use it more frequently than they are comfortable with. There is a short period of tolerance after DMT use. Using DMT a second time within a few hours is likely to lead to a significantly diminished experience the second time

van erowid: http://www.erowid.org/chemicals/dmt/dmt_basics.shtml

Hier had ik het van. Ze hebben het ook echt maar over het opnieuw proberen na een paar uur... Ik weet het niet meestal vertrouw ik erowid wel.

Hmm ja in Uit je bol heb ik het gisteren ook even nagelezen, en daar staat

Het eigenaardige van DMT is dat, als je het eenmaal geinhaleerd hebt, een volgende dosis niet meer werkt. Je moet dan een uur wachten tot je het opnieuw kunt gebruiken.

Rick Strassman diende in zijn onderzoek een dosis DMT toe, en een halfuur later weer, en dat vier keer achter elkaar.

Misschien dat het te maken heeft met de manier van inname. Strassman spuit het in de aderen van de proefpersonen. Maar ik weet niet of dat de reden kan zijn van de verschillen in tolerantie, het blijft immers hetzelfde stofje.

Intoxicated

Wijs gebruiker
ik weet ook niet wat het verschil maakt.
waarschijnlijk dat hij het injecteert dan inderdaad
maar lijkt me zonde om het in een joint te roken... :openmouth:

pasquali

Bewuste gebruiker
Remko en ik gaan binnenkort ook aan de DMT.
Vooral de mannetjes ben ik in geinteresseerd.
Remko in het spirituele.

De jongen

Bewuste gebruiker
Ja geweldig ja :grin:
Mijn interesse ligt vooral op de hallucinogene middelen. Paddo's, kaktussen, Ayahuasca(dmt),....
Ze lere je dingen....
Mijn eertse paddo trip komt er bijna aan...Ik ben echt zoooo benieuwd :)

qinn

Bewuste gebruiker
De jongen zei:
Ja geweldig ja :grin:
Mijn interesse ligt vooral op de hallucinogene middelen. Paddo's, kaktussen, Ayahuasca(dmt),....
Ze lere je dingen....
Mijn eertse paddo trip komt er bijna aan...Ik ben echt zoooo benieuwd :)

Is dat de 1e keer dat je hallucinogene middelen gebruikt?

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Heerlijk ! Ik zou ook graag binnenkort eens DMT willen proberen. Ik had ook ergens gelezen dat je word weggevoerd naar een andere wereld waar mechanische elfjes in hoge tonen met andere communiceren, precies wat dus ook in jou tripreport staat.

DMT is volgens mij gewoon te krijgen in een smartshop, maar weet niet of dit pure DMT is of bewerkte.

Doerak

Bewuste gebruiker
DMT roken in een joint is alleen wel heiligschennis. Rook het in een freebase/crackpipe. Als je die niet hebt (voor te stellen, heb er zelf geen) dan zijn er zat opties over:

- Maak een lightbulb vaporizer. Je kunt ook een reageerbuisgebruiken om een dergelijke vaporizer te maken. Deze zijn ook hittebestendig, goedkoop en makkelijk te maken. Werkt prima.
- Rook het in een bong of pijpje. Gebruik een gigantische stapel pipescreens. Wanneer je de DMT dan indirect verwarmd (de DMT niet proberen aan te steken, alleen verhitten!) dan smelt de DMT in de pipescreens en verdampt het daarna. Met 1 pipescreen druppelt de DMT er doorheen en kan het zijn dat je vloeibare hete DMT in je longen krijgt... Je kunt ook eerst een beetje as produceren (van wiet is altijd mooi) en hier de DMT in oplossen.
- Elke andere junky manier van roken zal wel werken, maar in mindere mate. Denk aan de bekende aluminiumfolie manier... Is alleen niet aan te raden. Bovenstaande technieken zijn simpel zat.

Neem eerst een aantal keer iets van 20mg. Verhoog de dosering daarna met 10mg per keer. Wacht minimaal een uur per inname. Als je je trip niet meer kunt onthouden heb je teveel genomen en moet je een stapje terug gaan. Tenzij je alleen "hard wil gaan", natuurlijk... Maar dan kun je betere andere drugs proberen, IMO.

Bovenaan