DMT - The spirit molecule

raging_bull

Bewuste gebruiker
Voor de mensen die niet weten wat DMT doet en wat het is een korte uitleg. DMT ookwel Dimethyltryptamine is een Alcaloid. DMT zit in diverse planten en dieren. DMT word ook door mensen aangemaakt. Mensen maken dit stofje aan bij de volgende 3 gebeurtenissen.

1. 49 dagen na bevruchting zal de foetus in de moeder haar buik DMT voor de eerste keer aanmaken.
2. Tijdens de diepe slaap word het stofje aangemaakt.
3. Als men dood gaat word het stofje aangemaakt.

Een filmpje over DMT: http://www.youtube.com/watch?v=pYNaDcYGaeI
Voor de mensen die Joe Rogan niet kennen, hij de man achter Fear Factor.

Wat facineerd mij nou zo aan dit stofje, ik geloof echt dat het de spirits molecule is. Ik geloof dat DMT het stofje is wat onze geest los koppelt van ons lichaam. Tijdens onze slaap, Als we dood gaan, En 49 dagen na bevruchting zou de geest plaats nemen in de foetus zijn/haar lichaam.

Op het moment dat je DMT rookt zal je diep afdalen naar een andere zeer kleurrijke en vreemde dimensie. Sommige mensen beweren contact te hebben in deze dimensie met wezentjes van allerlij rare vormen en afmetingen.

Als we slapen gaan we naar diezelfde wereld, alleen herinneren we er helemaal niets meer van als we wakker worden. We zitten dan weer vast aan ons dagelijkse bewustzijn. Ons dagelijkse bewustzijn wat samengesteld is door onze zintuigen. We zien deze wereld met onze ogen, we zien de maan met onze ogen. We horen vogels fluiten, we proeven en ruiken eten, we voelen met onze huid.

Dit bewustzijn is naar mijn mening minder echt als het bewustzijn waar men onder DMT in verkeerd. Ik geloof niet dat wat men ziet onder invloed van DMT een halicunatie is. Wat is een halicunatie? Een foutje in onze hersenen?

Hoe kan het zo zijn dat men daar boven in de ruimte gaat zoeken naar antwoorden over het leven. Waarom wij hier op aarde zijn en wat het einde is van het leven en nog belangrijker hoe het hele helal ontstaan is. Ik geloof dat het helal en de aarde waarop wij leven slechts een staat van bewustzijn is, meer niet. Dat zou metteen de vraag beantwoorden waar eindigt de ruimte. Deze eindigt dan simpelweg niet maar gaat eindeloos door.

Net als een tekening in Autocad. In Autocad kun je eindeloos naar links of naar rechts bewegen. Er kom geen einde aan. Het is bouwgebied. Net als de ruimte. Bouwgebied wat slechts in onze hersenen geinterpreteerd word.

Waarom gaan mensen dood als ze niet slapen? Omdat ze dan niet in de DMT wereld komen? Dit zou makkelijk te bewijzen zijn. Iemand niet laten slapen en hem af en toe een hit DMT laten roken. Als die proefpersoon dan niet gek word zoals normaal gebeurt als je niet slaapt heeft het daar dus mee temaken. Om de een of andere rede moet onze geest gewoon eens in de 24 uur naar DMT land gaan. Om bijgestuurd te worden voor het bewustzijn op aarde. ?

Ik houd van dit onderwerp, wie nog meer? nog meer ideeën / raadsels?

flipkonijn

Bewuste gebruiker
spreekt me zeker aan dit

is het verslavend, ik dacht van niet?
en erg schadelijk ziet het er ook niet uit aangezien je het tijdens je slaap aanmaakt

J0rrit

Badass junkie
Je moet slapen om alle gebeurtenissen van de dag te verwerken ( dromen ). verder hebben je hersenen de rust nodig, krijgen ze deze lange tijd niet, kunnen ze niet meer juist functioneren.

Je hart en je ademhaling wordt geregeld in de hersenen, als dit dus niet goed gebeurt ( door geen slaap lange tijd bijvoorbeeld ) kan je hart of je ademhaling stoppen en dus ben je dood.

Verder is je verhaal interessant.

raging_bull

Bewuste gebruiker
Idd is dat ook een logische verklaring waarom dat we zouden moet slapen. Ik vraag me dan alleen nog steeds af waarom zou daar DMT bij nodig zijn.

Ik denk dat DMT echt een speciaal stofje is. Vergeet niet dat wij mensen het woord Dimethyltryptamine gewoon verzonnen hebben. Geef het beestje een naam, niet? Ik denk dat het nog veel specialer is dan het woord doet klinken.

