depresief, angst enzz

stuikeuh

Belezen gebruiker
zaterdag vorig weekend nam ik mdma vandaag de dag woensdag dus ben ik nog steeds depresief heb af en toe van die angst gevoelens die tot diep in je maag gaan en er is ook een meisje waar ik steeds aan denk wss omdat ik die tijdens de mdma rush teveel geknuffeld heb ik denk evenveel aan haar lijk dat een normale mens denkt aan seks
Maar ik weet dat ik totaal niet verliefd ben op haar maar dat het gewoon de drug is... weet iemand hier iets meer over en wanneer ben ik terug normaal niet meer depresief angst gevoelens enzoo want als dit nog lang duurt was het de laatste keer mdma want voor die 4a5 uur genot moet ik al 4 dagen afzien van angst geen slaap depresiviteit en een meisje die in men hoofd rond zweeft.

Everio

Bewuste gebruiker
doe je het vaak?

nog iets speciaals gebeurd toen?

je kan wel eens hebben dat je wat langere dip hebt...

of dat je je van te voren al niet 100% voelde (of je lichaam, en jij dat niet merkte)

als het de eerste keer is dat je zo lang depressief bent kan het gewoon toeval zijn...

miss heeft dat meisje wel wat bij je los gemaakt? :wink:

stuikeuh

Belezen gebruiker
Ik doe het regelmatig maar heb er verder nog nooit last van gehad het is de eerste keer dat het zo zwaar is echt hartkloppinge, angst, rare dromen what evah het gaat wel eens over hoop ik

stuikeuh

Belezen gebruiker
:) laatste geld uitgegeven aan mdma mja care tga wel weggaan liever geld aan mdma hange dan aan die dingen

Telefoon

Wijs gebruiker
dat zijn gewoon medicijnen :wink:

maar kosten 1 euro

bij Azaruis

Prepare en repair

gemaakt voor en na gebruik van XTC :wave:

Reennie

Newbie
heb precies hetzelfde na een grote dosering MDMA, niet veel aan te doen behalve die medicijnen slikken (of gewoon geen MDMA doen natuurlijk)

sannetjuh

Belezen gebruiker
hmm voordat je gebruikte..voelde je je toen al kut ofzo..want als je dan gaat gebruiken voel je je dagen daarna alleen nog depressiever..behalve die paar uurtjes dan..

stuikeuh

Belezen gebruiker
Tjah ben volledig uit men depri periode de reden was wss dat ik na een zwaar weekendje mdma op de dinsdag nog 5 rilatine pilln heb binnen gesnoven tijdens de schooluren toen ik thuis kwam was het echt een miserabele periode maar ben er uit terug lekker blij :) nu effe serotine op pijl laten komn en dan weer eens spaceeuhhh !

Everio

Bewuste gebruiker
stuikeuh zei:
Tjah ben volledig uit men depri periode de reden was wss dat ik na een zwaar weekendje mdma op de dinsdag nog 5 rilatine pilln heb binnen gesnoven tijdens de schooluren toen ik thuis kwam was het echt een miserabele periode maar ben er uit terug lekker blij :) nu effe serotine op pijl laten komn en dan weer eens spaceeuhhh !

wat een combinatie ook...

doe maar rustig aan nu :wink:

Bovenaan