dmt vraag

Proxima

Badass junkie
Toen ik voor de eerste keer de Vaporgenie uitprobeerde had ik bij het uitademen pas door hoeveel ik eigenlijk geinhaleerd had, dikke vette wolken kwamen uit m'n mond.

Ik was daar zo verrast over dat ik vergat verder uit te ademen en daardoor spontaan begon te hoesten. :grin:

De verdampte DMT is met de Vaporgenie niet meer heet maar kan dus nog wel goed kriebelen bij het neerslaan in de longen (ook ik heb nog maagdelijke longen en moet bij alles wat ik inhaleer de eerste keer hoesten).

Na die eerste keer echter gaan de volgende trekjes bij mij wel goed.

Fyrckant

Bewuste gebruiker
Is er dan nog een praktisch verschil tussen de glazen en houten Vapor Genie of zijn het alleen looks? Die glazen is echt wel heel erg duur!

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
aar, er gebeurde niks.... op een soort ijzersmaak op het puntje van m'n tong na. verbrand is het niet (geen brandplekken op het glas o.i.d.), ik heb er niet van moeten hoesten verder.

Wellicht niet lang genoeg vastgehouden.. of te vroeg geïnhaleerd.. ik had wel iets van effect verwacht, maar het enige effect wat ik nu heb is een desillusie hahaha.
Vreemd dat je helemaal niets merkte. Als niet roker zou je echt wel wat hoestprikkels moeten ervaren als je DMT damp binnen krijgt lijkt me. Ofwel is het verdampen toch niet helemaal goed gegaan ofwel heb je onvoldoende echt geinhaleerd. Toen ik voor het eerst een jointje ging roken wist ik niet hoe ik moest inhaleren en bleef de rook vooral een tijdje in mijn mond voordat ik het uitblies. Toen ik doorhad dat ik het echt diep naar binnen, mijn longen in, moest zuigen kwam het hoesten pas.

maar ik kan de rook niet binnen houden, inhaleerde voorzichtig maar moest vrijwel onmiddellijk hoesten ervan... bummer..
Kijk als je gaat hoesten krijg je in ieder geval iets binnen. Volgens mij toch een kwestie van proberen de rook zo lang mogelijk (liefst 10 seconden) binnen te houden. Van 1 goede hijs, of een paar semi geslaagde hijsjes zou je echt wel wat moeten merken. DMT is echt heftig en snel werkend spul. Ik merk 1 goede hijs met 15-20mg DMT echt al heel goed namelijk.

djiego

Badass junkie
Net geprobeerd.. heb t spul langer onder t vlammetje gehouden, de rook was duidelijk te zien uit de bovenkant.. witte wolk zag ik wel vaag, maar ik kan de rook niet binnen houden, inhaleerde voorzichtig maar moest vrijwel onmiddellijk hoesten ervan... bummer.. weet niet goed wat ik ermee aan moet.. meer oefenen denk ik.. 1x een teug van een shisha pijp getracht te nemen, was ook een onmiddelijke hoestbui.. maargoed.. dmt verdamp je toch.. hoort niet te verbranden
Ja oefenen zou ik zeker doen wellicht een vapeapparaatje van iemand lenen met een 0% nicotine vapeje misschien een praktisch idee?
Zonde van je spul anders. Zodat je leert hoe je inhaleert (in je longen).. Wij hebben een keer een hele yield verloren doordat we iemand hadden die nog nooit gerookt had en het niet lukte om te inhaleren. Dus het is echt niet raar als het niet lukt als je nooit gerookt hebt.

Fyrckant

Bewuste gebruiker
Ja oefenen zou ik zeker doen wellicht een vapeapparaatje van iemand lenen met een 0% nicotine vapeje misschien een praktisch idee?
Zonde van je spul anders. Zodat je leert hoe je inhaleert (in je longen).. Wij hebben een keer een hele yield verloren doordat we iemand hadden die nog nooit gerookt had en het niet lukte om te inhaleren. Dus het is echt niet raar als het niet lukt als je nooit gerookt hebt.
Sterker nog, je kunt die vape uiteindelijk ook gebruiken om je spice in te vapen, opgelost in een e-liquid. Het is daarbij handig een stevig apparaat te gebruiken met regelbare temperatuur. APX Volt schijnt een beetje de go-to DMT vape te zijn, maar die is niet makkelijk in EU verkrijgbaar.

