zo gezegd, zo gedaan.. tek gevolgd. Ik denk ga er gelijk voor.. 90mg dmt.. goed gelezen wat de ervaringen zijn met de tek. Voor ik t wist had ik 'neusdruppels', ben ervoor gaan liggen... oordoppen in.. gezichtsmasker bij de hand.. al het spul opgesnoven.
Brandde een beetje.. maar minder dan bijvoorbeeld bij Kanna... gelukkig maar, aangezien dmt een hel schijnt te zijn voor je neus puur. Telefoon timer ingeschakeld om te kijken wanneer ik wat voel en bij te houden hoe lang het duurt.
Daar gaan we:
1.00 - werkt vrijwel direct.. voelde gelijk de high opkomen. Gaat razend snel, lig ontspannen en laat het over me heen komen
5.00 - ogen dicht, hoor een geluid toon luider worden en zie wat pratronen vormen, niks caleidoscopisch. Een beetje druk op m'n hoofd
6.00 - heb t gevoel alsof m'n hoofdhuid naar achter wordt getrokken ofzo, kan t niet uitleggen. Doe af en toe m'n ogen open, plafond ziet er nog normaal uit. Wel merk ik dat het een beetje bewerkt lijkt o.i.d.. Doe m'n ogen weer dicht, om te kijken naar de vormen, alhoewel niet bijzonder.
10.00 - Gevoel blijft een beetje hetzelfde, heb niet het idee dat het sterker wordt in intensiteit. Ben gaan liggen zodat het spul in m'n neus blijft, voel opeens dat het via m'n neus een beetje m'n mond in loopt.. Gadver bitter, ik ga rechtop zitten, en spuug in het shotglaasje waar de neusspray in zat. Kijk om me heen, had inmiddels wel wat vervormingen verwacht. Heb het gevoel alsof ik nog prima kan lopen, wat raar... ik ga snel naar de badkamer voor een slok water. In de badkamer aangekomen kijk ik in de spiegel om te kijken hoe m'n pupillen eruit zien, tot m'n grote verbazing zijn ze normaal.. niet eens een klein beetje verwijd.
11.00 - Ga weer liggen.. maar merk dat het effect kan het wegebben is.. onmogelijk! zou 30 - 45 min moeten duren...
11.55 - Effecten zijn bijna allemaal weg, ligt trippy gevoel.. voelt als 50ug LSD.. timer uitgezet.. paar minuten later weer normaal.
Snap er echt geen hol van... ik ga het morgen nog een keer proberen, waarbij ik eerst azijn en daarna water gebruik. voor de neusspray. Anders weet ik t echt niet..