DMT + Salvia

J0rrit

Badass junkie
Ik vraag me af of iemand al eens nagedacht heeft over deze combo en of die uberhaupt mogelijk is? Heb hier nog nooit iemand over gehoord maar voor de echte psychonauten lijkt me dit toch een zeer uitdagende combo. Ben zelf nog lang niet ervaren genoeg deze te proberen maar vroeg me af of deze uberhaupt mogelijk is aangezien je de salvia moet verbranden en de DMT juist moet verdampen.

Als dit lukt, dan heb je wel echt een ziekelijke trip lijkt me zo.

Gr,

:wave:

minamo

Bewuste gebruiker
als je het probeert eerst de salvia nemen,anders ben je al out voordat je uberhaupt de salvia kan doen:P

Soma

Bewuste gebruiker
Hij had een typo gemaakt en salvia gezet ipv dmt. Het moest zijn:
als je het probeert eerst de salvia nemen,anders ben je al out voordat je uberhaupt de DMT kan doen:P

Als je eens goed nadenkt bij die zin dan klopt die ook niet hoor.. Zo zegt hij dat je de DMT niet eerst mag nemen omdat je anders al out gaat voordat je de DMT kan doen? :confused:
Ik zou het gewoon allebei op dezelfde moment roken. Alleen lijkt me dat superingewikkeld omdat je het niet in dezelfde pijp kan steken. DMT moet je smelten en salvia gewoon roken.

Ik zou me in ieder geval niet aan die combi wagen, lijkt me echt ziek :xtc:

Debris

Bewuste gebruiker
Soma zei:
Hij had een typo gemaakt en salvia gezet ipv dmt. Het moest zijn:
als je het probeert eerst de salvia nemen,anders ben je al out voordat je uberhaupt de DMT kan doen:P

Als je eens goed nadenkt bij die zin dan klopt die ook niet hoor.. Zo zegt hij dat je de DMT niet eerst mag nemen omdat je anders al out gaat voordat je de DMT kan doen? :confused:
Ik zou het gewoon allebei op dezelfde moment roken. Alleen lijkt me dat superingewikkeld omdat je het niet in dezelfde pijp kan steken. DMT moet je smelten en salvia gewoon roken.

Ik zou me in ieder geval niet aan die combi wagen, lijkt me echt ziek :xtc:
Ahja, sorry.
2 Pijpjes, tegelijk.
Ik denk dat je nog wel tegelijk in 1 pijp kan roken, er val veel verloren gaan, maar 't gaat.
Al raad ik 't gewoon af.
Dit zijn dingen waarbij je niet moet experimenteren of combo's maken.

Nou ik weet eigelijk niet eens wat DMT is. Maar mijn salvia trip was gewoon te erg voor woorden!!

Het was maar met de 20x extract en tripte hem daarop zeker wel 20 min!! Heb veel rare dingen gezien in die trip en het is eigelijk ook gewoon te gek voor woorden.

Het leek alsof mijn huid werd afgetrokken, en terwijl het van me werd afgetrokken probeerde ik het nog tegen te gaan.
Waarneer mijn huid helemaal van me was afgetrokken was ik weer ergens in een andere trip. Bijvoorbeeld ik tripte toen mijn huid van me werd afgestrokken. waarneer het helemaal eraf was zat ik opeens op een berg. Ergens ver weg in een tropisch land. Naast me was er een waterval. En ik keek voor me en zag een ongelooflijke mooie uitzicht over een oceaan of zee. Ik vond deze trip geweldig. Maar op een gegeven moment keek ik naast mij en zag een diep zwart gat wat er eerst nog niet was.

Toen ik dichterbij bij dit gat kwam werd het steeds groter. Op een gegeven moment sprong ik hier in. De mensen die nuchter waren zagen mij ook werkelijk springen.
Ik viel in dit gat en bleef maar vallen. Toen ik eindelijk de bodem van dit gat had bereikt, zat ik in 1 keer bij mijn ouders op de bank. En was een doodnormale gesprek met ze aan het voeren.

Toen ik klaar was met het gesprek met mijn ouders in die trip zag ik weer mijn huid van me afgetrokken worden wat ik weer probeerde tegen te gaan. Helaas lukte dit mijn niet.
Waarneer mijn huid weer helemaal van me werd afgetrokken stond ik opeens met Micheal Jordan te basketballen in een Gymzaal waar ik vroeger op school les heb gehad.

Deze trip was geweldig hoewel sommige momenten wel angstig waren. Dit zijn de momenten geweest toen mijn huid van me lichaam werdt afgetrokken.

Toen ik weer later bijkwam zweete ik als een bezetende. En me lichaam voelde heel raar aan. Ik kon mezelf niet goed bewegen en had mijn eigen bewegingen niet onder controle.
Ik besloot om te gaan liggen en uit te trippen. Het heeft misschien nog wel een 10 min geduurd voordat ik weer helemaal nuchter was. Waarneer ik aan het uit trippen was zag ik een beeld wat veel mensen hebben gezien.
En dat is dat overal waar je naar kijkt begon te vibrenen. Hoewel de meeste mensen dat zien waarneer ze beginnen met trippen.
Ik had dat totaal niet. Waarneer ik die hijs had genomen en ongeveer 20 sec. later zag ik een streep voor me ogen over mijn hele gezichtveld. Daarboven zat een totaal andere wereld. En onder de streep was de normale wereld.
Toen dacht ik egt van what the fuck is dit. ongeveer 10 sec. later zag ik de streep met een klap naar benenden vallen. Waardoor ik helemaal in een andere dimensie terecht kwam.