0t0lerance

Bewuste gebruiker
Trouwens @0t0lerance wat was uiteindelijk je yield?
Geen idee, niet gewogen.. weeg wel wat ik heb verbruikt.. en 25mg.. 30mg.. en 40mg.. dus ja, wel wat verspeeld.. maar ach.. ik heb zat grondstof om dmt mee te maken dus maak me niet druk over wat de opbrengst is. Als ik t maar kan roken uiteindelijk.. voel me een beetje gehandicapt

0t0lerance

Bewuste gebruiker
Wellicht even van die Wim Hof technieken doornemen.. sowieso ben ik me aan t inlezen over wat de betere varianten van the machine zijn. Pannenspons afvlammen boven voornuis.. een goed samengeperste propje dieper in de nek aanbrengen.. dmt erop.. 2e propje erin.. op die manier de dmt laten smelten op het diepere propje door via de randen van de glazen nek de boel te vergitten.. 1e propje beschermt dmt tegen verbranden. Last iets van rond de 125ml flesje.. even bij de brauwmarkt hier in de buurt een bezoekje brengen voor een exemplaar.. lange nek of korte nek weet nog niet wat nou wijsheid is hierin.

Verder klein gaatje boren.. rietje erbij en klaar. Maargoed ga eerst even kijken welke fouten mensen maken bij the machine fabricatie.. geen zin om weer iets te verkloten

Proxima

Badass junkie
Is er dan nog een praktisch verschil tussen de glazen en houten Vapor Genie of zijn het alleen looks? Die glazen is echt wel heel erg duur!
De houten versie werkt prima maar heeft wel wat oefening nodig, de glazen versie leer je sneller omdat je goed kunt zien wanneer de DMT begint te verdampen.

Ook koelt de glazen versie de damp een stuk beter.

Eerst was ik bang dat de glazen versie snel kapot zou gaan maar dat bleek reuze mee te vallen, zelfs op Burning Man is er geeneen kapot gegaan (veel mensen van onze club hadden het zonder van elkaar te weten eentje meegenomen "do you know this pipe?" ^_^).

0t0lerance

Bewuste gebruiker
the machine.. 100ml versie
20210527_130925.jpg
laden... check.. 25mg... ok.. zit erin.. zit een beetje aan de randen, maar zou niet uit mogen maken

20210527_134052.jpg
erin laten smelten zoals op t filmpje.. done.. op de kop.. en dan vlammetje eronder en dat zou alles moeten zijn..

... ik zie geen rook.. ja beetje langs de zijkanten. Maja.. metaal plug zit er ver genoeg in..

Oh... las ergens zuigen aan het rietje (inmiddels de vlam al een halve minuut eronder gehouden)

... dikke wolken vulde mn longen, hoestbui.. denk verbrand.. beetje idee alsof er wat in m'n keel vast zit.. afijn... licht trippy gevoel... volgende keer gelijk zuigen aan het rietje.. niet afwachten.. (op t filmpie kwam de rook vanzelf, maargoed... wellicht te veel staalwol gebruikt ik weet t niet.. geboorde gaatje is slechts 5ml.. wellicht stopt dat de luchtstroom)

Laatst bewerkt:

Martinus

Wijs gebruiker
Het blijft een kwestie van techniek. Wat voor methode je ook gebruikt. Oefenen tot het lukt. Als het te heet is heb je waarschijnlijk toch de dmt verband.

Moet je trouwens niet de dmt op de onderkant doen en dan de vlam in de schuurspons zuigen zodat de schuurspons de vlam opvangt zodat je vooral hete lucht langs het dmt trek?

ik heb nooit een machine gemaakt dus. Maar ik heb wel een houten vaporgenie en die werkt volgens dat principe volgens mij.