Ik geloof niet in God, niet in Allah. Waarom niet? Omdat die 2 dingen slechts woorden zijn, door mensen bedacht. Ik geloof wel voor een deel in Budah. Althans het reincarnatie deel. Ook niet dat als je goed geleefd heb dat je reincarneerd als een koe ofzo.. nee heel veel geloof is gewoon door mensen gebacht, veelal om geld te verdienen. Kijk maar naar de Christelijke kerk...

Maar Budah heeft zeker wel sterke puntjes waarbij bijvoorbeeld de Pijnappelklier die DMT produceerd de stoel van onze ziel/geest genoemd word. Dat klinkt wat mij betreft redelijk geloofwaardig. Niet dat de geest zich letterlijk daar bevind, maar toch.....

Eckster C

Bewuste gebruiker
die joe rogan zegt als je iets wilt leren over het leven moet je psychidelica nemen ,des te harder/sterker het psychidelische middel des te beter.....

neem een thumbprint lsd en je zal zien :P

Wacky

Badass junkie
sja, dmt is een stof die belangrijk zal zijn voor het chemisch functioneren van de hersenen.

Het functioneren van de hersenen en de daaraanverbonden persoonlijkheid en bewustzijn van de mens snappen we niet helemaal. Wanneer we dingen moeilijk of niet kunnen snappen, maken we daarvan modellen die proberen de werkelijkheid te representeren om het beter te snappen. De ziel, zoals dat woord door mensen dan word gebruikt, is in mijn ogen een model om de mens met zijn bewustzijn te representeren.

Net zoals dat bijvoorbeeld met economie gebeurd. Economie is iets ingewikkelds, het word door allerlei factoren beinvloed, we weten wel wat simpele dingen goed uit te leggen als de begrippen vraag en aanbod, maar de hele globale economie is lastig, daarom maken we daar modellen van die de economie moeten representeren.

Deze modellen zijn echter niet de economie zelf, ze representeren de ecomie. Zo zie ik het ook met de ziel. De mens is gewoon een organisme dat bestaat uit chemische processen zo complex dat er een bewustzijn is. De ziel is een representatie om dat begrijpbaar te maken wanneer je het je kinderen probeert uit te leggen.

Dus sja, DMT kan wel de spirits molecule zijn, alleen een geest loskopelen van ons lichaam, dat kan tijdens het leven door de signalen die van je lichaam komen te onderdrukken of je hersenen ze te doen negeren, maar voor en na het leven is er geen geest omdat deze geest een representatie is van de processen die er tijdens ons leven in de hersenen afspelen.

raging_bull

Bewuste gebruiker
Eckster C zei:
die joe rogan zegt als je iets wilt leren over het leven moet je psychidelica nemen ,des te harder/sterker het psychidelische middel des te beter.....

neem een thumbprint lsd en je zal zien :P
Van psychidelica leer je niet alleen doordat je je dingen kunt voorstellen die je normaal niet kunt voorstellen, maar ook nog eens kom je uit je trip met meer inzicht. Je bent beter in staat een situatie of een dilemma in één keer te overzien. Wat ik wil zeggen is dat je je sneller een totaalbeeld kan vormen van een situatie.

raging_bull

Bewuste gebruiker
Wacky zei:
sja, dmt is een stof die belangrijk zal zijn voor het chemisch functioneren van de hersenen.

Het functioneren van de hersenen en de daaraanverbonden persoonlijkheid en bewustzijn van de mens snappen we niet helemaal. Wanneer we dingen moeilijk of niet kunnen snappen, maken we daarvan modellen die proberen de werkelijkheid te representeren om het beter te snappen. De ziel, zoals dat woord door mensen dan word gebruikt, is in mijn ogen een model om de mens met zijn bewustzijn te representeren.

Net zoals dat bijvoorbeeld met economie gebeurd. Economie is iets ingewikkelds, het word door allerlei factoren beinvloed, we weten wel wat simpele dingen goed uit te leggen als de begrippen vraag en aanbod, maar de hele globale economie is lastig, daarom maken we daar modellen van die de economie moeten representeren.

Deze modellen zijn echter niet de economie zelf, ze representeren de ecomie. Zo zie ik het ook met de ziel. De mens is gewoon een organisme dat bestaat uit chemische processen zo complex dat er een bewustzijn is. De ziel is een representatie om dat begrijpbaar te maken wanneer je het je kinderen probeert uit te leggen.

