Salvia is van om in me broek te kaken, ik heb met haar horror beleefd maar ook absolute goddelijke transcendale piekervaringen.
De eerste keer dat ik haar ontmoette sloot ze m'n hele besef af naar de buitenwereld, daarna kwam ze in me en begon in me te snijden, ze bracht me in twijfel over mezelf. Ik werd bang, dat was precies wat ze wou. M'n kamer had zich tegen me gekeerd, m'n eigen intieme onderdak gebruikte ze om mij te isoleren zoals nooit tevoren. Ik hoorde vals gelach van achter m'n deur, ze gebruikte alles om mij de stuipen op het lijf te jagen.
Ik deed m'n ogen open, ik stond voor de voordeur van m'n huis, terwijl ik tegerlijkertijd op bed lag. Waar was ik nou? Ik besloot m'n sleutel in het gat te steken en bleef maar drukken omdat het niet lukte, ik raakte geirriteerd, een waas trok op en ik stond voor de spiegel met me vinger er tegen aan te drukken.
Een andere ervaring, waarvan ik eveneens dacht het allemaal kwijt te raken
werd 1 van me meest leerzame en goddelijkste ervaringen ooit.
Deze keer sloot ik meteen m'n ogen en ik voelde de massa verhoudingen v/d zwaartekracht. Ik was me VOLLEDIG bewust van m'n huis om me heen en de hele constructie terwijl ik bijna sliep.
Niet lang daarna, voelde ik dat ik, en alles op de aarde naar het middelpunt wordt getrokken en hoe wij als aarde met alles wat erop leeft door het zonnenstelsel ons een baan maken om de zon. Ik voelde de aarde als een reusachtige bal dat alles als een magneet bij zich hield. M'n lichaam was niet langer mijn grens. Ik was opgegaan in alles v/d aarde en in deze klomp zat m'n bewustzijn. Ik voelde dat de hele aarde m'n nieuwe lichaam was. Bizar gevoel, dit bracht een enorm 'verantwoordelijkheids' gevoel mee in m'n kop. Op dat moment besefte ik hoe fijn het is om een anoniem individu te zijn.
Nee, ik denk niet dat ik dit ooit zal combineren met DMT, beide middelen vind ik zo heftig, dat het een forse mindfuck zal worden omdat je niet weet wat te voelen, te geloven, en te ervaren. Alle kanten ga je op terwijl je ze niet kunt volgen.
Het situeerd op hetzelfde niveau als een fors gouden shot van DMT, maar omdat Salvia echt ook erg duister en spooky kan zijn, kun je er echt helemaal de weg van kwijt raken. DMT is vaak extreem verlichtend, bij Salvia is het eigenlijk niet genieten. Het lijkt ook totaal niet op elkaar.
Het heeft dan echt iets weg van een delirium, gelukkig duurt dat kort en zijn er geen gevaarlijke lichamelijke effecten. Maar slaapwandelen en van niets meer weten is een teken van een overdosering Sally. Je kunt er een stevige tijdelijke mindfuck van krijgen, maar ook openbaring van kennis die je nooit voor mogelijk hield.