0t0lerance

Bewuste gebruiker
Het blijft een kwestie van techniek. Wat voor methode je ook gebruikt. Oefenen tot het lukt. Als het te heet is heb je waarschijnlijk toch de dmt verband.

Moet je trouwens niet de dmt op de onderkant doen en dan de vlam in de schuurspons zuigen zodat de schuurspons de vlam opvangt zodat je vooral hete lucht langs het dmt trek?

ik heb nooit een machine gemaakt dus. Maar ik heb wel een houten vaporgenie en die werkt volgens dat principe volgens mij.
Nee, moet echt zo, met de nek naar boven zou de dmt de nek in sijpelen (zover ik heb gelezen). Ja het is allemaal even wennen.. jaag wel even mn opbrengst er doorheen, ach.. morgen poging 2.

Drugzman

Experimenterende gebruiker
Ik heb nog nooit gedaan dus ben geen ervarings expert, maar toen ik aan het onderzoeken was kwam ik vooral dit tegen: weet je 100% zeker dat je dmt echt niet om moet draaien?

0t0lerance

Bewuste gebruiker
Na een perfect rook-poging heb ik besloten dat dmt niet voor mij is; ik ga niet trainen om de rook binnen te houden, het spul ruikt enorm chemisch en ik ben er eigenlijk een beetje klaar mee. Ik had een mooie witte wolk, langzaam inhalen.. maar hoest vrijwel direct. Daarna nog een keer.. zelfde effect. Licht trippy.. enkele minuten later weer nuchter.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Na een perfect rook-poging heb ik besloten dat dmt niet voor mij is; ik ga niet trainen om de rook binnen te houden, het spul ruikt enorm chemisch en ik ben er eigenlijk een beetje klaar mee. Ik had een mooie witte wolk, langzaam inhalen.. maar hoest vrijwel direct. Daarna nog een keer.. zelfde effect. Licht trippy.. enkele minuten later weer nuchter.
Tsja als niet roker is DMT gewoon lastig. Klinkt alsof je op zich de juiste techniek hebt om vape te produceren maar je longen het gewoon niet binnen kunnen houden. "licht trippy" is namelijk niet wat ik associeer met het binnenkrijgen van voldoende DMT :sweatsmile:

Als je toch ervaring op wilt doen met DMT zou je een keer een Ayahuasca ceremonie kunnen doen. Dan hoef je het in ieder geval niet te roken.

mitchieee

Wijs gebruiker
the machine.. 100ml versie
Bekijk bijlage 22579
laden... check.. 25mg... ok.. zit erin.. zit een beetje aan de randen, maar zou niet uit mogen maken

Bekijk bijlage 22585
erin laten smelten zoals op t filmpje.. done.. op de kop.. en dan vlammetje eronder en dat zou alles moeten zijn..

... ik zie geen rook.. ja beetje langs de zijkanten. Maja.. metaal plug zit er ver genoeg in..

Oh... las ergens zuigen aan het rietje (inmiddels de vlam al een halve minuut eronder gehouden)

... dikke wolken vulde mn longen, hoestbui.. denk verbrand.. beetje idee alsof er wat in m'n keel vast zit.. afijn... licht trippy gevoel... volgende keer gelijk zuigen aan het rietje.. niet afwachten.. (op t filmpie kwam de rook vanzelf, maargoed... wellicht te veel staalwol gebruikt ik weet t niet.. geboorde gaatje is slechts 5ml.. wellicht stopt dat de luchtstroom)

ik had precies het zelfde volgens het filmpje alles gedaan en kwam de rook aan de zeikant eruit.. ’ ik had een groter gat gedaan en had het zelfde.. ik moes tijdens t aansteken aan het rietje zuigen om hem naar binnen ge krijgen, uit eindelijk vond ik het tog te veel gekut met die machine, en kocht ik een vape van 80 euro ‘ ik laad de spice daar op lig op me bed neem een hit, en weg ben ik

mitchieee

Wijs gebruiker
heb je genoeg hits genomen wel? want na 15-20mg heb ik al den breakthrough hehe

