Dextroamfetamine?

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
westvlaming zei:
mischien een domme vraag van mij maar is dit het befaamde dextro??
http://www.bcfi.be/ggr/index.cfm?ggrWelk=/nindex/ggr/stof/IN_D.cfm

ik zie hem er niet bij staan :confused: de stofnaam is ook gewoon dextroamfetamine..
hier de engelse wikipedia pagina (veeeel meer informatie)

http://en.wikipedia.org/wiki/Dextroamphetamine

:wave:

_Kat_ zei:
psychopsychedelic zei:
klap 20 mg valium en rook 5 gram wiet

succes :wink:

:tearsofjoy:

Ik heb nooit Valium gebruikt maar een beetje wiet helpt altijd. Tenzij ik veel te veel genomen had, dan was ik gewoon genaaid! Weer een hele avond gek worden met mezelf. Ach ja. :P

hahaha :P
word je gek van jezelf als je veel hebt geblowd dan? :P
hoeveel moet je daarvoor nemen :tearsofjoy:

btw: valium is relaxed :stoned: zeker een x de moeite als je er een x aan kan komen, en anders temazepam 20 mg :hearteyes: dan ben je lekker high :tearsofjoy:
:rock:

Bssi

Newbie
In mijn zoektocht naar Adderall stuitte ik uiteindelijk op dit topic.
Sinds kort ga ik weer naar school (1 september) na een pauze van 3 jaar. Helaas heb ik nog steeds moeite om mij te concentreren als ik aan het leren ben.
Via wat research kwam ik erachter dat veel mensen Adderall gebruiken om hun leerprestaties op te krikken. Helaas is dit in Nederland niet verkrijgbaar en wil ik het online bestellen. Het is mogelijk om via online apotheken dit spul te bestellen maar ik vertrouw het niet. Via een ander topic kwam ik erachter dat dextroamfetamine en Adderall heel dicht bij elkaar liggen. Is het mogelijk om hieraan te komen? Zo ja hoe? Is het duur? Zijn er mensen met ervaringen hiermee? Hoe werkt het?

Alvast bedankt voor de reacties.

MDMA<3

Belezen gebruiker
Heb nu ook dex, 3x5 mg p dag
word er ontzettend lam van!!!
en kan het zijn dat dit nog veranderd omdat je lichaam zich moet instellen op een nieuw medicijn?

en van ritalin juist zin om te praten en heel veel dingen te doen...

hoe kan dit?!?

MDMA<3

Belezen gebruiker
Exceptional Insight zei:
Complicity zei:
gtje zei:
@ ExceptionalInsight: adhd en add???? lijkt me sterkt ... want het zijn allebei tegenpolen van elkaar ... adhd ben je zwaar hyperactief door het teveel aan dopamine ( correct me if i spelt wrong ) bij add heb je te kort aan dopamine waardoor je trager reageer ... in erg gevallen lijkt het net of je alsheimer hebt ... je vergreet binnen een paar seconde wat je ging doen en gaat naar het volgende toe ..
Dit lijkt mij sterk. Bron?
Daar ben ik ook benieuwd naar, ik ken meerdere mensen met adhd waar het zeker niet staat voor 'alle dagen heel druk', integendeel.

Er zijn heel veel verschillende vormen van ADHD
Bij mij is vooral het Impulsieve het probleem. Maar ik ken ook mensen die constant praten alsof er een tape word afgespeeld die maar blijft ratelen.
ken mensen die heel rustig zijn qua praten maar niet stil kunnen zitten
ken ook mensen die druk zijn en heel agressief

om een groot verhaal klein te maken. ADHD'ers hebben niet allemaal hetzelfde probleem!

speedjunky69

Bewuste gebruiker
ik heb het idee dat ik van dex eerder para word als van '''gewone'' dl-amfetamine....

wel lekker euforisch en minder heftige bodyload wat ik als positief ervaar.

W.F.L.

Badass junkie
speedjunky69 zei:
ik heb het idee dat ik van dex eerder para word als van '''gewone'' dl-amfetamine....

wel lekker euforisch en minder heftige bodyload wat ik als positief ervaar.

Is normaal, de werking van racemische amfetamine wordt grotendeels bepaald door het vrijmaken van dopamine en adrenaline. Dex heeft die werking op je adrenaline niet en concentreert zich op de dopamine-receptoren. Grote hoeveelheden dopamine ontregelen je angstencentrum en daarom word je para. Vandaar ook dat veel coke-gebruikers dex verkiezen.. Het is eigenlijk een minder potente maar langer-werkende variant van coke. :grin: Ik vind het ook veel langer werken dan gewone speed.

Dex geprobeerd (55%) en ik vind het wel lekker maar minder prettig dan normale speed. Ik word er ook totaal niet opgefokt of strak van. Krijg er eerder een zitkick van zoals met coke. Prettig spul, maar gewone speed is koning.

Bovenaan