Dus sja, DMT kan wel de spirits molecule zijn, alleen een geest loskopelen van ons lichaam, dat kan tijdens het leven door de signalen die van je lichaam komen te onderdrukken of je hersenen ze te doen negeren, maar voor en na het leven is er geen geest omdat deze geest een representatie is van de processen die er tijdens ons leven in de hersenen afspelen.

Jij gelooft dus niet in iets godelijks? Iets wat het allemaal heeft laten beginnen?

Ik vind dat je dan vrij optimistisch tegen het leven aan kijkt. Er zijn zo ontzettend veel onverklaarbare dingen om ons heen. Het moet gewoon zo zijn dan er iets is. En ik persoonlijk geloof dat DMT dat iets aan je laat zien.

jcp

Bewuste gebruiker
raging_bull zei:
1. 49 dagen na bevruchting zal de foetus in de moeder haar buik DMT voor de eerste keer aanmaken.
3. Als men dood gaat word het stofje aangemaakt.

Is dit ook bewezen? ik dacht dat dit een vermoeden was van dr strassman?

Wacky

Badass junkie
Ook dat godelijke is een representatie van wat er in je hersenen afspeelt imo. Drugs maken dit juist voor mij nog duidelijker, als je ziet wat een chemisch goedje kan doen met je hersenen, dan lijkt het mij toch duidelijk heel die ziel en dat goddelijke zelf ook gewoon chemie is.

Fractal

Belezen gebruiker
Wacky zei:
Ook dat godelijke is een representatie van wat er in je hersenen afspeelt imo. Drugs maken dit juist voor mij nog duidelijker, als je ziet wat een chemisch goedje kan doen met je hersenen, dan lijkt het mij toch duidelijk heel die ziel en dat goddelijke zelf ook gewoon chemie is.

idd! Psychedelica zijn voor mij ook nog een extra argument om te besluiten dat alles, zelfs ons bewustzijn, het gevolg is van verklaarbare, wetenschappelijke feiten. Als je een 3D-representatie van een LSD molecule ziet vind ik daar weinig goddelijks of magisch in terug, gewoon een aaneenschakeling van chemische elementen. Toevallig past die molecule op een hoop dingen in onze hersenen waardoor ze een hoop dingen upfucken.
Veel dingen zijn onverklaarbaar inderdaad, maar dat was vuur en bliksem ook tot nog niet zo heel lang geleden. Het wetenschappelijke onderzoek zoals we het nu kennen bestaat nog maar enkele honderden jaren, nogal wiedes dat we verre van alles begrijpen in de ongelofelijk complexe wereld rondom ons.

azgaza

Badass junkie
Fractal zei:
Wacky zei:

idd! Psychedelica zijn voor mij ook nog een extra argument om te besluiten dat alles, zelfs ons bewustzijn, het gevolg is van verklaarbare, wetenschappelijke feiten. Veel dingen zijn onverklaarbaar inderdaad, maar dat was vuur en bliksem ook tot nog niet zo heel lang geleden. Het wetenschappelijke onderzoek zoals we het nu kennen bestaat nog maar enkele honderden jaren, nogal wiedes dat we verre van alles begrijpen in de ongelofelijk complexe wereld rondom ons.

Ik geloofde er al in dat alles, maar dan ook alles terug te leiding is tot chemie en natuurkundige dingen, drugs maken het óók nog duidelijk (tripmiddelen dus), dat jouw realiteit ook maar subjectief is. Het ondersteunt eigenlijk alles wat ik denk.

raging_bull

Bewuste gebruiker
Oke, als we het over lsd en paddo's hebben dan praat je idd over chemische reacties in je hersenen die de 'realitijd' doen veranderen. Maar DMT is toch wat anders mijn inziens.

DMT brengt je naar een dimensie toe, een plek waar zich allerlij dingen afspelen. De reis naar deze plek toe is ook nog eens door een tunnel met allerlij licht effecten enzo. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat dat gewoon je hersenen zijn die dit creëeren doordat er wat met chemischie stoffen geklooid word.

Dat van die 49 dagen heb ik gelezen in het boek van Strassman. Of hij het bewezen heeft weet ik zo niet. Ik zal het PDFje er een bijpakken. Een kijken of ik dat stukje hier letterlijk kan citeren.