0t0lerance

Bewuste gebruiker
Tsja als niet roker is DMT gewoon lastig. Klinkt alsof je op zich de juiste techniek hebt om vape te produceren maar je longen het gewoon niet binnen kunnen houden. "licht trippy" is namelijk niet wat ik associeer met het binnenkrijgen van voldoende DMT :sweatsmile:

Als je toch ervaring op wilt doen met DMT zou je een keer een Ayahuasca ceremonie kunnen doen. Dan hoef je het in ieder geval niet te roken.
Ik heb notabene de fles vastgetaped.. enkel vuurtje netjes eronder en rietje verlengt zodat ik precies kon zien wanneer de wolk kwam. Vrijwel direkt na het langzaam zuigen vlammetje wat verder weg. Zag eruit alsof alles perfect liep, naar nee.. ik hou t niet binnen... had nog geen fractie binnen, bij het minst geringste idee rook binnen te krijgen hoeste ik de witte wolk weer uit. Voelde het wel snel opkomen hoor, maar zakte net zo snel weer weg. Is ook niet erg.. niets moet en hoeft ook niet, leg me erbij neer en vind t mooi geweest

Heb besloten gewoon het bij paddestoelen te houden en langzaam de dosering te verhogen. Eventueel overweeg ik met de tijd wel een extractie te maken voor onmiddelijk effect met een kortere duur. Heb gelijk 6 x 10l tubs gehaald, ga me lekker daarop storten en verder niks.

Laatst bewerkt:

mitchieee

Wijs gebruiker
Ja ik kan t gewoon niet binnen houden. had 25 erop gedaan.. alles netjes verdampt (zag al bijna geen wolk meer er vanag komen na 2/3 hits).
ahh mischien is er tog te veel dmt verbrand waardoor je maar ietsies ervan voelde, als je dmt tog een x wil ervaren heb ik een perfecte vape voor gevonde 80-100 euro max’ dop ope draaie, dmt op folie leggen, dop erop en gaan!’ of je bent imuum haha

0t0lerance

Bewuste gebruiker
ahh mischien is er tog te veel dmt verbrand waardoor je maar ietsies ervan voelde, als je dmt tog een x wil ervaren heb ik een perfecte vape voor gevonde 80-100 euro max’ dop ope draaie, dmt op folie leggen, dop erop en gaan!’ of je bent imuum haha
Nee er is echt niks verbrand, heel netjes vlammetje op afstand, ik kan gewoon niet roken (nooit gedaan). M'n longen weigeren 't binnen te houden. Geeft ook niet, heb de boel al weggegooid

Flualhamdulillam

Badass junkie
Nee er is echt niks verbrand, heel netjes vlammetje op afstand, ik kan gewoon niet roken (nooit gedaan). M'n longen weigeren 't binnen te houden. Geeft ook niet, heb de boel al weggegooid
Ahh nee dit is vrij logisch denk ik. DMT roken vereist al een techniek, maar roken überhaupt ook. Ik weet mijn eerste sigaretten/joints nog wel... Daar bleef ik niet veel van binnen. Hoe zit het met DMT snuiven?

0t0lerance

Bewuste gebruiker
Ahh nee dit is vrij logisch denk ik. DMT roken vereist al een techniek, maar roken überhaupt ook. Ik weet mijn eerste sigaretten/joints nog wel... Daar bleef ik niet veel van binnen. Hoe zit het met DMT snuiven?
Nee daar begin ik niet aan, met 2 brandende neusholtes trippen lijkt me totaal geen goed begin

Flualhamdulillam

Badass junkie
Nee daar begin ik niet aan, met 2 brandende neusholtes trippen lijkt me totaal geen goed begin
Dat is idd een groot nadeel... 5-MeO-DMT wordt wel eens gesnoven heb ik gelezen, maar door de snelle onset is er haast tijd om bij te komen van de neussteken 😅... Het bij truffels houden is dan een goeie 😊. Als je wat intenser wilt kan je altijd LSD (of een RC-analoog zoals 1cP-LSD proberen, duurt alleen wel langer.

