Designerdrug Doves?

Psilo

Bewuste gebruiker
Nu BZP verboden wordt is de zoektocht naar nieuwe designerdrugs voor mij gestart.
Heeft iemand ervaring/ideeën wat hier in kan zitten?
Het wordt op verschillende Engelse(en Nieuw zeelandse) websites verkocht.
Het is van London underground.
Het pretendeert geen herbal te zijn.
Het is duur...heel duur.
En op deze site staat: 'Not for human consumption" !

http://www.spaceman.co.uk/product_info. ... cts_id=298

Misschien een andere Piperazine?

Bal0n

Badass junkie
Het enige wat interessant zou kunnen zijn wat erin zit, zijn ketones. Maar verder zeggen ze er niks over, dus ik zou het sowieso niet nemen. Weet wat je eet immers.

Waarschijnlijk is dit weer zo'n slap aftreksel van een herbal.

dirtbag

Bewuste gebruiker
als je leest wat er staat, zie je dat het voor sterke blad- en wortel groei is, het is dus plantenvoedsel...

Psilo

Bewuste gebruiker
Ik wil zoiets inderdaad alleen proberen als ik weet wat er in zit.

Maar de aanprijzing dat het niet voor menselijke consumptie is en in de tuin gebruikt moet worden trekt juist mijn aandacht.

Ik had methylone ook wel eens willen proberen toen het nog legaal was.
Daar werd ook aangegeven dat je het niet in moest nemen(luchtverfrisser).

Nu was dat een aftreksel van MDMA, je weet nooit of er nieuwe designerdrugs worden gevonden die optimaal werken.
MDMA zelf is ooit ook ontdekt.

Daarbij komt dat ik BZP ook geprobeerd heb en dat is me zeer goed bevallen. (Ik kan het ook wel bij de illegale shit houden maar dat is inmiddels voor mij bekend)

Psilo

Bewuste gebruiker
Lake zei:
Met ingang van wanneer wordt BZP verboden dan?

Vanaf 18 december, in Nieuw Zeeland dan.
De status van dit goedje in Nederland heb ik nooit begrepen.

Het schijnt dat je dit nog in Nederland kan krijgen maar volgens mij valt BZP onder de ongeregistreerde medicijnen. Dat betekent dat het geen "drugs" is maar wel illegaal voor de verkoop door smartshops.

dirtbag

Bewuste gebruiker
wow die site(alibongo) is wel geniaal zie ik nu, 40x salvia extract voor 15 pond, das goedkoper dan hier, en nog zoveel andere dingen, ik ga daar na de kerst een even inslaan.

dirtbag

Bewuste gebruiker
maiskorrel zei:
dirtbag zei:
als je leest wat er staat, zie je dat het voor sterke blad- en wortel groei is, het is dus plantenvoedsel...

lol xD

haha, stomste is nog, ik bedoelde het eihenlijk niet als grap XD
maar nu ik die site verder lees snap ik dat het een soort van SWIM vorm is :P

erwin krol

Bewuste gebruiker
doves zijn veel te duur, je kunt beter zorgen dat je goeie pillen krijgt. of de stoffen die erin zitten, maar dan puur. bzp is al verboden in nieuw zeeland btw. :)

Psilo

Bewuste gebruiker
erwin krol zei:
doves zijn veel te duur, je kunt beter zorgen dat je goeie pillen krijgt. of de stoffen die erin zitten, maar dan puur.

Ze zijn erg duur. Maar ik wil juist weten wat daar nu in zit.

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Nee staat er inderdaad niet op, gewoon even vragen aan verkoper. Die site is volgens mij al lang niet geupdate :)

Prijs is 10 eu voor 2 caps

Psilo

Bewuste gebruiker
Henkfloyd zei:
Nee staat er inderdaad niet op, gewoon even vragen aan verkoper. Die site is volgens mij al lang niet geupdate :)

Prijs is 10 eu voor 2 caps

Misschien is het ook wel bewust niet op de site geplaatst aangezien BZP wordt gezien als een ongeregistreerd medicijn. Waarschijnlijk heeft * geen vergunning om dit te verkopen.

erwin krol

Bewuste gebruiker
en hoe dom kunnen jullie zijn door dit soort info hier te posten, willen jullie dat er mensen opgepakt worden? Godverdomme! Regel dit via pm als je bronnen wilt delen met anderen!