Fractal

Belezen gebruiker
Ik kan erin komen dat DMT inderdaad een compleet ander effect dan pakweg paddo's en lsd geeft. Zal het goedje dan maar zelf eens proberen voor ik er een verder oordeel over vorm.

raging_bull

Bewuste gebruiker
"Opponents and supporters of abortion rights may find fault with my proposal that a pineal DMT release at forty-nine days after conception marks the entrance of the spirit into the fetus."

Het is dus een theorie. althans de letterlijke vertaling van 'proposal' is voorstel.. :confused:

Ik heb zelf nooit dmt gebruikt, maar heb wel veel gelezen van mensen die het wel gebruikt hebben. Wat ik wel weet is hoe complex je de DMT werkeld ook inschat en hoe echt je hem ook inschat je zal na de ervaring nog altijd denken dat je het onderschat hebt. Het schijnt zo echt en realistisch te zijn dat ik persoonlijk denk dat het gewoon echt is.

DMT word ook wel de wereld genoemd die geen tijd kent. Tijd zou slecht één van de vier andere dimensies zijn die wij in ons dagelijks bewustzijn doormaken. Men beschrijft in de DMT wereld geen tijd te ervaren.

jcp

Bewuste gebruiker
Kan iemand bevestigen dat het een theorie is? ik vraag me dat namelijk al een tijdje af...

Eigenlijk hoop ik dat het gene wat Strassman beschrijft ook klopt, het zou namelijk veel dingen verklaren.

teebo

Bewuste gebruiker
ik geloof niet in een god of een ziel, onverklaarbare dingen worden aan de lopende band verklaard en dat zal wsch niet stoppen. Het leven komt voort uit een complexe structuur van chemie. bewustzijn wordt opgebouwd aan de hand van associaties.
Dat heb ik door LSD zien bevestigd worden. Veel associaties vallen weg en je ziet de wereld veel echter, wiskundig en koud.
Langs de andere kant is het wel opmerkelijk dat veel mensen na een thumbprint in één klap overtuigd religieus worden. het zal wel een beetje teveel van het goede geweest zijn.

maar ik geloof niet echt meer in een strikt materialistisch/deterministisch wereldbeeld, volgens mij zit het toch iets ingewikkelder in elkaar. quantumfysica (deeltjes met een bewustzijn?) snaartheorieen (verschillende dimensies) en meer van dit lekkers worden onderzocht.

gelukkig denk ik hierover, nu ik niemeer smoor, minder na dan vroeger, op den duur zag ik mensen als een gigantische verzameling materie, soms echt akelig en niet zo bevordelijk voor den sociale omgang.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
je hebt twee soorten bewustzijn, onder; en boven; bewustzijn zoals ze dat noemen, in je "bovenbewustzijn" maak je gebruik van je zintuigen, en deze raakt na een uurtje of 20 achterelkaar al redelijk overbelast, je lichaam gaat raar bewegen je krijgt rare gedachten, en bent gewoonweg moe. Maar wat is moe: Je lichaam zonder je hersenen is net een machine, die gaat gewoon 90 jaar lang non stop door. Maar je hersenen hebben daar moeite mee, net als een processor in de computer, moet ie af en toe "defragmenteren" En dit lukt niet als er steeds weer nieuwe "bestanden" worden bijgeschreven. Dus je hersenen maken een stofje aan die er voor zorgt dat het "bovenbewustzijn" langzaam aan uitschakelt, om de zovel tijd. lichaamlijk voelt dit aan als moe zijn. (dit is nog niet de DMT)

Dit kan je een aantal dagen uitstellen met diverse (bekende)onderdrukkers. maar toch daarna heb je zo veel informaite te verwerken, dat je er soms zelfs aggeresief van word. Dit komt ook doordat je dan meer instinktief gaat handelen, en niet meer de volledige controle hebt, je bovenbewustzijn is dan al redelijk aan en pauze toe.

Hoe DMT precies werkt zou ik echt niet weten, maar het werkt, en de uitwerking is zeer interresant. Volgens mij kan je dan trillingen of een soort signalen ontvangen , die door je zintuigen onderdrukt worden, net als met het "zintuigfilter" die door LSD kan worden uitgeschakeld.

alleen dat werkt net weer wat anders, en worden je zintuigen "overbelast" en dingen worden niet gefilterd
,
DMT zorgt voor een vrije geest, en staat dan open voor invloeden(signalen) die door het "zintuigfilter" worden onderdrukt.

thor

Belezen gebruiker
Misschien he.. Misschien.. Is de hemel wel de laatste (dmt) trip. Er vallen toch dimensies weg bij een dmt trip? Als de dimensie tijd nou wegvalt? kan het voor eeuwig en altijd duren.

erwin krol

Bewuste gebruiker
Het klinkt bizar maar het gebruik van DMT heeft bij mij minder angst voor de dood gebracht. Het heeft me een beeld voorgeschoteld wat ik hier niet zal uitdiepen, voor mij heeft het in elk geval veel rust gegeven en mer begrip over het onderwerp dat zo mysterieus is, ondanks 5000 jaar wetenschap.
Ik heb mijn ideeen opgedaan voordat ik het boek van Strassman gelezen had dus geen invloed daarvan...