0t0lerance

Bewuste gebruiker
Hmmmm... na nog wat zoekwerk wat interesants gevonden. Een beetje azijn om er acetaat van te maken, warm water en cocos creme en dat schijnt een zeer tollereerbare manier te zijn om het te snuiven. Nb duurt het dan veel langer.. 30 a 45min. Dosering is wel veel hoger.. maar wie weet. Ik ga het proberen! @Eik er is nog hoop haha

• Like
Waarderingen: Eik

Martinus

Wijs gebruiker

Ik heb zo een ding besteld. De groep mensen die het geprobeerd hebben zijn er zeer positief over

Schijnbaar 0 techniek en extreem efficient. 1 hit breaktrough. En zo zacht op je longen dat je het niet voel branden.

Martinus

Wijs gebruiker
Hmmmm... na nog wat zoekwerk wat interesants gevonden. Een beetje azijn om er acetaat van te maken, warm water en cocos creme en dat schijnt een zeer tollereerbare manier te zijn om het te snuiven. Nb duurt het dan veel langer.. 30 a 45min. Dosering is wel veel hoger.. maar wie weet. Ik ga het proberen! @Eik er is nog hoop haha

Ik heb n,n dmt wel eens gesnoven. Zonder het zuur te maken. 1mg was pure hell. 🤣

0t0lerance

Bewuste gebruiker
zo gezegd, zo gedaan.. tek gevolgd. Ik denk ga er gelijk voor.. 90mg dmt.. goed gelezen wat de ervaringen zijn met de tek. Voor ik t wist had ik 'neusdruppels', ben ervoor gaan liggen... oordoppen in.. gezichtsmasker bij de hand.. al het spul opgesnoven.
Brandde een beetje.. maar minder dan bijvoorbeeld bij Kanna... gelukkig maar, aangezien dmt een hel schijnt te zijn voor je neus puur. Telefoon timer ingeschakeld om te kijken wanneer ik wat voel en bij te houden hoe lang het duurt.

Daar gaan we:

1.00 - werkt vrijwel direct.. voelde gelijk de high opkomen. Gaat razend snel, lig ontspannen en laat het over me heen komen
5.00 - ogen dicht, hoor een geluid toon luider worden en zie wat pratronen vormen, niks caleidoscopisch. Een beetje druk op m'n hoofd
6.00 - heb t gevoel alsof m'n hoofdhuid naar achter wordt getrokken ofzo, kan t niet uitleggen. Doe af en toe m'n ogen open, plafond ziet er nog normaal uit. Wel merk ik dat het een beetje bewerkt lijkt o.i.d.. Doe m'n ogen weer dicht, om te kijken naar de vormen, alhoewel niet bijzonder.
10.00 - Gevoel blijft een beetje hetzelfde, heb niet het idee dat het sterker wordt in intensiteit. Ben gaan liggen zodat het spul in m'n neus blijft, voel opeens dat het via m'n neus een beetje m'n mond in loopt.. Gadver bitter, ik ga rechtop zitten, en spuug in het shotglaasje waar de neusspray in zat. Kijk om me heen, had inmiddels wel wat vervormingen verwacht. Heb het gevoel alsof ik nog prima kan lopen, wat raar... ik ga snel naar de badkamer voor een slok water. In de badkamer aangekomen kijk ik in de spiegel om te kijken hoe m'n pupillen eruit zien, tot m'n grote verbazing zijn ze normaal.. niet eens een klein beetje verwijd.
11.00 - Ga weer liggen.. maar merk dat het effect kan het wegebben is.. onmogelijk! zou 30 - 45 min moeten duren...
11.55 - Effecten zijn bijna allemaal weg, ligt trippy gevoel.. voelt als 50ug LSD.. timer uitgezet.. paar minuten later weer normaal.

