Wat je post is precies wat ik doe!
Ik bouw het langzaam op, oordopjes in. Zo sluit ik me af van de buitenwereld. Eerst adem ik gewoon diep in en diep uit en probeer ik me bewust te worden van alle chakra's. Ik moet er wel naar toe werken. En als ik klaar ben dan doe ik 3 a 4 sessie's van 30 x ademen. Na de 30 teugen lucht adem ik volledig uit, en dit is het moment dat ik voel dat ik begin te zweven. De tijd staat hier stil. Tot op het punt dat mijn lichaam naar zuurstof vraagt. Dit negeer ik zo lang mogelijk, het liefst tot aan het punt dat het een reflex wordt en mijn lichaam uit zelfbescherming begint in te ademen. Dit gaat gepaard met een stoot adrenaline.
Het is niet altijd even prettig om tot een 4e sessie dit te doen want soms heb ik na 2 sessie's al voldoende diepte ervaren en voel ik helemaal geen behoefte om nog dieper te gaan. Maar als ik deze staat van zijn moet omschrijven, dan is het hetzelfde gevoel als 5 meo dmt. Geen kleuren, geen patronen... Eerder de uitschakeling van contact met deze aarde. En na de stoot adrenaline een diep eigen liefde gevoel en waardering voor mijn bestaan. De absolute huisstijl van 5 meo.