DMT, the spirit molecule rules!

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
De mens hallucineert al 20.000 jaar, de wet op verbod van sommige middelen bestaat pas 50 jaar.

Waarop kunnen we nu vertrouwen. OP 20.000 jaar aan ervaring in de dmt gebiedjes (vanaf dat de de mens handen heeft, wisten ze paddo's enzo te vinden, plukken en te gebruiken), of 50 jaar ervaring van wetenschappers die het goedje zelf nooit gebruikt hebben?

DMT is een lichaams eigen stof, het gebruik van extra zuurstof, water of keukenzout is toch ook niet verboden?

Het pentagram: (men is al jaren bezig het element te achterhalen die de 5 verbind, volgens mij heb ik m gevonden :grin:)

raging_bull

Bewuste gebruiker
Wat bedoel je precies met die elementen shit? Ik snap ff niet hoe dmt die 4 materialen en die ene niet materiaal geest met elkaar bevind? Is het een grap en ga ik er serieus op in nu :confused:

Serieus of niet, ook hier heb je weer temaken dat mensen verzonnen hebben dat dit de 4 (5?) elementen zijn. Wie zijn wij om dat te bepalen?

azgaza

Badass junkie
Ik geloof toch dat het alsnog een chemisch middel is, hoe wonderlijk het ook mag zijn: zo wonderlijk zijn je hersens en bepaalde stoffen. Er iets achter zoeken alleen omdat het erachter past.. tja.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Dit is niet zomaar een chemisch middel hoor, als ik de verhalen hoor van sommige gebruikers, echt niet even trippen maar je ziet echt een andere werkelijkheid, het is geen drug meer, totaal nergens mee te vergelijken.

PS; loadrunner, DMT is een watergeest, maar dat is weer een heel ander verhaal :P

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Dat is 5-MeO-DMT, een andere variant, als ik me niet vergis zit dat in Yopo samen met 5-OH-DMT, als er over DMT gesproken word bedoeld met meest n,n,DMT. :wink:

raging_bull

Bewuste gebruiker
Dat is dus ook weer zo iets. 5meo-DMT is NN-DMT met een zuurstof molecule er aan vast. Het verschil tussen de twee is dat 5meo-DMT geeft je niet het visueele effect. Alleen de 'high' als het ware.

Dit is mischien een wazige theorie van mij, maar ik denk dat de zuurstof aan de DMT molecule er voor zorgt dat je bewust blijft van je normale bewustzijn. De zuurstof zou je geest wel eens vast kunnen houden, zodat je als het ware een tegenstrijdig effect krijgt met 5meo-DMT.

Telefoon

Wijs gebruiker
god is onzin

Alle werkgin van drugs is makkelijk te verklaren

XTC en DMT

een pot nat

ja het effect is anders

maar het is Puur een stofje wat je hersenen in de war maakt

Psycadelica laat je onderbewustzijn beter samen werken met je bewustzijn.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
raging_bull zei:
Wat bedoel je precies met die elementen shit? Ik snap ff niet hoe dmt die 4 materialen en die ene niet materiaal geest met elkaar bevind? Is het een grap en ga ik er serieus op in nu :confused:

Serieus of niet, ook hier heb je weer temaken dat mensen verzonnen hebben dat dit de 4 (5?) elementen zijn. Wie zijn wij om dat te bepalen?

Volgens de oudheid zijn ze al op zoek naar het 6e element, die de andere 5 verbind. toen vond ik dit plaatje, en trok de conclusie, dat alles te maken heeft met wat zich binnen in je hoofd afspeelt. Dus wat je zelf ziet, voelt en meemaakt. En DMT zorgt ervoor dat je dat kan zien, zonder je ogen open te hoefen doen...

Dit was een spirituele benadering, niet wetenschappelijk :wink:

inferno33

Bewuste gebruiker
volgens mij heeft erwin krol gelijk, ik denk dat DMT gebruiken net zoiets is als doodgaan, alleen blijf je er niet hangen want je lichaam verwerkt de stof.. Je hoort toch ook allemaal verhalen van bijna dood ervaringen enzo.. Tunnels, lichten..