Snap er echt geen hol van... ik ga het morgen nog een keer proberen, waarbij ik eerst azijn en daarna water gebruik. voor de neusspray. Anders weet ik t echt niet..

0t0lerance

Bewuste gebruiker
Ik heb n,n dmt wel eens gesnoven. Zonder het zuur te maken. 1mg was pure hell. 🤣
90mg viel wel mee.. zie bovenstaande.. maar had inderdaad gelezen dat puur voelt als satan die in je neus ejaculeert.. dus ik was wel een beetje huiverig.. maar dacht fuck it, daar gaan we..

Flualhamdulillam

Badass junkie
Brandde een beetje.. maar minder dan bijvoorbeeld bij Kanna... gelukkig maar, aangezien dmt een hel schijnt te zijn voor je neus puur.
Snap er echt geen hol van... ik ga het morgen nog een keer proberen, waarbij ik eerst azijn en daarna water gebruik. voor de neusspray. Anders weet ik t echt niet.
Anders lijkt het me ook nog aannemelijk dat je n,n-DMT onzuiver is, flink vervuild. Heb je de DMT zelf geknutseld?

Martinus

Wijs gebruiker
90mg viel wel mee.. zie bovenstaande.. maar had inderdaad gelezen dat puur voelt als satan die in je neus ejaculeert.. dus ik was wel een beetje huiverig.. maar dacht fuck it, daar gaan we..

Dat je 90mg durf te snuiven. Dat klinkt als een monster dosis.

Martinus

Wijs gebruiker
Ik heb vandaag zitten kloten met mijn dmt. En nogsteeds heb ik moeite met het binnen houden. Nu ben ik op internet gaan zoeken en er zijn mensen die zeggen dat er natrium hydroxide in de dmt kan zitten en dat je dit weg kan wassen met baksoda.

Dit ben ik dus gaan proberen. Ik zal morgen wel resultaat hebben. Misschien heb ik allemaal pijpjes en gadgets gekocht en was uiteindelijk mijn extractie het probleem 🤣

0t0lerance

Bewuste gebruiker
Maak wel een psilocybine alcohol extract, het effect met psilo extract is een snellere opkomst heb ik begrepen en kortere duur. Ge"neus"el met snuiven heb ik ook met kanna gehad; bergen van die rommel opgesnoven.. brandde als de hel.. en effect 0,0 (was notabene sterktste variant). Net als thc druppels onder de tong.. reageer ik ook niet op.. ja na 12 druppels voel ik iets, terwijl pa 2 druppeltjes al wat merk.. ben wellicht een uitzondering op de regel.
@Martinus als je een goede manier hebt gevonden dan hoor ik t wel. Vind t spul ook onwijs stinken naar nieuwe gympen zodra het verdampt.. maakte gister een verpakking open met een stuk techniek voor een zwembad.. "snuf snuf" ruikt naar dmt.. zit gelijk in je kop geprent.

Laatst bewerkt:

Martinus

Wijs gebruiker
Maak wel een psilocybine alcohol extract, het effect met psilo extract is een snellere opkomst heb ik begrepen en kortere duur. Ge"neus"el met snuiven heb ik ook met kanna gehad; bergen van die rommel opgesnoven.. brandde als de hel.. en effect 0,0 (was notabene sterktste variant). Net als thc druppels onder de tong.. reageer ik ook niet op.. ja na 12 druppels voel ik iets, terwijl pa 2 druppeltjes al wat merk.. ben wellicht een uitzondering op de regel.
@Martinus als je een goede manier hebt gevonden dan hoor ik t wel. Vind t spul ook onwijs stinken naar nieuwe gympen zodra het verdampt.. maakte gister een verpakking open met een stuk techniek voor een zwembad.. "snuf snuf" ruikt naar dmt.. zit gelijk in je kop geprent.

Nog geen succes. Heb alleen maar dmt verprutst 😂

Ben ook even door mn creativitijt heen. Denk dat ik mn wijsheid maar in lsd zoek ofzo.

