diazepam 10mg

pineapple

Experimenterende gebruiker
diazepam 10mg gekregen op voorschrift van dokter.
zijn aanraden was 3x/dag, maar omdat ik er niets van voelde , heb ik er telkens om het halfuur 2 tegelijk genomen. In het toaal dus 11 tabletten van 10mg (=110mg). En ik voelde er nog niets van. Het enige dat ik ervan kreeg was moe zijn. Maar geen high etc..

Dus waarschijnlijk hoge tolerantie tegen benzo's, maar mijn vraag is of iemand weet hoe ik ervoor kan zorgen dat ik wel een high krijg door bv te combineren met iets? of nog een hogere dosis?

Dank voor de hulp.

Groet

Fool

Badass junkie
Een biertje erbij kan wel helpen, maar misschien moet je het ook gewoon niet gaan forceren? Je bent met benzo's vaak verder weg dan je denkt te zijn en het nadeel is dat het dagen lang in je bloed blijft zitten.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
pineapple zei:
diazepam 10mg gekregen op voorschrift van dokter.
zijn aanraden was 3x/dag, maar omdat ik er niets van voelde , heb ik er telkens om het halfuur 2 tegelijk genomen. In het toaal dus 11 tabletten van 10mg (=110mg). En ik voelde er nog niets van. Het enige dat ik ervan kreeg was moe zijn. Maar geen high etc..

Je dokter schrijft het ook niet voor om jou high te laten worden lijkt me...

pineapple

Experimenterende gebruiker
Nee inderdaad, maar hij schrijft het ook niet voor dat ik er niets van voel. Als ik al gewoon dat ontspannen gevoel krijg, ben ik al blij.

Maar ik zal eens een biertje proberen ok. alcohol en dan de pillen of eerst pillen nemen en dan alcohol? Tschijnt dat dat vaak nogal een verschil maakt ?

Groeten

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
pineapple zei:
Nee inderdaad, maar hij schrijft het ook niet voor dat ik er niets van voel. Als ik al gewoon dat ontspannen gevoel krijg, ben ik al blij.

Ik neem aan dat het voorgeschreven wordt om signalen te dempen? Om dus tot rust te komen? Dan is het toch logisch dat je er verder niets van voelt.. De dokter geeft je geen Diazepam voor een lekker gevoel, maar om klachten te voorkomen.

Je kunt het inderdaad proberen te combineren met alcohol maar onthoudt wel dat het elkaar flink kan versterken.

yellow2020

Belezen gebruiker
Alcohol werkt inderdaad goed. Welk van de twee je eerst neemt maakt geloof ik niet zo veel uit. Ook heb ik eens iets gelezen over grapefruitsap. Dat mag je niet combineren met sommige medicijnen omdat er een enzym in zit wat de afbraak er van remt waardoor er een hogere concentratie van het medicijn in je bloed komt en het ook langer werkt. Google het maar eens, dan kom je wel het een en ander tegen denk ik.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Grapefruit sap werkt als Mao remmer, het remt o.a. de afbraak van dopamine,en serotonine. Sommige mensen gebruiken het om xtc harder te laten werken. Maakt een flink verschil dus is daarmee oppassen. Lijkt me toch dat Mao remmers de diazepam juist tegenwerken? Aangezien ze de afbraak van dopamine juist tegenhouden..

http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Monoamine-oxidaseremmer

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
SmartieAndMe zei:
Grapefruit sap werkt als Mao remmer, het remt o.a. de afbraak van dopamine,en serotonine. Sommige mensen gebruiken het om xtc harder te laten werken. Maakt een flink verschil dus is daarmee oppassen. Lijkt me toch dat Mao remmers de diazepam juist tegenwerken? Aangezien ze de afbraak van dopamine juist tegenhouden..

http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Monoamine-oxidaseremmer

Vroeg een arts dit, kreeg dit als antwoord: Nee is niet erg dat je dat mixt, bij sommige word het effect sterker doordat de medicatie minder snel word afgebroken in het brein.

Blijft natuurlijk geen aanrader maar is niet (zo) gevaarlijk blijkt.

Als je het over omkeerbare MOA-remmers hebt raad ik wel met klem af om daarmee te gaan experimenteren.

Be safe

Bovenaan