Hashja

Bewuste gebruiker
inferno33 zei:
volgens mij heeft erwin krol gelijk, ik denk dat DMT gebruiken net zoiets is als doodgaan, alleen blijf je er niet hangen want je lichaam verwerkt de stof.. Je hoort toch ook allemaal verhalen van bijna dood ervaringen enzo.. Tunnels, lichten..

Dit is dus precies wat ik van een bijna dood ervaring denk. Het is een mix van stoffen en de dingen waarin je gelooft. Kijk bijvoorbeeld naar het hele concept omtrent buitenaardse ontvoering.
Het is gewoon allemaal van deze tijd, vroeger waren het spoken, nu zijn het aliëns. Je ziet puur wat je gelooft of wat je wordt wijsgemaakt. Dit zal ook zo zijn bij een bijna dood ervaring. Er zal nooit een moslim zijn die Jezus zag.

inferno33

Bewuste gebruiker
Dus kort samengevat, hemel bestaat niet, maar is gewoon een DMT trip, de invulling daarvan word beinvloed door je (geloofs)overtuigingen, dus een christen ziet jezus, en een moslim allah.

klinkt plausibel toch.

thor

Belezen gebruiker
Hoe verklaar je dan dat mensen zichzelf bijvoorbeeld geopereerd zien worden? dat ze precies de details weten.. hoe hij zich gedroeg.. Ik had laats gelezen dat een chirurg met z'n ellebogen dingen aanwees omdat hij zn handen nog niet had gewassen.

En die gozer die een NDE had, zag dat dus allemaal.. Al die kleine details.. dat kan nooit.. :confused:

Wacky

Badass junkie
Moeten we dat zo verklaren uit jou verhaaltje ?

Hebben patienten wel eens hun ogen open bij een narcose ?
Zijn die details die ze zo precies weten ook bevestigd ?

Er zijn zoveel verhalen, ook van mensen die ontvoert zijn door aliens en alle details nog weten.

thor

Belezen gebruiker
Ik zal morgen het nog een keer opzoeken, maar hij was klinisch dood.
En ja de details waren bevestigd.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Er zijn ook dingen als BLE Buiten lichaamlijke Ervaring, hierbij is het net alsof je je eigen lichaam kan bekijken, vanaf boven, en de exacte details kan zien. Dit staat los van DMT .

enkele heldere en vage verhalen erover

http://www.alternatievegids.com/Zoek/Le ... ?zwoord=10
http://gezondheid.blog.nl/actualiteiten ... g-opwekken
http://en.wikipedia.org/wiki/Out-of-body_experience

En altijd jammer dat ze weer beginnen met verhalen over :"bewust uit je lichaam treden is niet zonder gevaar"( je zou bijna denken dat er eentje van de regering weer eens achter zit)
:)

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Telefoon zei:
XTC en DMT

een pot nat

Die visie verklaart mischien ook wel je lsd misbruik.

Of er verder iets van een god of helemaal niets is laat ik verder in het midden.

raging_bull

Bewuste gebruiker
loadrunner zei:
Er zijn ook dingen als BLE Buiten lichaamlijke Ervaring, hierbij is het net alsof je je eigen lichaam kan bekijken, vanaf boven, en de exacte details kan zien. Dit staat los van DMT .

enkele heldere en vage verhalen erover

http://www.alternatievegids.com/Zoek/Le ... ?zwoord=10
http://gezondheid.blog.nl/actualiteiten ... g-opwekken
http://en.wikipedia.org/wiki/Out-of-body_experience

En altijd jammer dat ze weer beginnen met verhalen over :"bewust uit je lichaam treden is niet zonder gevaar"( je zou bijna denken dat er eentje van de regering weer eens achter zit)
:)

Dit staat dus niet los van DMT, Althans niet van 5meo-DMT. Ik heb een verhaal gelezen over iemand die dus een BLE kreeg tijdens zijn trip. Deze persoon zat buiten in een park meende op te staan en een rondje hebben gelopen. Wat bleek dat de persoon alleen was opgestaan en daarnaa weer is gaan zitten vertelde een trip sitter. :wink:

Ik vraag me af wat er gebeurt als men een blinde persoon DMT zou toedienen of deze blinde persoon dan ook dezelfde visuele uitwerking heeft. Als dat zo is weet ik in elk geval zeker dat het niet zomaar een chemisch proces is..

Bovenaan