0t0lerance

Bewuste gebruiker
Nog geen succes. Heb alleen maar dmt verprutst 😂

Ben ook even door mn creativitijt heen. Denk dat ik mn wijsheid maar in lsd zoek ofzo.
HAHAHA, ik heb nog eens rondgesnuffeld over paddo's en ga voor de "lemon tek" en dit stop ik in gember thee tegen mogelijk misselijkheid.. ipv een alcohol extract. schijnt ook zeer snelle opkomst te hebben.. duur c.a. 4-6 uur, dat is nog te overzien. De eerste oogst is bijna gedroogd. Ben benieuwd wat de opbrengst is :crossfingers:

Hector48

Koop een glazen pijpje, die met het glazen bolletje met opening (ingang 5 meo(Dmt)). Koop een paar aanstekers, specifiek die waarvan je de vlam groter en kleiner kan door het pinnetjes te verschuiven. Koop een paar piercingnaalden, de dikste opening. Neem er van 2mm tot 3mm, kost nix. Haal het metalen omhulsel van de aansteker en verschuif tot je de kleinst mogelijke vlam krijgt (verstel zeker nog extra tandwielopeningen verder, er mag echt bijna geen gas uitkomen) zet de gepaste naald op het ventieltje waar de gas uitkomt. Tip, Gebruik een kaars om dat gepimpt aanstekertje telkens terug aan te steken😁. Nu heb je het perfecte instrument om goedkoop en op een zeer efficiënte manier Dmt te roken. Doe je dosis Dmt in de opening van het glazen bolletje en gebruik je "DMT-aansteker" met het minivlammetjeom om de DMT te smelten, echt alleen maar smelten, laat het ff terug hard worden(3seconden) en je bent klaar om met een zeer controleerbare hittebron de DMT zachtjes te laten verdampen.

Hector48

Verbrand je je Dmt nog, verstel de aansteker dan nog verder. Hef het plastieken wieltje over het tandwiel en verstel nog minder tot er een vlammetje van slechts maximum 4 - 5 MM is. Het komt er eigenlijk op neer om een zo klein mogelijk vlammetje te hebben en zo dus een controleerbaar mogelijk hitte.

Hector48

Net de proef op de som genomen😂😂😂😂😂👍👍👍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Gewoonweg........ Met geen woorden te beschrijven,en nog heb ik nog maar het topje van de ijsberg gezien.... Onder de juiste begeleiding moet dit.... Het walhalla zijn... Zelf dat is een Zwaaaaaaaaaaaaaar understatement. Zo dankbaar dat ik dit heb mogen meemaken❤️❤️❤️❤️❤️ peace love to everybody💕💗💓💖

0t0lerance

Bewuste gebruiker
@Hector48 ik kan het spul niet roken.. heb de spice weggegooid toen (ja ja, zonde zonde..).. maar ben toch weer wezen lezen.. en dit maal ga ik kijken of ik wat wittere schonere kristallen kan maken, die schijnen wat minder zwaar te zijn op je longen. Wie weet lukt het dan wel.. als ik mooie witte kristallen heb koop ik gewoon zo'n vapourgenie... kost wat.. maargoed.. oefenen tot het lukt.. gewoon 5mg pul erop en kijken of ik de rook binnen kan houden. Na alle teks en tips&tricks te hebben gelezen over de fabricatie ben ik wel er wel zeker van dat t gaat lukken met cold pulls, mini a/b en re-X..

Hector48

Top dat je dit zelf maakt, toeval😉wil dat ik net ook 50gr mimosa hostilis heb besteld🤣🤣🤣schijnt helemaal niet moeilijk te zijn. Eerder makkelijk. Je kan de kristallen naar schijnt zuiverder maken door middel van ammoniak. Ben dit allemaal zelf nog aan het uitzoeken. Komt goed😉. Heb zelf de 5 meo dmt gerookt en vind dit echt niet zwaar om te roken, lichter dan een sigaret zelf. Dit is wel de syntheticsche versie. Mschn daardoor?

Bovenaan