Ik heb niet vaak tripmiddelen gebruikt maar dit sloeg egt alles wat ik heb gebruikt. Salvia dinovorum is waarschijnelijk de hardste tripmiddel ooit ontdenkt!
Bij paddo's en lsd heb je jezelf nog een beetje onder controle. Maar bij dit middel verlies je controle over je hele lichaam.

Ik kon mezelf helaas niet zien waarneer ik dit had gebruikt. Maar volgens de mensen die mij hebben gezien waarneer ik het had gebruikt leek het alsof ik net een klein kind was van 2 jaar oud ofzo.
Uit mijn mond hing een grote sliertje kwijl en het leek alsof ik geen enkele spier in mijn gezicht aanspanden. Waardoor mijn hele gezicht en huid een beetje aan het hangen was.

De nuchtere mensen die toen op dat moment om mij heen waren, probeerde mij nog een beetje nuchter te maken. Maar dat lukte ze niet.

Ik heb in het verleden wel eens LSD gehad, en paddo's en truffel's maar daar zag je eigelijk een mix tussen realiteit en fake.
Salvia dinovorum als je dat gebruikt kom je letterlijk in een andere wereld. Je ziet dingen die er totaal niet zijn en alles lijkt realistisch.
Mensen die hier niet tegen kunnen kunnen dit beter niet gebruiken. Hoewel als je een badtrip krijgt weet je na de trip helemaal niks meer van die trip. Jah misschien wel een klein beetje maar het meeste ben je wel kwijt.

DIT IS EGT DE MEESTE RARE TRIPMIDDEL DIE IK OOIT HEB GEBRUIKT!!!!

Maar het was leuk en zeker nog een keer waard!

Sorry dat ik je niks kon vertellen over de DMT maar hopelijk heb je genoten van deze triprapport van Salvia. Hopelijk heb je hier wat aan.

Groeten uit Zwolle,

Raoul

Atropa

Bewuste gebruiker
Salvia is van om in me broek te kaken, ik heb met haar horror beleefd maar ook absolute goddelijke transcendale piekervaringen.

De eerste keer dat ik haar ontmoette sloot ze m'n hele besef af naar de buitenwereld, daarna kwam ze in me en begon in me te snijden, ze bracht me in twijfel over mezelf. Ik werd bang, dat was precies wat ze wou. M'n kamer had zich tegen me gekeerd, m'n eigen intieme onderdak gebruikte ze om mij te isoleren zoals nooit tevoren. Ik hoorde vals gelach van achter m'n deur, ze gebruikte alles om mij de stuipen op het lijf te jagen.

Ik deed m'n ogen open, ik stond voor de voordeur van m'n huis, terwijl ik tegerlijkertijd op bed lag. Waar was ik nou? Ik besloot m'n sleutel in het gat te steken en bleef maar drukken omdat het niet lukte, ik raakte geirriteerd, een waas trok op en ik stond voor de spiegel met me vinger er tegen aan te drukken.

Een andere ervaring, waarvan ik eveneens dacht het allemaal kwijt te raken
werd 1 van me meest leerzame en goddelijkste ervaringen ooit.

Deze keer sloot ik meteen m'n ogen en ik voelde de massa verhoudingen v/d zwaartekracht. Ik was me VOLLEDIG bewust van m'n huis om me heen en de hele constructie terwijl ik bijna sliep.

Niet lang daarna, voelde ik dat ik, en alles op de aarde naar het middelpunt wordt getrokken en hoe wij als aarde met alles wat erop leeft door het zonnenstelsel ons een baan maken om de zon. Ik voelde de aarde als een reusachtige bal dat alles als een magneet bij zich hield. M'n lichaam was niet langer mijn grens. Ik was opgegaan in alles v/d aarde en in deze klomp zat m'n bewustzijn. Ik voelde dat de hele aarde m'n nieuwe lichaam was. Bizar gevoel, dit bracht een enorm 'verantwoordelijkheids' gevoel mee in m'n kop. Op dat moment besefte ik hoe fijn het is om een anoniem individu te zijn.

Nee, ik denk niet dat ik dit ooit zal combineren met DMT, beide middelen vind ik zo heftig, dat het een forse mindfuck zal worden omdat je niet weet wat te voelen, te geloven, en te ervaren. Alle kanten ga je op terwijl je ze niet kunt volgen.

Het situeerd op hetzelfde niveau als een fors gouden shot van DMT, maar omdat Salvia echt ook erg duister en spooky kan zijn, kun je er echt helemaal de weg van kwijt raken. DMT is vaak extreem verlichtend, bij Salvia is het eigenlijk niet genieten. Het lijkt ook totaal niet op elkaar.

Het heeft dan echt iets weg van een delirium, gelukkig duurt dat kort en zijn er geen gevaarlijke lichamelijke effecten. Maar slaapwandelen en van niets meer weten is een teken van een overdosering Sally. Je kunt er een stevige tijdelijke mindfuck van krijgen, maar ook openbaring van kennis die je nooit voor mogelijk hield.

Bovenaan