Dacht je dat serieuze mensen zaken met jullie willen doen, als de info vervolgens op een openbare website als dit staat?

Psilo

Bewuste gebruiker
Om even terug te komen op de vraag oorspronkelijke vraag:

Weet iemand wat er in die Doves zit?

erwin krol

Bewuste gebruiker
Geen bekende ( verboden) stoffen, wel een chemische cocktail. Vager kan niet, maar als het werkt dan werkt het he? Om namaak te voorkomen vertellen ze het niet, kunnen ze leker blijven cashen op die handel... :) Veel te duur als je het mij vraagt, zeker voor iets wat onbekende gevolgen heeft.

Psilo

Bewuste gebruiker
erwin krol zei:
Geen bekende ( verboden) stoffen, wel een chemische cocktail. Vager kan niet, maar als het werkt dan werkt het he? Om namaak te voorkomen vertellen ze het niet, kunnen ze leker blijven cashen op die handel... :) Veel te duur als je het mij vraagt, zeker voor iets wat onbekende gevolgen heeft.

De precieze inhoud van pillen met BZP werden in het verleden ook niet direct vrijgegeven. Ik koop niets waarvan ik niet weet wat er in zit. Dus dan is het misschien nog even wachten op het bekend worden van de inhoud. Van veel andere drugs is ook niet bekend wat de (langere) termijn gevolgen zijn. Dus enkel als ik weet wat er in zit kan ik voor mijzelf uitmaken of ik het risico wil nemen.

Duur is het zeker, maar als dit weer wat anders werkt als de bekende troep.....dan wil ik het wel proberen.

erwin krol

Bewuste gebruiker
En als bekend is wat er in zit wordt het goedkoop, want dan maakt iedereen ze en is er concurrentie. Duss....
Nog genoeg goede middelen te testen met een duidelijke scheikundige naam, toch?

Psilo

Bewuste gebruiker
Eerlijk gezegd weet ik zo snel niet iets dat ik nog zou moeten proberen. Ik zoek juist iets nieuws. Zoals BZP mij positief verrast heeft....
(het heeft voor mij iets weg van amfetamine, MDMA en 2C-B)

Welke middelen zou je dan aanraden (ik heb wel al de twijfelachtige eer om redelijke lijst in de jaren opgebouwd te hebben met verschillende middelen)

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Als jullie het zo graag willen weten koop je toch samen met wat maten een pakje en sturen jullie het op naar de testservice? :confused:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Vanmiddag heb ik een tijdje ernaar zitten te zoeken en zoals je ook vanuit Aldous zijn post kan lezen zit er iets als methcathinone in, en dat lijkt weer enigzins op methylone. Het geeft je volgens verschillende reports een mdma achtige trip die tot 4 uur duurt. Ik lees veel dat het beter dan mdma is :confused: ik zou zeggen, bestel er een! :grin:

sunshine

Experimenterende gebruiker
dat klinkt niet heel erg onderbouwd adreno, iets dat op iets dat op iets lijkt. Maar testen kan uiteraard.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
sunshine zei:
dat klinkt niet heel erg onderbouwd adreno, iets dat op iets dat op iets lijkt. Maar testen kan uiteraard.

Klopt, ik heb het ook niet echt onderbouwd, maar op de zeldzame reports op het net blijkt dit. Het geeft dus slechts een indicatie maar het is alles behalve zeker wat er nou precies in zit. Maar je kan er van uit gaan dat er een methylone achtige stof in zit.

erwin krol

Bewuste gebruiker
het is geen methylone en ook niet merkbaar gelijkend, kijk de wiki erover.
mdMA lijkt ook niet op meth, terwijl 'MA' staat voor methamphetamine. methcathonine is misschien tot methylone als mdma ~ meth, maar dat is iets dat scheikundig is en niet fysiek merkbaar.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
erwin krol zei:
het is geen methylone en ook niet merkbaar gelijkend, kijk de wiki erover.
mdMA lijkt ook niet op meth, terwijl 'MA' staat voor methamphetamine. methcathonine is misschien tot methylone als mdma ~ meth, maar dat is iets dat scheikundig is en niet fysiek merkbaar.

Ok, my bad, maar uit reports lees ik vaak dat de effecten erg lijken op mdma, zowel door mensen die al wel of nog nooit mdma op hebben...

Bovenaan